quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Willem heeft al genoeg aan zijn hoofd denk ikquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan blijf ik lekker cursusjes geven á 249 de neus
Ja lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Dit is een soort house of card maar dan nederlands?
House of card heb ik nooit gezien, is dat leuk?quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lijkt het wel op.
Zal wel kut zijn.
Zijn mensen wel enthousiast over maar ik kijk eigenlijk geen series.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
House of card heb ik nooit gezien, is dat leuk?
Haantje uit de oven.quote:
JA!quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
House of card heb ik nooit gezien, is dat leuk?
quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik zwaai af, ik ga twitch kijken, fijn weekend
Nog een weekje tot Pauw!quote:
Nee de 15e pasquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vanavond de laatste uitzending was
Het Vraagstuk.quote:Op maandag 8 april 2019 23:09 schreef BlackNero het volgende:
Weet je wie het ook vaak over een eindoplossing had?
Hitlergodquote:Op maandag 8 april 2019 23:09 schreef BlackNero het volgende:
Weet je wie het ook vaak over een eindoplossing had?
De VAR keurt dit goed.quote:Op maandag 8 april 2019 23:15 schreef superniger het volgende:
Anti-vaccers en al hun kinderen moeten de oven in.
In het überlinkse deutschland gaat men juist aan het gas https://www.telegraaf.nl/(...)campaign=twitterfeedquote:Op maandag 8 april 2019 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
Enkele decennia geleden was gas nog de sleutel tot de eindoplossing. Nu moeten we er juist vanaf om ertoe te komen.
quote:Op maandag 8 april 2019 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon die kinderen weigeren op kinderdagverblijven, scholen, sportclubs, winkels. En die kindertjes een herkenbaar teken laten dragen, een ster ofzo.
Die willen nog geld zien voor die nord stream 2. Is niet perse iets links.quote:Op maandag 8 april 2019 23:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In het überlinkse deutschland gaat men juist aan het gas https://www.telegraaf.nl/(...)campaign=twitterfeed
Van die groep vind ik het echt onbegrijpelijk.quote:Op maandag 8 april 2019 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
SGP debielen zijn al bizar maar hoogopgeleide niet-prikkers
Ja had het al gelezen, hoe krom is de wereld.quote:Op maandag 8 april 2019 23:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In het überlinkse deutschland gaat men juist aan het gas https://www.telegraaf.nl/(...)campaign=twitterfeed
Kan niet anders. Ze moeten 14 uur part-time participeren.quote:Op maandag 8 april 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Je kinderen dumpen bij vreemdelingen, wat voor moeder ben je dan. Of mag ik dat niet zeggen?
Mijn moeder had graag gewerkt in de jaren 80 achteraf i.p.v. fulltime moeder zijn, maar toen was dat vaak nog een normale keuze. Goed dat dat nu anders geregeld is.quote:Op maandag 8 april 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Je kinderen dumpen bij vreemdelingen, wat voor moeder ben je dan. Of mag ik dat niet zeggen?
Hij ging te lang door idd.quote:Op maandag 8 april 2019 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Dit kan toch niet met een minister. Jair komop man.
Complete meltdownquote:
Aanslag Utrechtquote:
Doen alsof ze uit eigen beweging is vertrokken. Er is geen vernietigend rapportquote:
Ze noemde autisme oa., best een uitdaging.quote:Op maandag 8 april 2019 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Lekker geld beuren met down kinderen. Speciaal die tak zoeken ze altijd op.
Ze had vast een chiquer baantje kunnen krijgen of thuis kunnen blijven.quote:Op maandag 8 april 2019 23:36 schreef BlackNero het volgende:
Doen alsof ze uit eigen beweging is vertrokken. Er is geen vernietigend rapport
Daar ben jij net voor gementioned, geloof ik.quote:Op maandag 8 april 2019 23:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brand dat wijf tot haar enkels af Jinek en snel een beetje
In de publieke sector echt niet meer hoorquote:Op maandag 8 april 2019 23:40 schreef svann het volgende:
[..]
Ze had vast een chiquer baantje kunnen krijgen of thuis kunnen blijven.
Trut hoort uit de financiële wereld verbannen te worden en gestraft te worden voor wanbeleidquote:Op maandag 8 april 2019 23:40 schreef svann het volgende:
Ze had vast een chiquer baantje kunnen krijgen of thuis kunnen blijven.
Wat heeft ze gedaan amigoquote:Op maandag 8 april 2019 23:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Trut hoort uit de financiële wereld verbannen te worden en gestraft te worden voor wanbeleid
"Dichter bij de keuken staan'quote:
quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Bijna alles ging mis bij derivatendossier AFM'
De Autoriteit Financiële Markten heeft een toezichtblunder begaan bij het fiasco met rentederivaten. Onervaren medewerkers werden ingezet om de banken te controleren.
Het instituut dat in de financiële wereld moet toezien op ¬ordentelijk gedrag blijkt de afgelopen jaren zelf zijn zaken niet op orde te hebben gehad. In een keihard oordeel stelt extern adviesbureau Alvarez & Marsal vast dat de Autoriteit Financiële Markten (AFM) tekort is geschoten bij de aanpak van rentederivaten bij banken.
https://www.volkskrant.nl(...)ossier-afm~b436b18f/
En nu is de trut toe aan een nieuwe uitdaging
En allemaal lovende woorden voor dat incompetente secreet
Aanpakken die teef Hup Jinek
quote:Op maandag 8 april 2019 23:41 schreef svann het volgende:
Daar ben jij net voor gementioned, geloof ik.
Dat eerste is blijkbaar gebeurd en dat tweede kreeg men blijkbaar niet rond.quote:Op maandag 8 april 2019 23:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Trut hoort uit de financiële wereld verbannen te worden en gestraft te worden voor wanbeleid
ikweethetookniet levert uitstekend werk af.quote:Op maandag 8 april 2019 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Daar ben jij net voor gementioned, geloof ik.
Nu heeft ze haar roeping gevondenquote:
Alleen Jinek durft het niet te benoemenquote:Op maandag 8 april 2019 23:43 schreef svann het volgende:
Dat eerste is blijkbaar gebeurd en dat tweede kreeg men blijkbaar niet rond.
Dit is inderdaad gênant voor iemand die zichzelf journalist noemtquote:Op maandag 8 april 2019 23:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alleen Jinek durft het niet te benoemen
Dankquote:Op maandag 8 april 2019 23:43 schreef Zipportal het volgende:
ikweethetookniet levert uitstekend werk af.
Mastermoviesquote:Op maandag 8 april 2019 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb mij op de middelbare school kostelijk vermaakt met New Kids.
Bakkie pleur met een kanoquote:
En dan ook nog voor de verkeerde kant.quote:Op maandag 8 april 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Hier heeft mijn opa niet voor gevochten in de oorlog
nog steedsquote:
geen hentai, dus altijd -1quote:
Jij ook altijd met je hentai.quote:
ja, afromen die handelquote:
ja, zo werkt de tijd.quote:
Videoland loopt toch als een trein?quote:Op maandag 8 april 2019 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Gaat deze show het falende videoland uit de bagger trekken? AYE OR NAY
suggestieve vraagstellingquote:Op maandag 8 april 2019 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Gaat deze show het falende videoland uit de bagger trekken? AYE OR NAY
ze is gewoon salty dat ze niet in HD kan streamen in Groningen vanwege het kutjetrage internetquote:Op maandag 8 april 2019 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Videoland loopt toch als een speer?
New kids was op flabberquote:Op maandag 8 april 2019 23:54 schreef BlackNero het volgende:
Dit is toch wat ze vroeger deden en wat op the Box werd uitgezonden. Ik kan even niet op de naam komen
Nee daar voor nogquote:
Ja die, je hebt gelijk. Maar dat was ook random shit toch?quote:
Correct meneerquote:Op maandag 8 april 2019 23:57 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja die, je hebt gelijk. Maar dat was ook random shit toch?
aha je hebt weer een woordje van de dagquote:
quote:
die met die puistenquote:Op maandag 8 april 2019 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij neukte Jennifer Hoffman alleen daarom ben je al een baas.
Baby's krijgen aandacht.quote:Op maandag 8 april 2019 23:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
aha je hebt weer een woordje van de dag
[..]
na een jaar nog steeds nietquote:Op maandag 8 april 2019 23:58 schreef BlackNero het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)erug-op-tv~a3df96d2/
Robert M gespotquote:
vooruit, je hebt gelijkquote:
New Kids was kapotgrappigquote:
En dan ook die stemmetjes na doen en de hele dag KUT roepen zeker.quote:
Manta onder mijn derrierequote:Op dinsdag 9 april 2019 00:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan ook die stemmetjes na doen en de hele dag KUT roepen zeker.
ik keur het goedquote:
En gelijk heeft ze, was ook schandalig zo met dat hondjequote:Op maandag 8 april 2019 23:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Die filmpjes zijn denk ik best geinig, maar het komt niet echt uit de verf bij Jinek.
Jort gaat de tech-n00b uithangen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jort
Moet Rutteweer geholpen worden door zijn schandknaapje
![]()
En Baudet weer in kwaad daglicht gesteld worden
Als dat lukt Jort en Mark blij
Als niet lukt en uitkomt weet Mark van niks en laat hij Jort vallen
Waar zijn jullie allebei mee bezig
Was zijn strippenkaart nog niet op?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Jort gaat de tech-n00b uithangen.
Dus je tirade is niet zo van toepassing vandaag.
Nou nou nouquote:
Baudet en Kelder zijn ook gewoon goede vrienden die samen reisjes maken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jort
Moet Rutteweer geholpen worden door zijn schandknaapje
![]()
En Baudet weer in kwaad daglicht gesteld worden
Als dat lukt Jort en Mark blij
Als niet lukt en uitkomt weet Mark van niks en laat hij Jort vallen
Waar zijn jullie allebei mee bezig
Welkom, we hebben koffie en cake.quote:
Het is godverdomme geen begrafenis.quote:
Ranja en spekjes dan. Of bier (getsie) en bitterballen (getsie)quote:
Dit. Je kunt in China als westerling onmogelijk echte zaken doen.quote:
Bier en blauwe M&M'squote:Op dinsdag 9 april 2019 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ranja en spekjes dan. Of bier (getsie) en bitterballen (getsie)
Nou... China heeft nog minder op met mensenrechten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:06 schreef dvdfreak het volgende:
liever china dan de amerikanen die zich te veel met ander mans politiek bemoeien
Dat sociale punten systeemquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou... China heeft nog minder op met mensenrechten.
China niet dan?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:06 schreef dvdfreak het volgende:
liever china dan de amerikanen die zich te veel met ander mans politiek bemoeien
Ja heel eng.quote:
zouden ze hier ook in moeten voerenquote:
Nee man China is fkng eng, die zijn iets van plan en niemand weet wat.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:06 schreef dvdfreak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |