Dat doen ze maar via pbquote:Op zondag 7 april 2019 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Locatie zou handig zijn om te vermelden misschien.
In Zwolle bij de Mac @Catkillerquote:Op zondag 7 april 2019 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Locatie zou handig zijn om te vermelden misschien.
Maar ga je dat ook op kunnen brengen, dat is de hamvraag.quote:Op zondag 7 april 2019 16:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Netjes, ach over een maandje lach ik hierom waarschijnlijk, nu die klok weer naar voren is gezet kan ik ook weer na het werk.
Uiteraardquote:Op zondag 7 april 2019 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar ga je dat ook op kunnen brengen, dat is de hamvraag.
Heb de hoop opgegevenquote:Op zondag 7 april 2019 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zitten jullie niet op een terrasje te genieten, sjansen, koeren, genieten, wijnen, eten en te zonnen?
Hele middag al op pad geweest met de motorquote:Op zondag 7 april 2019 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zitten jullie niet op een terrasje te genieten, sjansen, koeren, genieten, wijnen, eten en te zonnen?
Genieten met dit weerquote:Op zondag 7 april 2019 18:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hele middag al op pad geweest met de motor
Ja even binnendoor naar een vriend gereden, daar lekker in de zon gezeten. Nog wat leuks gedaan?quote:
Nee gewoon op een leuke dagquote:Op zondag 7 april 2019 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op relaxen?
Je hoeft toch niet meteen de piel van je leven te scoren of wat?
Iew nee rot opquote:Op zondag 7 april 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh dat is wel triest, knuffel voor Fla dan als je hem nodig hebt
Wat potten gekocht bij een of andere boer hier in de buurt maar die man die stonk zo naar zweet en zag er zo dom uit dat ik bij het afrekenen dacht, ik tel gewoon mee dus hij zat er 40 euro naast, daarna met een vriendin die 40 euro opgemaakt op een werkelijk heerlijk terrasje in de zonquote:Op zondag 7 april 2019 18:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja even binnendoor naar een vriend gereden, daar lekker in de zon gezeten. Nog wat leuks gedaan?
Kan niet met liefde omgaanquote:Op zondag 7 april 2019 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou, ze zijn gratis hoor en zonder bijbedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |