Iew nee rot opquote:Op zondag 7 april 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh dat is wel triest, knuffel voor Fla dan als je hem nodig hebt
Wat potten gekocht bij een of andere boer hier in de buurt maar die man die stonk zo naar zweet en zag er zo dom uit dat ik bij het afrekenen dacht, ik tel gewoon mee dus hij zat er 40 euro naast, daarna met een vriendin die 40 euro opgemaakt op een werkelijk heerlijk terrasje in de zonquote:Op zondag 7 april 2019 18:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja even binnendoor naar een vriend gereden, daar lekker in de zon gezeten. Nog wat leuks gedaan?
Kan niet met liefde omgaanquote:Op zondag 7 april 2019 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou, ze zijn gratis hoor en zonder bijbedoeling
He gatver, de persoonlijke verzorging van die man was dus ver te zoekenquote:Op zondag 7 april 2019 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat potten gekocht bij een of andere boer hier in de buurt maar die man die stonk zo naar zweet en zag er zo dom uit dat ik bij het afrekenen dacht, ik tel gewoon mee dus hij zat er 40 euro naast, daarna met een vriendin die 40 euro opgemaakt op een werkelijk heerlijk terrasje in de zon
Ja och boeien, ik was zijn geur binnen 5 minuten kwijt maar zijn 40 euro niet.quote:Op zondag 7 april 2019 18:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
He gatver, de persoonlijke verzorging van die man was dus ver te zoeken
Ben gewoon niet gewend dat mensen aardig doen okequote:Op zondag 7 april 2019 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof ik niet, van die natuurlijke geluksstofjes tekort in je hoofd of wat?
Ik ben normaal ook niet zo heeeel erg aardig maar als een leuke dame ongelukkig, verdrietig of niet lekker in haar vel zit trek ik wel mijn glimmende harnas aanquote:Op zondag 7 april 2019 18:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ben gewoon niet gewend dat mensen aardig doen oke
quote:
†† follow for more soft grunge ††quote:
Al gedaan bitch. Toen ging het opeens regenen wtf nu is het wel weer mooi.quote:Op zondag 7 april 2019 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zitten jullie niet op een terrasje te genieten, sjansen, koeren, genieten, wijnen, eten en te zonnen?
Is een Pool of Marokkaan dan niks voor je, ik bedoel om er maar doorheen te komen, voor een tijdje, tot je genoeg hebt van het nutteloos rondjes rennen om aandacht en je wel een normale leuke vlotte kerel kunt "ontvangen".quote:Op zondag 7 april 2019 18:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ben gewoon niet gewend dat mensen aardig doen oke
quote:Op zondag 7 april 2019 18:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
†† follow for more soft grunge ††
Ga keertje mee relaxen bij De Kleine Werelt dan?quote:Op zondag 7 april 2019 18:55 schreef Flamarande het volgende:
Geintje sukkels ik heb helemaal geen issues
hahaquote:Op zondag 7 april 2019 18:55 schreef Flamarande het volgende:
Nooit van gehoord klinkt kutquote:Op zondag 7 april 2019 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga keertje mee relaxen bij De Kleine Werelt dan?
quote:Op zondag 7 april 2019 18:55 schreef Flamarande het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |