Een lasser en een koeverzorger, ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:32 schreef Shivo het volgende:
[..]
Tsja, voor een dubbeltje op de eerste rang zitten gaat niet lukken. In NL zouden ze ook geen stufi/lening krijgen en het buitenlandse tarief betalen, kom je ook op een ¤100k studie schuld uit. En het is maar de vraag of ze in Wageningen zouden worden toegelaten.
Tenzij ze gewoon in een karavaan vanuit Mexico komen lopen. Dan staan de democraten in de rij om ze welkom te heten. Maarja dit zijn natuurlijk blanke Europeanen, die zijn niet zielig.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:06 schreef Moustachio het volgende:
VS is streng maar je weet vooraf de spelregels. Daar heb je je aan te houden ze zijn er onverbiddelijk.
Die andere zoon heeft wel gestudeerd aan Amerikaanse landbouwuniversiteit, en daarvoor een scholarship gewonnen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Een lasser en een koeverzorger, ik heb mijn twijfels.
Trump en zijn republikeinse administratie bepalen op dit moment het immigratiebeleid, dus geen idee waarom je de democraten er nu weer bij moet halen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tenzij ze gewoon in een karavaan vanuit Mexico komen lopen. Dan staan de democraten in de rij om ze welkom te heten. Maarja dit zijn natuurlijk blanke Europeanen, die zijn niet zielig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |