Verwachtte je een pakje?quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:54 schreef Doublepain het volgende:
Voor het eerst dat POSTNL zo vroeg is, genot
Wie staat er nu 2dequote:Op zaterdag 6 april 2019 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Mathieu morgen wint staan we weer gedeeld 2e op de eeuwige winnaar nationaliteiten ranglijst.
En nog maar 58 overwinningen achterstand op Belgie.
Begint het met https?quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je raad nooit wat er in mijn dm staat
is hij echt kanshebber?quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Mathieu morgen wint staan we weer gedeeld 2e op de eeuwige winnaar nationaliteiten ranglijst.
En nog maar 58 overwinningen achterstand op Belgie.
Sow koekoekquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Italianen. De fransen staan nog onder de Zwiters (lol)
oh alleen deze rondequote:Op zaterdag 6 april 2019 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Winnaars Ronde van Vlaanderen
België
68
Italië
10
Nederland
9
Zwitserland
5
Frankrijk
3
Duitsland
1
Denemarken
1
Groot-Brittannië
1
Noorwegen
1
is het altijd internationaal geweest?quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Winnaars Ronde van Vlaanderen
België
68
Italië
10
Nederland
9
Zwitserland
5
Frankrijk
3
Duitsland
1
Denemarken
1
Groot-Brittannië
1
Noorwegen
1
Nou ja, dat hangt beetje van de definitie af. Het is nooit puur voor Belgen geweest. Maar eigenlijk tot de jaren 80 was het hele peloton Bels met wat verdwaalde Nederlanders, Italianen en Fransen. De klassieke wielerlanden dus behalve Spanje want die hebben een hekel aan kasseien.quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het altijd internationaal geweest?
ga je er heen of tv?quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou ja, dat hangt beetje van de definitie af. Het is nooit puur voor Belgen geweest. Maar eigenlijk tot de jaren 80 was het hele peloton Bels met wat verdwaalde Nederlanders, Italianen en Fransen. De klassieke wielerlanden dus behalve Spanje want die hebben een hekel aan kasseien.
Pas de laatste jaren is het echt internationale wedstrijd
Nederland 2 net Iberico varkens boer 2 hectare per varken anders niet genoeg eikelsquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het altijd internationaal geweest?
Lekker tv. Wat lekker biertjes gehaald en Vlaamse Stoof morgenvroeg op het vuur. Classic RVV dag.quote:
kosten wel wat maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland 2 net Iberico varkens boer 2 hectare per varken anders niet genoeg eikels![]()
Boerderij van 1600 hectare
ik denk van wel jaquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker tv. Wat lekker biertjes gehaald en Vlaamse Stoof morgenvroeg op het vuur. Classic RVV dag.
Ga jij kijken?
Parijs - Roubaix vind ik ook wel een mooie, rijdt Mathieu die ook?quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wordt genot hoor. Jammer geen Vlaams weer.
Nee. Morgen is hoofddoel. Hierna even rust en dan de amstel gold.quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Parijs - Roubaix vind ik ook wel een mooie, rijdt Mathieu die ook?
Nee, terwijl hij daar (nog) meer kans heeft imo.quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Parijs - Roubaix vind ik ook wel een mooie, rijdt Mathieu die ook?
Mwah, op de juiste dag wel ja. Maar dan moet ik gelijk aan Boom denken die al 10 jaar roept dat ie met regen echt gaat winnen hoor !!1quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, terwijl hij daar (nog) meer kans heeft imo.
kun je rvv goed streamen of moet je dan in Bels wonen ofzo?quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwah, op de juiste dag wel ja. Maar dan moet ik gelijk aan Boom denken die al 10 jaar roept dat ie met regen echt gaat winnen hoor !!1
Vdp is ander verhaal ik geloof niet dat zn kansen minder zijn in rvv
Boom was wel baas in die kasseienetappe in TDF. Maar VDP is wel echt goed op kasseien en rap. Wel zonde om PR niet te rijden dit jaar in ieder geval, zoveel kansen krijg je niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwah, op de juiste dag wel ja. Maar dan moet ik gelijk aan Boom denken die al 10 jaar roept dat ie met regen echt gaat winnen hoor !!1
Vdp is ander verhaal ik geloof niet dat zn kansen minder zijn in rvv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |