Ja bedankt Hans, dat hebben ze net 78x herhaaldquote:
Doordeweeks niet echt handig vanwege het publiek. In Vlaanderen maakt dat geen donder uit maar in Nederland lijkt me wel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En de woensdag voor De Ronde dan?
omdat de sponsor Volta Limburg heet, en niet Voltaquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Close finish in Hel van het Mergelland.Muller terechte winnaar vind ik.
Waarom noemen ze die koers trouwens niet gewoon Volta Hel van het Mergelland?
Prima tv-registratie weer van L1.
[..]
Doordeweeks niet echt handig vanwege het publiek. In Vlaanderen maakt dat geen donder uit maar in Nederland lijkt me wel.
Dan maar Volta Limburg Hel van het Mergelland...quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
omdat de sponsor Volta Limburg heet, en niet Volta
Nog steeds niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:13 schreef Steven184 het volgende:
Heeft de Volta Limburg Classic nou nog geen volledige uitslag? Colombiaanse toestanden..
twitter:ProCyclingStats twitterde op zaterdag 06-04-2019 om 23:57:45This is happening more and more. Looks like @UCI_cycling jury is doing theri job worse than other years. Not only in @VoltaClassic but in @NokereKoerse #bredenekoksijdeclassic and @E3BinckClassic as well.In all those races riders are DNF but did finish according riders https://t.co/y9DrOrmiHQ reageer retweet
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op maandag 8 april 2019 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel schandalig dat @:borisz voor iedere koers een apart topic maakt en dan voor de mooiste van allemaal niet.
Dan corresponderen de hoogteverschillen alsnog niet met de y-as. Op dat profiel lijkt er ong 100 meter verschil tussen het hoogste en laagste punt van de route te zittenquote:Op maandag 8 april 2019 12:07 schreef Marcoss het volgende:
Als je in zo'n kort ritje met sprongen van 100 meter gaat werken, krijg je zelfs met een klimtijdrit naar de Ventoux zo'n profiel
Waarom?quote:Op maandag 8 april 2019 12:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ga je gang zou ik zeggen. Ik hoef niet altijd de TS te zijn
. Verder is het wel beleid om dit jaar meer wedstrijden een eigen topic te geven. Helemaal als er meerdere koersen tegelijk zijn is dit topic niet te volgen. We hebben een Wielersubforum dus niet alles hoeft centraal
.
quote:Op maandag 8 april 2019 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel schandalig dat @:borisz voor iedere koers een apart topic maakt en dan voor de mooiste van allemaal niet.
Rellende_Rotscholier ontmaskerd.twitter:j_froe twitterde op maandag 08-04-2019 om 07:52:05@ehitzulia is not everything, but in a season without @ehitzulia everything is nothing. Very sad to miss the best race of the world, after being a regular guest for more than a decade. Have fun everybody https://t.co/AgDF5C1Liy reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |