Wij zijn ook ooit kampioen geweest van de Jupiler.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan, jij bent voor Willem 2.
Oh, nog nog niet eens zo lang geleden zie ik.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij zijn ook ooit kampioen geweest van de Jupiler.
Al was dat bij ons toen nog wel iets om trots op te zijn. Wij hadden niet de begroting van een linkerrijtje Eredivisie-club.
Ik snap dat je denkt dat Willem II tegenwoordig een stabiele middenmotor in de Eredivisie is. Zo willen we ook graag gezien worden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, nog nog niet eens zo lang geleden zie ik.
Ik ben blij voor je Lenny.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap dat je denkt dat Willem II tegenwoordig een stabiele middenmotor in de Eredivisie is. Zo willen we ook graag gezien worden.
Ik ben ook heel blij dat we dat flipperen tussen de Jupiler en Eredivisie al een aantal jaar achter ons hebben gelaten.
Ja, dat wil niet zeggen dat het een normale beslissing is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is al eens eerder gebeurd dus wel ja
Wat lul je nou man. Hoe kom je erbij dat Twente de wedstrijd wilde laten verbieden?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:05 schreef fetX het volgende:
Wat een ontzettende kutclub is dit toch ook. De wedstrijd willen verbieden
Ik las even verkeerd inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:15 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Wat lul je nou man. Hoe kom je erbij dat Twente de wedstrijd wilde laten verbieden?
Rouwig zullen ze er niet om zijn. Waarschijnlijk de kampioenswedstrijd in eigen huis.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:15 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Wat lul je nou man. Hoe kom je erbij dat Twente de wedstrijd wilde laten verbieden?
Behalve als Sparta verliest.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
Lekker thuis kampioen worden, joh. Niks mis mee, laat gaan.
Of er komt geen kampioenswedstrijd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:18 schreef maan_man het volgende:
[..]
Rouwig zullen ze er niet om zijn. Waarschijnlijk de kampioenswedstrijd in eigen huis.
Door zich niet te schikken naar de normale wedstrijdlocatie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:15 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Klopt, vandaar waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of er komt geen kampioenswedstrijd.
Ik dacht eerst: "Met Fraser-ball is alles mogelijk", maar je moet wel heel slecht zijn als je van Helmond Sport verliest.quote:
HelmondGoden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: "Met Fraser-ball is alles mogelijk", maar je moet wel heel slecht zijn als je van Helmond Sport verliest.
Ze hebben een verzoek gedaan, maar Ajax heeft dat (begrijpelijk) afgewezen. Daar heeft Twente zich gewoon bij neergelegd. Vragen staat vrij toch?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:19 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
Door zich niet te schikken naar de normale wedstrijdlocatie.
standaard reden om iets te verbieden in welke gemeente dan ook. gewoon roepen dat de openbare orde in het geding is, niemand die je tegen kan sprekenquote:"Op basis van politie-informatie houden de burgemeesters Langenacker (Ouder-Amstel) en Halsema (Amsterdam) rekening met ernstige wanordelijkheden en verstoringen van de openbare orde als de wedstrijd doorgaat"
Uit protest gaan supporters van FC Twente een entrada, in dit geval een 'TwEntrada', houden in Amsterdam. Vak P, de fanatieke supportersgroep van de Overijsselse club, roept fans op massaal naar de hoofdstad af te reizen om daar het eventuele kampioenschap te vieren.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:23 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ze hebben een verzoek gedaan, maar Ajax heeft dat (begrijpelijk) afgewezen. Daar heeft Twente zich gewoon bij neergelegd. Vragen staat vrij toch?
Nouja, als mijn club kampioen zou worden (ook al is dat van een of andere d-competitie waar een soort van semiprofs aan meedoen genaamd de keukenkampioencompetitie) zou ik daar ook wel naar afreizen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uit protest gaan supporters van FC Twente een entrada, in dit geval een 'TwEntrada', houden in Amsterdam. Vak P, de fanatieke supportersgroep van de Overijsselse club, roept fans op massaal naar de hoofdstad af te reizen om daar het eventuele kampioenschap te vieren.
Vragen staat vrij. Maar dit is niet erg handig, vind je wel?
want je mag als supporter niet naar de stad waar je club mogelijk kampioen kan worden? of alleen in het uitvak?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uit protest gaan supporters van FC Twente een entrada, in dit geval een 'TwEntrada', houden in Amsterdam. Vak P, de fanatieke supportersgroep van de Overijsselse club, roept fans op massaal naar de hoofdstad af te reizen om daar het eventuele kampioenschap te vieren.
Ik zeg alleen dat het niet echt handig is om het zo naar buiten te brengen. Om als protest naar Amsterdam af te reizen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want je mag als supporter niet naar de stad waar je club mogelijk kampioen kan worden? of alleen in het uitvak?
Dat is niet uit intitiatief van de club. Bovendien, wat is er mis met het afreizen naar de stad waar gespeeld wordt om een eventueel kampioenschap te vieren?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Moet ook kunnen. Maar Halsema is een tyfushoer. Het is niet dat dat sinds vandaag is. Als ze zou kunnen dan zou ze alle voetbalsupporters uit Amsterdam tyfen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
alsof er bijvoorbeeld geen PSV-supporters naar (het centrum van) Alkmaar gaan, als het de laatste speeldag nog beslist moet worden.
Niet echt relevant.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:33 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat is niet uit intitiatief van de club.
Vak P vindt dit helemaal niet erg hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het niet echt handig is om het zo naar buiten te brengen. Om als protest naar Amsterdam af te reizen.
Je geeft dat sneue wijf van een Halsema een reden om de wedstrijd eruit te gooien. Dan doet ze dat natuurlijk. Dat snappen ze bij Vak-P toch ook wel?
Waarom kan dat niet in Twente zelf?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:33 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat is niet uit intitiatief van de club. Bovendien, wat is er mis met het afreizen naar de stad waar gespeeld wordt om een eventueel kampioenschap te vieren?
De spelersbus gaat terug naar Enschede en daar kan je het vieren.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:33 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat is niet uit intitiatief van de club. Bovendien, wat is er mis met het afreizen naar de stad waar gespeeld wordt om een eventueel kampioenschap te vieren?
Ik snap ook niet echt wat er leuk aan is hoor, maar het zou toch moeten kunnen? Er wordt nu gedaan alsof Vak P heeft gedreigd om de stad te slopen ofzo, maar dat heb ik echt nergens gelezen.quote:
Dat is het hele doel, Hans.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het niet echt handig is om het zo naar buiten te brengen. Om als protest naar Amsterdam af te reizen.
Je geeft dat sneue wijf van een Halsema een reden om de wedstrijd eruit te gooien. Dan doet ze dat natuurlijk. Dat snappen ze bij Vak-P toch ook wel?
Hoezo is dat niet relevant? Dus FC Twente is verantwoordelijk voor alles wat Vak P doet?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt relevant.
Oh, en intitiatief
@:onlogisch
@:ggmm
ook als ze geen enkel bericht leest, niemand iets onderneemt maar ze zelf het vermoeden heeft dat er wat mensen zouden kunnen komen had ze de wedstrijd verboden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is deze club toch ver gevallen. Bierleague kampioenschap zo willen vierenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want je mag als supporter niet naar de stad waar je club mogelijk kampioen kan worden? of alleen in het uitvak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |