Wat ben je toch badass.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goedkoop wapens opkopen in het oostblok en die dan aan terroristische organisaties verkopen.
Ga maar wat doenquote:Op vrijdag 5 april 2019 15:35 schreef Flamarande het volgende:
Zal ik wat gaan doen vanavond of in bed films kijken
Iets doen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:35 schreef Flamarande het volgende:
in bed films kijken is ook "iets doen"quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:35 schreef Flamarande het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat mag. We are a free people. A free nation.
laten we een beetje realistisch blijven. dat gaan nooit gebeurenquote:
Ze geeft je net een OK!quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
laten we een beetje realistisch blijven. dat gaan nooit gebeuren
Thanksquote:
Je kan beter onaardig toen tegen de paar mensen die je nog niet hebt gehad dan ben je sneller klaar hahaquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:51 schreef Flamarande het volgende:
Ik heb de behoefte om het goed te maken met iedereen waar ik ooit onaardig tegen ben geweest
Wat een leuk bericht om te lezen, mij kun je nu al van de lijst af schrappenquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:51 schreef Flamarande het volgende:
Ik heb de behoefte om het goed te maken met iedereen waar ik ooit onaardig tegen ben geweest
Hahaha goeie grap mooie jongenquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan beter onaardig toen tegen de paar mensen die je nog niet hebt gehad dan ben je sneller klaar haha
Gaat het met je?quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:51 schreef Flamarande het volgende:
Wanneer ga je weer roken je wordt zuur.quote:
Is je man/vriend niet handig?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:01 schreef Myrr het volgende:
Wow krijg de kastdeuren niet tot perfectie uitgelijnd begin mad te worden.
Ja dat doe je zelf hoor :Squote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik heb altijd pizza hete kip met extra kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |