We weten al dat Adje niet spoort tochquote:
Ja, daar zit ook het probleem bij het tatoeëren van een streepjescode. Ik weet bijv. van Henk ( Henk Schiffmacher, maar ik mag Henk zeggen) dat ie er nog steeds moeite mee heeft.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:30 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Die schuine streep, dat gaat 'm niet worden dat is namelijk een heel andere streep dan die 4 rechte
mag henk zeggenquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook het probleem bij het tatoeëren van een streepjescode. Ik weet bijv. van Henk ( Henk Schiffmacher, maar ik mag Henk zeggen) dat ie er nog steeds moeite mee heeft.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook het probleem bij het tatoeëren van een streepjescode. Ik weet bijv. van Henk ( Henk Schiffmacher, maar ik mag Henk zeggen) dat ie er nog steeds moeite mee heeft.
wat dan welquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag henk zeggen![]()
![]()
ik mag gelukkig Ben zeggen ... ben over 19 dagen weer aan de beurt en nee geen streepjes
hij is haar echt zat geloof ikquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian over Helly
hij had afgelopen zomer gevraagd ..wil je mn haar vlechten
nog steeds niet gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |