Dat blijkt alleen nergens uit, juist het tegenovergestelde waardoor het hele grooming argument de prullenbak in kan.quote:Op zondag 7 april 2019 13:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat het zeer onwaarschijnlijk was dat hij alleen maar popcorn at en speelfilms keek met zo'n speciaal vriendje in bed.
Juist, en mensen zoals jij zaten lekker bij de kapper te roddelen met de Party en Prive in de hand, waar niemand last van ze had, zolang je maar betaalde.quote:Op zondag 7 april 2019 13:26 schreef luxerobots het volgende:
Het internet was er nog niet. Dus ook geen internetbubbel met facebookgroepen en twitteraccounts. De mensen met dezelfde opinie komen nu bij elkaar, en horen alleen maar wat ze willen horen.
Er zijn vast ook foto's van jou met je ouders, ooms en tantes, of opa en oma. Had je daar ook sex mee?quote:Er zijn foto's en er is beeldmateriaal. Michael Jackson liep hand in met zijn speciale vriendjes en nam ze mee op tour. Ook zijn er telefoongesprekken en faxberichten vol liefdesverklaringen bewaard gebleven.
De rechter heeft MJ vrijgesproken van iedere aanklacht die suggereerde dat hij seks heeft gehad met minderjarige kinderen. Doet zo'n uitspraak er ineens niet toe omdat twee vermeende slachtoffers pas na de dood van deze man nu ineens beschuldigingen uiten van misbruik die ze overigens tijdens die rechtszaak glashard ontkende?quote:Op zondag 7 april 2019 13:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit dat het toen in de VS normaler was om seks met kinderen te hebben? Of dat het normaal was om als vreemde man met een kind in bed te slapen?
[..]
Het internet was er nog niet. Dus ook geen internetbubbel met facebookgroepen en twitteraccounts. De mensen met dezelfde opinie komen nu bij elkaar, en horen alleen maar wat ze willen horen.
[..]
Welk concreet bewijs wil je hebben?
Er zijn foto's en er is beeldmateriaal. Michael Jackson liep hand in met zijn speciale vriendjes en nam ze mee op tour. Ook zijn er telefoongesprekken en faxberichten vol liefdesverklaringen bewaard gebleven.
En nee, er is geen smoking gun, bijvoorbeeld in de vorm van een bebloed condoom.
Ja maar, #metoo!quote:Op zondag 7 april 2019 13:37 schreef Elzies het volgende:
Zijn mensen nu werkelijk zo naïef en zo volgzaam van wat een media hun voorspiegelt?
Daarbij is het hand in hand lopen slechts een onderdeel van het verhaal. Hij liep er niet alleen hand in hand mee. Hij nam zijn speciale vriendje mee op tour. Hij belde en faxte hem met tal van liefdesverklaringen. Kocht dure cadeaus. En het belangrijkst, sliep er mee op één kamer.quote:Op zondag 7 april 2019 13:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Juist, en mensen zoals jij zaten lekker bij de kapper te roddelen met de Party en Prive in de hand, waar niemand last van ze had, zolang je maar betaalde.
"Zeg Truus, heb je al gehoord, van die Michiel Jekso, nou zeg, die sliep met jongetjes."
[..]
Er zijn vast ook foto's van jou met je ouders, ooms en tantes, of opa en oma. Had je daar ook sex mee?
Wat een logica. Ze liepen hand in hand, dus ze hadden sex.
Slapen is daar het toverwoord.quote:Op zondag 7 april 2019 13:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daarbij is het hand in hand lopen slechts een onderdeel van het verhaal. Hij liep er niet alleen hand in hand mee. Hij nam zijn speciale vriendje mee op tour. Hij belde en faxte hem met tal van liefdesverklaringen. Kocht dure cadeaus. En het belangrijkst, sliep er mee op één kamer.
Ik heb geen idee, misschien wel, misschien niet. De meeste mannetjes met een verklaring hebben dubieuze verhaallijntjes. En de laatste 2 zijn ongeveer 10 jaar te laat.quote:Maar er zou dus niets gebeurd zijn, ondanks dat meerdere mensen anders verklaren.
Ah ja, want pedo's neuken doorgaans alleen vreemde kinderen.quote:Oja, nog één punt, Michael Jackson was geen familie, zoals bij jouw voorbeelden.
Ik ontken geen logeerpartijtjes. Ik zeg alleen dat de kinderen dat zelf wilden, en dat het open en vrij was zonder geheimzinnigheid. Ik vind niet dat MJ special geïnteresseerd was in 1 kind maar in alle kinderen. Hij 'initiate' niet de logeerpartijtjes. Hij is niet gefixeerd op 1 kind. Geeft kados aan iedereen. Geeft aandacht aan alle kinderen in een familie. Meisjes en jongens (zie bijv. de Chandler foto). Dat zijn allemaal punten in het grooming profiel die niet kloppen.quote:Op zondag 7 april 2019 12:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Want wij hebben hem net zo vaak met bijv vrouwen gezien als met kinderen?
En Neverland trok ook voornamelijk vrouwen die daar in groepjes Neverland mochten bezoeken?
En die kinderlogeerpartijtjes blijf je ook hardnekkig ontkennen?
Hij gaf zelf toe dat hij meer omging met kinderen, want kinderen zijn magisch volgens zijn woorden. En hij was natuurlijk zelf als een kind door zijn verloren jeugd, ook zijn eigen woorden.
De ontkenning dat hij in het grooming profiel past, wat gwn aantoonbaar is, is wel hardnekkig.
Jij zuigt ze ook goed uit je duim.quote:Op zondag 7 april 2019 15:03 schreef bingoman het volgende:
[..]
Ik ontken geen logeerpartijtjes. Ik zeg alleen dat de kinderen dat zelf wilden, en dat het open en vrij was zonder geheimzinnigheid. Ik vind niet dat MJ special geïnteresseerd was in 1 kind maar in alle kinderen. Hij 'initiate' niet de logeerpartijtjes. Hij is niet gefixeerd op 1 kind. Geeft kados aan iedereen. Geeft aandacht aan alle kinderen in een familie. Meisjes en jongens (zie bijv. de Chandler foto). Dat zijn allemaal punten in het grooming profiel die niet kloppen.
En ja, er zijn zat foto's van MJ met vrouwen, maar zijn relaties hield hij goed geheim. Als je nu eens objectief kijkt naar zijn foto's met de Chandlers bijvoorbeeld. MJ loopt altijd naast die mooie alleenstaande moeder, en gaat samen met haar op stap, deelt een suite met haar, stuurt haar een liefdesarmband, en zij nodigt hem bij haar thuis uit en laat hem daar slapen.
Een knappe, alleenstaande moeder met 2 kinderen die een knappe, rijke vrijgezelle man bij haar thuis uitnodigt! Zonder pedo bril is dat zo duidelijk als wat wat daar aan de hand was.
[ afbeelding ]
Hoezo initieerde hij het niet??quote:Op zondag 7 april 2019 15:03 schreef bingoman het volgende:
[..]
Ik ontken geen logeerpartijtjes. Ik zeg alleen dat de kinderen dat zelf wilden, en dat het open en vrij was zonder geheimzinnigheid. Ik vind niet dat MJ special geïnteresseerd was in 1 kind maar in alle kinderen. Hij 'initiate' niet de logeerpartijtjes. Hij is niet gefixeerd op 1 kind. Geeft kados aan iedereen. Geeft aandacht aan alle kinderen in een familie. Meisjes en jongens (zie bijv. de Chandler foto). Dat zijn allemaal punten in het grooming profiel die niet kloppen.
En ja, er zijn zat foto's van MJ met vrouwen, maar zijn relaties hield hij goed geheim. Als je nu eens objectief kijkt naar zijn foto's met de Chandlers bijvoorbeeld. MJ loopt altijd naast die mooie alleenstaande moeder, en gaat samen met haar op stap, deelt een suite met haar, stuurt haar een liefdesarmband, en zij nodigt hem bij haar thuis uit en laat hem daar slapen.
Een knappe, alleenstaande moeder met 2 kinderen die een knappe, rijke vrijgezelle man bij haar thuis uitnodigt! Zonder pedo bril is dat zo duidelijk als wat wat daar aan de hand was.
[ afbeelding ]
De ouders hebben het zelf toegestaan.quote:Op zondag 7 april 2019 18:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoezo initiatie hij het niet??
En dat de kinderen het zelf ook willen heeft juist te maken met zijn coole kindervriend reputatie.
Dat is het idee bij grooming he, het wordt ook niet direct als misbruik beschouwd.
Precies om zulk soort opmerkingen zie ik dat het grooming proces onderschat en notabene niet eens begrepen wordt.
Geeft de aandacht aan alle kinderen in een familie??
Anyway. Dan vind jij het toch lekker normaal.
MJ is de coolste kindervriend ooit en dan is je bed delen met kinderen heel gewoon.
Laat jij je kind lekker het bed delen met zo’n figuur.
Ja klopt. Hij was toch ook bevriend met ze.quote:Op zondag 7 april 2019 18:34 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
De ouders hebben het zelf toegestaan.
Dan is het niet helemaal eerlijk om alle schuld op een man te schuiven dus.quote:Op zondag 7 april 2019 18:36 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij was toch ook bevriend met ze.
En waar zeg ik dat precies?quote:Op zondag 7 april 2019 18:38 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Dan is het niet helemaal eerlijk om alle schuld op een man te schuiven dus.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:22 schreef SuperHartje het volgende:
linkje
[..]
An adult befriends a family and shows more interest in building a relationship with the child than with the adults check
Sex is prettig als je op een plek bent waar je ongstoord gas kunt geven,quote:Op zondag 7 april 2019 12:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Logica:
‘Jackson was such a calculated predator, he put an alarm in his room so no one could walk in on him abusing kids.’
Moments later:
‘He was so untouchable he abused kids all over his extremely busy ranch in very easily accessible locations with no alarms.’
https://twitter.com/CEThomson/status/1114179768994471937
Dan heb jij niet opgelet.quote:Op zondag 7 april 2019 18:47 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Nergens maar je bent wel het hardste aan het schreeuwen dat hij schuldig is.
In bijna elke post die ik hier van jouw hand gelezen heb.quote:Op zondag 7 april 2019 18:47 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dan heb jij niet opgelet.
Waar doe ik dat?
Quote me maar waar ik dat zeg.quote:Op zondag 7 april 2019 18:50 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
In bijna elke post die ik hier van jouw hand gelezen heb.
Zekers. Zolang er maar geen brandnetels en takjes in voorkomen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Sex is prettig als je op een plek bent waar je ongstoord gas kunt geven,
Maar een andere plek die misschien iets minder gunstig is qua toegankelijkheid kan best spannend zijn.
Mensen die wel een gevarieerd en ervaren seksleven hebben snappen zoiets
Auwquote:Op zondag 7 april 2019 18:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zekers. Zolang er maar geen brandnetels en takjes in voorkomen.
Michael Jackson was enkel vooral geïnteresseerd in boys, geen meisjes. Onder ede verklaard door een getuige.quote:Op zondag 7 april 2019 15:03 schreef bingoman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |