Die knul is van 6e worden in een 1.HC koers op 18-jarige leeftijd tussen Degekolb, Ackermann en Trentin, naar meer DNF's en OTL's dan top 100 plekken gegaan in drie jaar tijd. Ik begin te vermoeden dat hij in die tijd tot zijn kin aan gevuld zat met alles wat God verboden heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat heeft die jongen uberhaupt in die ploeg te zoeken.
Als de Giro echt hun hoofddoel is Oomen en Roche. Maar het zullen wel weer halve keuzes worden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:03 schreef VoMy het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)om-twee-helpers.html
[..]
Team Sunweb heeft momenteel nog 8 fitte renners oid?
Ja, ik heb dus het idee dat de Giro nooit het hoofddoel had moeten zijn. Dumoulin had de Tour moeten rijden met een A-ploeg. Maar Tom koos voor de Giro, waar oorspronkelijk een C-ploeg voor klaar stond. Dat was nu met pijn en moeite opgeschaald naar een B-ploeg, wat voldoende zou moeten zijn voor een goede klassering. Nog wel ruimte over latend voor de Tour.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Als de Giro echt hun hoofddoel is Oomen en Roche. Maar het zullen wel weer halve keuzes worden.
Ze zouden Justin Jules, Thomas Boudat en Timothy Dupont kunnen halen. En ook vast het broertje van Rudy Barbier.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Egoi Martinez is zijn zaakwaarnemer, de lijntjes zijn altijd kort in het wielrennen.
De bedoeling was om de ICA-tactiek toe te passen, 100 sprinters kopen en dan in alle koersen punten scoren voor de ranglijst. Komt er bij beide ploegen nog niet helemaal uit.
Of Milan Menten, Sasha Weemaes, Amaury Capiot en Edward Planckaert.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zouden Justin Jules, Thomas Boudat en Timothy Dupont kunnen halen. En ook vast het broertje van Rudy Barbier.
Bij dat walgelijke Wallonie-Bruxelle stellen ze de sterkste man na Jules ook gewoon amper op. Geen idee waarom...quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zolang je je beste sprinter niet gebruikt gaat het er bij ICA nooit uitkomen nee.
Ik geloof oprecht wel in broertje Barbier en zon iemand als Aime de Gendt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of Milan Menten, Sasha Weemaes, Amaury Capiot en Edward Planckaert.
Als Pierre een beetje op Rudy lijkt kan hij beter de rest van z'n leven op continentaal niveau blijven hangen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht wel in broertje Barbier en zon iemand als Aime de Gendt.
En Lars Boom!quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:42 schreef Evertjan het volgende:
kunnen ze niet zoals met het voetballen tijdens het seizoen een speler een huren van een ander team? Dan zou ik Weening even lenen tijdens de Giro van Roompot
Wie heeft er rondemissen nodig als je dit hebt:quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:27 schreef VoMy het volgende:
Van der Poel wint etappe 1 in de Sarthe. Ik heb nergens beelden gevonden, oplichterij dit.De slotseconden:twitter:Bapt_Glpd twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 15:24:05Mathieu Van Der Poel remporte la première étape du @:circuitcycliste ! #CircuitSarthe reageer retweet
Matig slecht geplaatst zat Tjeu, dat ie er nog net zo voorbij piept op 10 meter voor de streep.twitter:circuitcycliste twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 15:27:19? Etape 1? #CircuitSarthe - La Châtaigneraie ? La Châtaigneraie : Victoire de Mathieu VAN DER POEL (54 - COC) https://t.co/MWqtgw7YTR reageer retweet
Fijn dat de oproep van Jozee Been om een baantje niet onbeantwoord is gebleven.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wie heeft er rondemissen nodig als je dit hebt:
[ afbeelding ]
En Bartoli en Tafi mag hij tot zijn vriendenkring rekenen. (lol)quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Bettiol wordt dus blijkbaar getraind door Piepoli, lekker man.
Hebben we nog geluk dat Tafi Parijs-Roubaix mist.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Bartoli en Tafi mag hij tot zijn vriendenkring rekenen. (lol)
quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Bartoli en Tafi mag hij tot zijn vriendenkring rekenen. (lol)
Ook als je gehandicapt bent kun je de Ronde van Vlaanderen winnen.quote:When we asked Alberto Bettiol if he practiced any sport outside the season, an unprecedented background came up: "Unfortunately I had a serious problem with my back, which exploded at the end of 2017. After the Saitama circuit in Japan, I was in a wheelchair. I no longer walked. It is something that very few people know. I have a spinal problem in the sacral area.
Ik denk dat het ook niet meevalt om 'n trainer te vinden die en wielrenner is geweest of ruime ervaring heeft als wielertrainer en altijd clean heeft gereden / nooit betrokken is geweest bij dopingzaken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Bettiol wordt dus blijkbaar getraind door Piepoli, lekker man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |