We weten al dat Adje niet spoort tochquote:
Ja, daar zit ook het probleem bij het tatoeëren van een streepjescode. Ik weet bijv. van Henk ( Henk Schiffmacher, maar ik mag Henk zeggen) dat ie er nog steeds moeite mee heeft.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:30 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Die schuine streep, dat gaat 'm niet worden dat is namelijk een heel andere streep dan die 4 rechte
mag henk zeggenquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook het probleem bij het tatoeëren van een streepjescode. Ik weet bijv. van Henk ( Henk Schiffmacher, maar ik mag Henk zeggen) dat ie er nog steeds moeite mee heeft.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook het probleem bij het tatoeëren van een streepjescode. Ik weet bijv. van Henk ( Henk Schiffmacher, maar ik mag Henk zeggen) dat ie er nog steeds moeite mee heeft.
wat dan welquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag henk zeggen![]()
![]()
ik mag gelukkig Ben zeggen ... ben over 19 dagen weer aan de beurt en nee geen streepjes
hij is haar echt zat geloof ikquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian over Helly
hij had afgelopen zomer gevraagd ..wil je mn haar vlechten
nog steeds niet gebeurd
Wie is Ben nou weer? en wat heeft die ermee te maken?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag henk zeggen![]()
![]()
ik mag gelukkig Ben zeggen ... ben over 19 dagen weer aan de beurt en nee geen streepjes
Je zal toch zo in de morgen,of welk tijdstip van de dag dan ook,tegenover Erik zitten...onttrekt energiequote:Op vrijdag 5 april 2019 09:38 schreef sjampoeh het volgende:
erik neemt z'n tijd iig.
broodje
nu een banaan in de zon
Ja live beelden de bomen bewegenquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:41 schreef sjampoeh het volgende:
Toch maar weer een bomenlock
[ afbeelding ]
Mooie lotus bloem op mijn schouderquote:
Gewoon interessant .......quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wie is Ben nou weer? en wat heeft die ermee te maken?
quote:
Natuurlijk is hij haar zat. Vanaf de laatste keren dat ze Gerrit van haar killerbody liet genieten is hij woest op haar.quote:
Ze hadden daar nooit in mee moeten gaan, hele domme aktiequote:Op vrijdag 5 april 2019 09:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jess leest mailtje
Dame voor de "Kist ""
ze drinkt niet meer
is heel dankbaar.. vervoer om de kist te halen.. ze moet optijd weten
Erik zuch .. ziet er tegen op
quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Is ook lekker offtopic, niks met dee streams te maken
voor hoelangquote:
gezucht van Erikk dr overquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hadden daar nooit in mee moeten gaan, hele domme aktie
Snap totaal niet waarom ze de kist daar laten maken maar goedquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:45 schreef VitaSackville het volgende:
Maten kist....2.50 lang en een meter breed![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:47 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Eric komt moeilijk op gang vandaag.
Ik snap het met die stomme lijk kist , daar word je niet vrolijk van .quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:47 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Eric komt moeilijk op gang vandaag.
Ik snap de persoon ook niet zo. Waarom? Alsof Utopia een soort geloof of sekte is. Nou ja het laatste .....quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Snap totaal niet waarom ze de kist daar laten maken maar goed
Is weer iets wat er door gedrukt is volgens mij.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:49 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap het met die stomme lijk kist , daar word je niet vrolijk van .
Alsof er zoveel gebeurt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Is ook lekker offtopic, niks met dee streams te maken
En hij is nou ook niet bepaald al de vrolijkste daar.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:49 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap het met die stomme lijk kist , daar word je niet vrolijk van .
Ergens klopt het niet helemaal. Qua uiterlijk misschien en qua lengte enigszins.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:51 schreef snetje het volgende:
Ze doet het nog steeds verkeerd...![]()
[ afbeelding ]
Precies. Hij had gewoon duidelijk nee moeten zeggen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is weer iets wat er door gedrukt is volgens mij.
Hij had gezegd het niet te doen, hij zei een tijdje terug ook dat de kist niet doorging.
Ik had als ik hem was gezegd kan ik niet.
Sjel II heeft een iets grotere smoel, dat compenseertquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ergens klopt het niet helemaal. Qua uiterlijk misschien en qua lengte enigszins.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:51 schreef snetje het volgende:
Ze doet het nog steeds verkeerd...![]()
[ afbeelding ]
Zal wel een Talpa stagiare zijn die er net vijf weken werkt en dat wil onthouden....quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:53 schreef PTLe het volgende:
Nu nog klanten voor een mooie tatoo![]()
[ afbeelding ]
Geen idee ?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:56 schreef sjampoeh het volgende:
200e voor 5 streepjes ? of wat vraagt hij
70 euro mag ik hopen geen cent meer.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:56 schreef sjampoeh het volgende:
200e voor 5 streepjes ? of wat vraagt hij
Klopt en heeft toch meer inhoud. Kan nog geen mening vormen over haar.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:52 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Sjel II heeft een iets grotere smoel, dat compenseert
Had Jessie Erik niet omgepraat om het wel te doen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is weer iets wat er door gedrukt is volgens mij.
Hij had gezegd het niet te doen, hij zei een tijdje terug ook dat de kist niet doorging.
Ik had als ik hem was gezegd kan ik niet.
Zin 2 geeft toch al een mening over zin 1?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt en heeft toch meer inhoud. Kan nog geen mening vormen over haar.
Hij doet eigenlijk niet anders bij anderen. Op een heel opdringerige manier. Merel heeft er ook een handje van.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:56 schreef schizolientje het volgende:
je kunt zeggen wat je wil maar Jessie probeert dingen te doen achter de computer en wordt om de haverklap gestoord met vragen. Daar zou ik nou niet tegen kunnen
Ik ook nog niet, ze wordt iig geen Jessiekiller want discussies met hem verliest ze al, rest haar heel snel een rol aan te nemen, welk mannetje te paaien of met de droogkutten kunst te gaan makenquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt en heeft toch meer inhoud. Kan nog geen mening vormen over haar.
Ik baseer mijn mening niet alleen op 1 punt. Ik neem meer onderdelen mee, vooral als ik zie dat dat nodig is. Bij sommige mensen ben je snel klaar en bij anderen moet je even meer moeite doen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zin 2 geeft toch al een mening over zin 1?
Schat, het is al een mening, of het nu om 1 of 100 dingen gaat. maakt voor de rest niet uit. Doe niet zo ingewikkeld.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening niet alleen op 1 punt. Ik neem meer onderdelen mee, vooral als ik zie dat dat nodig is. Bij sommige mensen ben je snel klaar en bij anderen moet je even meer moeite doen.
Goed begin is het halve werk.quote:
hang je jas maar op aan de schroefquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo, het weer zit mee, dat is een goed voordeel.
Kijk, dat weet ik nog niet. Jessie probeert sowieso iedereen die hem tegenspreekt in de wurggreep te nemen. Tot dusverre zie ik iemand die met de grootbekken mee wil komen, maar ik kan mij vergissen, dus ik wacht nog even. Denk wel dat het uitgesprokene in haar aard ligt. De vraag is alleen hoe ze het daar gaat inzetten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:00 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, ze wordt iig geen Jessiekiller want discussies met hem verliest ze al, rest haar heel snel een rol aan te nemen, welk mannetje te paaien of met de droogkutten kunst te gaan maken
Uit zichzelf gaat dat poppekoppie niets doen
Voor jou wel, voor mij niet. Bij mij is het slechts een onderdeel. Als ik mensen zou definiëren op 1 onderdeel, dan zou ik er vaak naast zitten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schat, het is al een mening, of het nu om 1 of 100 dingen gaat. maakt voor de rest niet uit. Doe niet zo ingewikkeld.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:10 schreef sjampoeh het volgende:
plakplaatje zit erop. maar is uitgelopen
Tis Utopia,geen TBS kliniek....quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor jou wel, voor mij niet. Bij mij is het slechts een onderdeel. Als ik mensen zou definiëren op 1 onderdeel, dan zou ik er vaak naast zitten.
Als ik zeg dat ik nog geen mening heb, dan bedoel ik een verzameling aan observaties over een langere periode. Is bij mij iets anders als zeggen dat iemand lui is. bijv.
Begint al goedquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:10 schreef sjampoeh het volgende:
plakplaatje zit erop. maar is uitgelopen
Zou het die mevrouw zijn die daar geweest is ?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Afspeelplaat Jessie weer over de mail van de begrafenisondernemer over de mail van dat mevr niet meer eet maar nog wel een klein beetje drinkt.
Met wie is die potloodventster in gesprek?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Killy heeft t maar moeilijk, kutgroep ook, tattoo-shop komt ze zo aangewaaid en is stikveel werruk, niemand houdt rekening met haar![]()
Vrije interpretatie van killy dr gemoedstoestand
En sjel de 11e. Hier klopt iets niet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
merel wil 12 in romeinse cijfers op haar pols. ze was de 12e bij binnenkomst
Could have fooled me. Met een Jessie die daar rondloopt, vraag ik me het soms af.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:10 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Tis Utopia,geen TBS kliniek....
adjequote:Op vrijdag 5 april 2019 10:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met wie is die potloodventster in gesprek?
XIIquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
merel wil 12 in romeinse cijfers op haar pols. ze was de 12e bij binnenkomst
Dat gaan we nog een paar keer horen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Afspeelplaat Jessie weer over de mail van de begrafenisondernemer over de mail van dat mevr niet meer eet maar nog wel een klein beetje drinkt.
Adjuh, die t ook al zo moeilijk heeft en nooit iets gegund wordtquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met wie is die potloodventster in gesprek?
Opd'r oogleden, als ze d'r oog dicht doet dat je het dan pas zietquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
XII
onder dr oog zou ook leuk staan
Dat vroeg ik mij ook af, maar ik neem aan dat dat kenbaar gemaakt zou worden, als zij dat was. In beide gevallen is het een beetje exposure.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zou het die mevrouw zijn die daar geweest is ?
* Kerstparadequote:Op vrijdag 5 april 2019 10:16 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Adjuh, die t ook al zo moeilijk heeft en nooit iets gegund wordt
Terwijl ze net zeiden dat het spannend was als iedereen op je handen kijkt enzo. Bah.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die twee trutten gaan ff kijken want ja het is best wel een ding he eerste tattoo super spannend zegt Hiske
Brandon snap ik nog wel. veel bezig geweest en ik denk ook echt een steun voor Dilliequote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:22 schreef QuarterBack het volgende:
His moet van achter overal rondbléren dat de belangrijke 1ste tatoo gezet wordt?
Nou, als het moest, dan waren de schapen met z'n allen in de caravan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:22 schreef QuarterBack het volgende:
His moet van achter overal rondbléren dat de belangrijke 1ste tatoo gezet wordt?
heftig hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Zie Hiske heeft ook een tattoo, dat zeik ik laats al.
Boksen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
* Kerstparade
* Zwemmen
* Alp d'huez
Arme jongen heeft niets aan z'n leven, ga lekker met je keel aan de kapstok hangen
Er staan al 30 mailtjes volgens Dyllie, maar Kweenie laat zich continue wegsturen bij de computerquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Zelfs Kaylee is er niet bij. Wat een gezeur zeg. Ik dacht overigens dat ik Diylan hoorde zeggen dan hij voor de eerste al een afspraak had (toen hij nog buiten was).
Er zal wel snel een 2e pc komen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:25 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Er staan al 30 mailtjes volgens Dyllie, maar Kweenie laat zich continue wegsturen bij de computer
Jessie heeft uren nodig
Merel heeft uren nodig
Droogkut 1 en 2 hebben uren nodig
Enzz
kun je net zo goed zelf iedere dag met een marker ff tekenenquote:
In een donkere hoek, naast een donkere wand en dan een mijnwerkerslampje op je hoofd zetten......quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
his: denk je dat je straks verslaafd bent ?
Ja, ik vraag me af waarom er niet normaal licht is. Zijn mijnwerkersding is toch een beetje amateuristisch, of ik heb er geen verstand van. Dan kan ook, want ik weet ook niet veel over tattoos.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:26 schreef sjampoeh het volgende:
wat een sukkel, dat zie je toch als je daar binnenloopt dat het nogal donker is ?????
quote:
De mobiele tandarts heeft ook zo'n lampje...dus,mag Dil t ookquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af waarom er niet normaal licht is. Zijn mijnwerkersding is toch een beetje amateuristisch, of ik heb er geen verstand van. Dan kan ook, want ik weet ook niet veel over tattoos.
haha las tufstreepjequote:Op vrijdag 5 april 2019 10:31 schreef BloesBloes het volgende:
Tis niet eens een streepjescode, het zijn turfstreepjes en het ziet er niet uit
Ik zie dat kliederwerk op die muur nu ook voor het eerst. Om je kapot te schamen.quote:
Ook erg motiverend voor Dylanquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:33 schreef QuarterBack het volgende:
Als het misgaat gaat de BV failliet volgens Merel
Jaja, na ¤13.000 rood gestaan te hebben dit beweren
Kan niet veel mis aan gaan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:31 schreef BloesBloes het volgende:
Tis niet eens een streepjescode, het zijn turfstreepjes en het ziet er niet uit
Christel vindt het allemaal erg mooi.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie dat kliederwerk op die muur nu ook voor het eerst. Om je kapot te schamen.
Aandachthoeren, veel mensen hebben tekst op hun rug, die kunnen ze zelf niet eens zien, uithangborden zijn datquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:33 schreef formule het volgende:
Hebben mensen die een tatoo willen een minderwaardigheid complex ?
Zo van ik ben niet mooi genoeg, of ik val niet op in de meute
Of mensen die naar de kapper gaan, of die oorbellen dragen, of make-up???quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:33 schreef formule het volgende:
Hebben mensen die een tatoo willen een minderwaardigheid complex ?
Zo van ik ben niet mooi genoeg, of ik val niet op in de meute
Dil mag alles wat mij betreft, maar die is nog in de leer en de smoelsmit zat niet in het donker en had meer licht.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:32 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
De mobiele tandarts heeft ook zo'n lampje...dus,mag Dil t ook
Geen reclame die muur zo spuuglelijkquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
De lijnen op de muur zijn ook aardig symmetrisch![]()
Ja maar tatoo's zijn zo blijvend, zit toch een verschil inquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Of mensen die naar de kapper gaan, of die oorbellen dragen, of make-up???
Haha “likkerdelik” hops ten voeten uitquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops ; waar stat het voor ?
Knul . ik sta voor 5
mn naam is vyf
meerdere betekenissen
Hops ; likkerdelik
soppe hijgh ghe ghe
te gekke plek
leuke plek
hij likkerdelik
Kriss maakt foto's
Nou,die tandarts vond ik nog gekker..quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja hoor, de
[..]
Dil mag alles wat mij betreft, maar die is nog in de leer en de smoelsmit zat niet in het donker en had meer licht.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere wat 'n kutgeluid, lijkt wel het tril ei van Christel Maria op vol vermogen
Mooi?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Conclusie over de tattoo 'mooi zwart is niet lelijk'.
Ja, klopt, tatoo's zijn blijvend ...quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:37 schreef formule het volgende:
[..]
Ja maar tatoo's zijn zo blijvend, zit toch een verschil in
Je hebt gelijk levenslangquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, klopt, tatoo's zin blijvend ...
Littekens blijf je altijd zienquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen weggehaald worden met een laser, kost wat, maar kan wel.
Dat is wat de klant gevraagd had, die wilde niet allemaal gelijke streepjes zegt hij netquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:43 schreef QuarterBack het volgende:
Klaar, jaja dit is mooier dan allemaal gelijke streepjes
Met opzet lelijk gemaakt, goeie zet
[ afbeelding ]
Dat heb ik 'm niet horen zeggen toen 'ie begonquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat de klant gevraagd had, die wilde niet allemaal gelijke streepjes zegt hij net
Geschikt voor het TattooMuseumquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:42 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Nah kenners ..kom er maar in.
Wat vinden we ervan??
Spectaculair toch!?
Dat zei hij net dat hij geen gelijke streepjes wilde en hem daarop had uitgezochtquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:44 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat heb ik 'm niet horen zeggen toen 'ie begon
Dat is wat de klant wilde he, die had hem er op uitgezocht, geen gelijke strepenquote:
Kweet niet, ik zou voor de zekerheid toch maar gaan solliciteren bij een Dark Room ...quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:45 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Als die normaal staat zie je er niks van. Mazzelaar.
vreselijkquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat de klant wilde he, die had hem er op uitgezocht, geen gelijke strepen
Nou,His...ga liggen dan,als je durft...lekker helemaal His volplempen met tattoos DAT zou nou eens leuk zijn...quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:45 schreef Dotteke het volgende:
Lekker gedaan hoor Dylan, goed gedaan poe. Ik wist het wel liet me helemaal vol......... zegt Hiske
Hahahahaha..quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Kweet niet, ik zou voor de zekerheid toch maar gaan solliciteren bij een Dark Room ...
Ja, dat vind ik van iedere tatoo op een lijf.quote:
Tsja, een ambulante tandarts moet wel improviseren, maar ik neem aan dat hij zich ook aan regels moet houden. Als dat niet zo is, hebben de schuimpjes daar al melding van gemaakt bij de inspectie en is hij op zijn vergunning vast kwijt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:39 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Nou,die tandarts vond ik nog gekker..
eerder veel opgelopen denk ikquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:47 schreef Jemoederniet het volgende:
Weten jullie al dat Hiske in Zuid Amerika is geweest en daar veel heeft opgestoken?
Masterpiece of Dill.quote:
Da's niet aardig. Dill heeft zich een half uur in het zweet gewerkt hiervoor.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik van iedere tatoo op een lijf.
Heb een angst voor naalden ,dusquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, dat piratenschip op jouw rug vind ik mooier!
En rusten mag hij niet want het vrouwtje komt zo weer mekkerenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:49 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Masterpiece of Dill.
[..]
Da's niet aardig. Dill heeft zich een half uur in het zweet gewerkt hiervoor.
ow ja (clap( hij doet t toch maar evenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:49 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Masterpiece of Dill.
[..]
Da's niet aardig. Dill heeft zich een half uur in het zweet gewerkt hiervoor.
160 ? 60 tochquote:
Je krijgt dan wel iets voor levenslang he dat moet je niet vergetenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:51 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
12 euro per streepje. Lekker verdienmodel dit.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En rusten mag hij niet want het vrouwtje komt zo weer mekkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |