Oohja, daar is ook lekker tijd voor als ze in een groep om je heen staan en heel dicht op je lip.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan doe je daar aangifte van. Je gaat ze niet zelf straffen.
Ja. Een verhaal van Jan Roos vind ik geloofwaardiger dan die van een groepje snotjochies die elkaar verdedigen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:29 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dat Roos' versie van de gebeurtenis, ook echt de waarheid is?
Terwijl twee onafhankelijke professionals oordelen van niet?
Gut, gut. Opdringerige etterbak krijgt een tikkie op de neus en gaat huilebalken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Jan Roos heeft dan ook wel een smoel die vraagt om klappen.
Edit: oh Roos heeft klappen uitgedeeld. Terecht dat die kleine dikzak is bestraft.
Zo dan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Jan Roos heeft dan ook wel een smoel die vraagt om klappen.
Edit: oh Roos heeft klappen uitgedeeld. Terecht dat die kleine dikzak is bestraft.
Koos is een broeder van een andere moslimmoeder, dus in principe zijn ze familie van elkaar ja.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:30 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Zo dan.
Over opgekropte agressie en lekker losgaan op iemands uiterlijk / lichaamsbouw gesproken.
Toevallig familie van de fijne knul?
Als je oud en slim genoeg bent om een ex politicus/publiek figuur te bedreigen dan moet je ook de klappen kunnen incasseren. 16 jaar of niet. Al was je een 12 jarige snotneus wat mij betreft.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:46 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Er wordt nu wel gedaan alsof het 'slachtoffer' wel onschuldig moet zijn omdat het een kind is. Bij de Hitlerjugend zaten echter ook 16 jarigen en zo onschuldig waren die niet. Na 16 jaar onderwijs in Nederland denk ik zelfs dat deze 16 jarige nog wel eens minder onschuldig zou kunnen zijn dan die leden van de Hitlerjugend.
De critici van Jan Roos z'n optreden vergeten voor het gemak dat jongeren / 16 jarigen voor een groeiend deel verantwoordelijk zijn voor grof en zinloos geweld.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:50 schreef YebCar het volgende:
[..]
Als je oud en slim genoeg bent om een ex politicus/publiek figuur te bedreigen dan moet je ook de klappen kunnen incasseren. 16 jaar of niet. Al was je een 12 jarige snotneus wat mij betreft.
Achterstandswijkopvoeding van tegenwoordig.
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Roos heeft geen klappen gekregen.
Maar hersenschade heeft hij al langer.
Je was erbij? Jij kunt inschatten hoe ernstig de bedreigingen aan zijn adres waren en in hoeverre het nodig was voor Roos om zich te verweren? Knap.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:10 schreef Xa1pt het volgende:
Jan Roos was al een kneus maar een minderjarige slaan als 42-jarige... Man man man.
Lees de OP anders nog eens even.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je was erbij? Jij kunt inschatten hoe ernstig de bedreigingen aan zijn adres waren en in hoeverre het nodig was voor Roos om zich te verweren? Knap.
Bron?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je rijk bent geef je niet zomaar een klap als iemand bijdehand tegen je is. Dan denk je zal wel kutjoch, ik stap in mijn Maserati, laters. Als je een tijd werkloos bent en wanhopig, heb je meestal een stuk korter lontje.
Je wil zeggen dat Jan als 16 jarige waarschijnlijk bij de Hitler jugend had kunnen zitten?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:46 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Er wordt nu wel gedaan alsof het 'slachtoffer' wel onschuldig moet zijn omdat het een kind is. Bij de Hitlerjugend zaten echter ook 16 jarigen en zo onschuldig waren die niet. Na 16 jaar onderwijs in Nederland denk ik zelfs dat deze 16 jarige nog wel eens minder onschuldig zou kunnen zijn dan die leden van de Hitlerjugend.
Het is Jan Roos (maar) , dus tja dan is het afzeiken van de persoon en het niet willen inleven in dit soort ronduit bedreigende en ranzige situatie bij sommigen een vermakelijke must.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je was erbij? Jij kunt inschatten hoe ernstig de bedreigingen aan zijn adres waren en in hoeverre het nodig was voor Roos om zich te verweren? Knap.
We weten niets over de aard en inhoud van de dreigementen. Sterker, we weten niet eens zeker of Roos en zijn gezin daadwerkelijk zijn bedreigd. Toch heb jij al bepaald dat de rechter een verkeerde uitspraak heeft gedaan en Roos het grote slachtoffer is.quote:Op maandag 8 april 2019 11:35 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Het is Jan Roos (maar) , dus tja dan is het afzeiken van de persoon en het niet willen inleven in dit soort ronduit bedreigende en ranzige situatie bij sommigen een vermakelijke must.
Betreft het een persoon uit hun favoriete kudde, dan is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Iemand als Koos is nu wel echt door de mand gevallen wat mij betreft, had ik niet achter hem gedacht, maar zo zie je maar , hoe iemand zich selectief kan inleven, opstellen en voordoen.
Ik vind Roos niet bepaald een prettig mens, op z'n zachtst gezegd, maar ik wens dit soort klote situaties, bedreiging van jou en je gezin door een groep, niemand toe.
Nuance. Dat is altijd belangrijk in een debat, tenzij je vluchtelingen verkrachters,profiteurs en oplichters wil noemen. Dan zijn de details opeens minder belangrijk, dan is het een gevoelskwestie en iedereen die het er niet mee eens is, is een deugmens en een wegkijker.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een held die Roosquote:Op maandag 8 april 2019 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
Roos is waarschijnlijk gewoon uitgescholden door die knul, waarna onze opgefokte dwerg uit z'n slof schoot en een vuistslag uitdeelde. Naar mannetje, die Roos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |