SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Zijn het niet jouw Gibbetjes?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:48 schreef peaceman het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kan ik echt sjaggo van worden
ja dat wel, maar dat het niet werkt en dat ik dan niet precies weet waarom.quote:
Ik heb hier nu wel heel raar geluidquote:
alsof iemand in de ballen geknepen wordt?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hier nu wel heel raar geluid
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het klinkt helemaal niet als Kensington...quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
alsof iemand in de ballen geknepen wordt?
Als ik dit allemaal zo hoor, is dat Kensington best een goede band.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het klinkt helemaal niet als Kensington...
Het is peaceman gelukt zijn hele collectie te hernoemen naar Kensingtonquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het klinkt helemaal niet als Kensington...
luister of lees de teksten maar eens goedquote:
Dat is een meerjarenplanquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is peaceman gelukt zijn hele collectie te hernoemen naar Kensington
Je hebt gewoon een dirty mind.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
luister of lees de teksten maar eens goed
and a joy forever.... en je zult verbaast zijn welke ogenschijnlijk keurige liedjes gewoon niet zo netjes zijn.quote:
bijvoorbeeld bij de volgende...quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
and a joy forever.... en je zult verbaast zijn welke ogenschijnlijk keurige liedjes gewoon niet zo netjes zijn.
How deep is your love kan je toch echt als onschuldig liefdeslied zien.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
and a joy forever.... en je zult verbaast zijn welke ogenschijnlijk keurige liedjes gewoon niet zo netjes zijn.
soms is het ook een beetje dubbelzinnig natuurlijkquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
How deep is your love kan je toch echt als onschuldig liefdeslied zien.
Ik eis nog een punt voor Tom Jones op.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
bijvoorbeeld bij de volgende...
ow en raden is toegestaan
en met recht!quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik eis nog een punt voor Tom Jones op.
En ik voor Bright Eyes.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik eis nog een punt voor Tom Jones op.
Mono?quote:
Pulp - F.E.E.L.I.N.G.C.A.L.L.E.D.L.O.V.Equote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:59 schreef peaceman het volgende:
de vorige was dus Melanie - Brand New Key
en gaat niet over een letterlijke nieuwe sleutel.
Ik ben hier te dom voor geloof ik. Ik snap deze tekst niet, zelfs als ik hem zo dubbelzinnig mogelijk lees.quote:Well, I got a brand new pair of roller skates
You got a brand new key
I think that we should get together and try them out, you see
I been looking around awhile, you got something for me
Oh, I got a brand new pair of roller skates
You got a brand new key
staat verder in de tekst.... maar goed ik ga niet alles analyseren als je het niet erg vindt...quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier te dom voor geloof ik. Ik snap deze tekst niet, zelfs als ik hem zo dubbelzinnig mogelijk lees.
quote:
yup, Rocking Koloniaquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:12 schreef brother52 het volgende:
Ook alweer 25 jaar geleden dat we hem live zagen...
da's niet eerlijk...quote:
Ik zit me nu af te vragen wat daar nog meer stond...quote:
Morphine niet. dat was de startact op de laatste dag.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit me nu af te vragen wat daar nog meer stond...
Gorefest, Morphine en Senser sowieso maar wie nog meer...
The Orb op het hoofdpodium omdat ze een vrij grote productie hadden?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Morphine niet. dat was de startact op de laatste dag.
Dit is wel vrij hard, jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:15 schreef Charlotte3 het volgende:
There's just one thing that's getting in the way
When we go up to bed, you're just no good, it's such a shame
I look into your eyes, I want to get to know you
And then you make this noise and it's apparent it's all over
Gorefestquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit me nu af te vragen wat daar nog meer stond...
Gorefest, Morphine en Senser sowieso maar wie nog meer...
dat was de afsluiter.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
The Orb op het hoofdpodium omdat ze een vrij grote productie hadden?
titel is inderdaad goed.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:19 schreef brother52 het volgende:
No Pussy Blues van uhm....
ligt op het puntje van mijn trommelvlies...
die hierna kun je wel waarderen...denk ik.quote:
Grinderman dus... met Nick Cave als zangerquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef livelink het volgende:
Oh, deze heb je wel eens vaker gedraaid.
Ik weet niet meer van wie. Gokje Belle & Sebastiaan of zoiets?
Ach ja, natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grinderman dus... met Nick Cave als zanger
Oh nee, die hadden een nummer over een speeltje.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh nee, die hadden een nummer over een speeltje.
Ik raad ‘m alvast even Dresden Dollsquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
maar die band komt nog wel waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik raad ‘m alvast even Dresden Dolls
Oh jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Coin-operated Boyquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ook een half punt... als ik m draai.quote:
Je hebt natuurlijk nog meer opties bij de Dresden Dolls.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook een half punt... als ik m draai.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk nog meer opties bij de Dresden Dolls.
Maar de beloning komt dan ook bij de zonsopgangquote:
Dat is nog heel subtiel uitgedruktquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:36 schreef peaceman het volgende:
en dan deze wat minder onder de oppervlakte...
Zou het werken?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:38 schreef peaceman het volgende:
ja hier ligt het er best dik bovenop wat ze wil he?!
Hier zou ik niet bovenop willen liggen...quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:38 schreef peaceman het volgende:
Nou, recht voor zijn raap...quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:38 schreef peaceman het volgende:
In mijn beleving komt dit zo uit die singer-songwriter zoektocht van Giel Beelen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog afgezien van de tekst is dit toch pure ellende?
Oh ja, zij van Kerst met de fam en Lekker met de meiden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:40 schreef peaceman het volgende:
Het was een nieuwe Nederlandse ster Merol met Houd je bek en bef me...
nee volgens mij niet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
In mijn beleving komt dit zo uit die singer-songwriter zoektocht van Giel Beelen.
ah u bent een kennerquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, zij van Kerst met de fam en Lekker met de meiden.
De stem kwam me al bekend voor.
Dochter is fan, maar deze had ze me wijselijk nooit laten horenquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dochter is fan, maar deze had ze me wijselijk nooit laten horen
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dochter is fan, maar deze had ze me wijselijk nooit laten horen
Waar is Eggs eigenlijk? Zou wel leuk zijn als hij weer eens draait.quote:
tja.. niet alle artiestennamen zijn al te briljant... meeste niet zelfs.quote:
ach ik vind het redelijk 13 in een dozijn...quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Naar mens met nare muziek vind ik dat
Lijkt me toch vooral belangrijk dat men je onthoudt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja.. niet alle artiestennamen zijn al te briljant... meeste niet zelfs.
dat wel jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me toch vooral belangrijk dat men je onthoudt.
Klopt, maximaal 3 lettergrepen en het moet blijven hangen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me toch vooral belangrijk dat men je onthoudt.
Nee, helaas. Doet geen bel rinkelen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:05 schreef peaceman het volgende:
de band kennen jullie toch wel neem ik aan?
Yup. Zal zo even een couplet posten dat je denkt: wtf!quote:
But remember when I moved in youquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yup. Zal zo even een couplet posten dat je denkt: wtf!
Ik heb ze ooit wel eens gelezenquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yup. Zal zo even een couplet posten dat je denkt: wtf!
Dat heb ik met Leonard Cohen. Dus ik ben heel blij als ik deze versie hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan niet eens uitleggen hoe erg ik de schurft aan Jeff Buckley heb...
Die ja...quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
But remember when I moved in you
And the holy dove was moving too
And every breath we drew was Hallelujah
Ja, sorry. Ik wilde hem net posten, dus had hem al klaar staan.quote:
maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik wilde hem net posten, dus had hem al klaar staan.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik met Leonard Cohen. Dus ik ben heel blij als ik deze versie hoor.
Maar goed dat hij mij niet kent, ik zou hem nog veel,kwaaier makenquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Een vriend van mij was nogal fan van Jeff, je kon ‘m lekker kwaad krijgen als je zei “ oh ja, die ging zwemmen he?”
Had zijn broertje ook met het Jeff-virus besmet, tot groot ongenoegen van hun moeder, die werd gek van Jeff op repeat
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je zo fan van iemand bent, dat je kwaad wordt om dit soort opmerkingen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar goed dat hij mij niet kent, ik zou hem nog veel,kwaaier maken
peacemanquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:17 schreef Embraer89 het volgende:
Wie draait er? Rooster doet het niet op de website.
ik zei de gek.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:17 schreef Embraer89 het volgende:
Wie draait er? Rooster doet het niet op de website.
ja heb ik wel, maar past niet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:21 schreef Embraer89 het volgende:
Heb je ook wat van Marco Borsato> Of past dat niet echt in het genre?
Dat past in geen enkel genrequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:21 schreef Embraer89 het volgende:
Heb je ook wat van Marco Borsato> Of past dat niet echt in het genre?
quote:
Nederlandstalig (als dat een genre is)quote:
quote:
Passessie?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik luister de hele avond al. Maar moest ook even naar een passessie van Twan kijken en was nog even wat kleurplaten aan het kleuren.
Ben ook best wel moe, denk dat ik zo even lekker tv ga kijken.
Welterusten lieverdquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedtijd hier. Dank voor de show, peaceman.
jammer, welterustenquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:31 schreef Embraer89 het volgende:
Nu zit ik wel met allemaal chicks hier.
Zeg...quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:31 schreef Embraer89 het volgende:
Nu zit ik wel met allemaal chicks hier.
nou met jouw golvende haar...quote:
quote:
Welterusten DDMquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij had 3 spijkerbroeken besteld en die moesten zijn vriendin en ik beoordelen. De mooiste gaat hij houden. Maar zijn vriendin en ik vinden juist die ene mooi die hij niet zo mooi vindt.. hij vindt de broek onder aan te wijdquote:
Nou, dit maak ik niet eens met mijn dochter mee.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had 3 spijkerbroeken besteld en die moesten zijn vriendin en ik beoordelen. De mooiste gaat hij houden. Maar zijn vriendin en ik vinden juist die ene mooi die hij niet zo mooi vindt.. hij vindt de broek onder aan te wijd![]()
Dat duurde even. De broeken zijn allemaal 2x aan geweest, met schoenen zonder schoenen en er moesten foto’s gemaakt worden zodat hij kon zien hoe welke broek stond.
1 broek is definitief afgevallen, hij twijfelt nog welke van de andere 2.
Hij is nog erger dan sommige vrouwen.
Hij is zo kritisch op kleding. En het moet ook altijd meteen en dure (merk) kleding zijn. Hij heeft nu binnen 5 dagen zijn kleedgeld al op.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:34 schreef livelink het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 april 2019 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had 3 spijkerbroeken besteld en die moesten zijn vriendin en ik beoordelen. De mooiste gaat hij houden. Maar zijn vriendin en ik vinden juist die ene mooi die hij niet zo mooi vindt.. hij vindt de broek onder aan te wijd![]()
Dat duurde even. De broeken zijn allemaal 2x aan geweest, met schoenen zonder schoenen en er moesten foto’s gemaakt worden zodat hij kon zien hoe welke broek stond.
1 broek is definitief afgevallen, hij twijfelt nog welke van de andere 2.
Hij is nog erger dan sommige vrouwen.
Nou, dit maak ik niet eens met mijn dochter mee.
Mijn dochter koopt juist altijd goedkope kleding. Zij is gelukkig niet van de merkkleding.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is zo kritisch op kleding. En het moet ook altijd meteen en dure (merk) kleding zijn. Hij heeft nu binnen 5 dagen zijn kleedgeld al op.
Dat scheelt...quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter koopt juist altijd goedkope kleding. Zij is gelukkig niet van de merkkleding.
Dat jongens tegenwoordig zo erg zijn. Mijn dochter waarschuwde me daar vandaag ook voor. Ze maakt zich echt zorgen dat mijn zoon gepest gaat worden op een reguliere school. Onder andere omdat hij geen merkkleding draagt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat scheelt...Ik heb het ook wel een beetje, maar niet zo erg als hij. In zijn vriendengroep dragen de meeste jongens ook altijd merkkleding. Ze steken elkaar aan.
ik heb de laatste jaren van heel wat merken de namen geleerd, waarvan ik het bestaan niet wist.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat jongens tegenwoordig zo erg zijn. Mijn dochter waarschuwde me daar vandaag ook voor. Ze maakt zich echt zorgen dat mijn zoon gepest gaat worden op een reguliere school. Onder andere omdat hij geen merkkleding draagt.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:43 schreef livelink het volgende:
Captain and Tenille - Do that to me one more time
Deze moest jij inderdaad weten. Gisteren zei je nog dat je alles van Dirty Dancing wist.quote:
Volgens mij was dat vroeger ook wel. Mijn broertje had ook altijd merkkleding.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat jongens tegenwoordig zo erg zijn. Mijn dochter waarschuwde me daar vandaag ook voor. Ze maakt zich echt zorgen dat mijn zoon gepest gaat worden op een reguliere school. Onder andere omdat hij geen merkkleding draagt.
Blijkbaar niet alles...quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze moest jij inderdaad weten. Gisteren zei je nog dat je alles van Dirty Dancing wist.
Ik wist te benoemen welk nummer bij welke scène hoort, niet wie het zingt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze moest jij inderdaad weten. Gisteren zei je nog dat je alles van Dirty Dancing wist.
De waterscene was dit. Ik geef toe dat ik Dirty Dancing ook vaker gezien heb.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wist te benoemen welk nummer bij welke scène hoort, niet wie het zingt.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
De waterscene was dit. Ik geef toe dat ik Dirty Dancing ook vaker gezien heb.
Ik ben 2x naar Gone with the wind geweest. En als hij weer een keer ergens in een bioscoop draait ga ik zeker weer.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
De enige film waarvoor ik 2x naar de bioscoop ben geweest.
Ook een prachtige film. Dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben 2x naar Gone with the wind geweest. En als hij weer een keer ergens in een bioscoop draait ga ik zeker weer.
ja, maar deze had ik wel zin in.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:07 schreef brother52 het volgende:
Hier had je ook een andere kunnen kiezen.
Deze is ook leuker.quote:
Wel leuk ja, een relatief onbekendere.quote:
Is nog wel een redelijk hitje geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel leuk ja, een relatief onbekendere.
Ja, vandaar het woordje relatief. Queen heeft zoveel grote hits gehad.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is nog wel een redelijk hitje geweest.
quote:
Met de juiste mindset gaat elk liedje over seks.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
leuk die clip met fruit, maar gaat gewoon over seks.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met de juiste mindset gaat elk liedje over seks.
Dit was inderdaad een vrij dramatisch nummer wmbquote:
hmmm gewoon van The Last Splashquote:
Goedenavond. En ja, dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit was inderdaad een vrij dramatisch nummer wmb
Zal straks eens luisteren of hij bij mij ook zo klinkt maar deze klonk volgens mij niet zo lekker.quote:
misschien slechte ripquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond. En ja, dat vond ik ook.
Ja. Ik dacht ik slinger het weer een keer aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |