SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Hoi Elfquote:Op donderdag 4 april 2019 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt op een goed moment in
hmm zo had ik het nog niet gelezen... je hebt gelijk... wat een nare opmerking van 11.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:32 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hoor, hiervoor was het toch wel minder.
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm zo had ik het nog niet gelezen... je hebt gelijk... wat een nare opmerking van 11.
Ik zag "You Got The Love" staan; dat is uitstekend.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:32 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hoor, hiervoor was het toch wel minder.
Ik kom net thuisquote:Op donderdag 4 april 2019 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm zo had ik het nog niet gelezen... je hebt gelijk... wat een nare opmerking van 11.
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
Sandy - John Travolta
Kom maar op, spijkerbroek.
Huh? Wat? Ik hoor mijn naam?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:35 schreef livelink het volgende:
Sandy - John Travolta
Kom maar op, spijkerbroek.
True true, vernieuwend zijn ze zeker.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag "You Got The Love" staan; dat is uitstekend.
Deze single van Di-rect trek ik goed. Sowieso een band die diverse stijlen durft te omarmen. Niet zo dodelijk saai als Kensington, maar steeds vernieuwend en creatief.
(Hoi aan allen, trouwens)
Ach gut heet je Sandy?quote:
Dat zou je niet openbaar makenquote:
Wat dat betreft heeft Kensington het gat dat Kane heeft achtergelaten goed opgevuld.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Niet zo dodelijk saai als Kensington, .
Dat vind ik beledigend voor Kane.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Kensington het gat dat Kane heeft achtergelaten goed opgevuld.
Nee, ik vergiste me. Diaan wist het nu als eerste.quote:
Alsof ik Grease-dingen eerder weet dan Diaanquote:Op donderdag 4 april 2019 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vergiste me. Diaan wist het nu als eerste.
quote:
Ik ben zo goed in Grease-dingenquote:Op donderdag 4 april 2019 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alsof ik Grease-dingen eerder weet dan Diaan![]()
Klinkt als oneigenlijk gebruik van de andere helft.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Tame Impala - Half Full Glass Of Wine
Van hun nieuwe album?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben zo goed in Grease-dingenOok Dirty Dancing trouwens. Ik kende bij elk liedje de scene.
het is dan ook een oudjequote:Op donderdag 4 april 2019 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van hun nieuwe album?
Dit is weer een stapje terug naar hun oudere werk.
I knowquote:Op donderdag 4 april 2019 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben zo goed in Grease-dingenOok Dirty Dancing trouwens. Ik kende bij elk liedje de scene.
Op welk album staat deze dan?quote:
Typhoon - Niet Weglopenquote:
quote:
Kensington is zo mogelijk nog slechter...quote:Op donderdag 4 april 2019 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Kensington het gat dat Kane heeft achtergelaten goed opgevuld.
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kensington is zo mogelijk nog slechter...
Nieuwe single "Patience" al gehoord? Er komt trouwens ook "nieuw" materiaal van Tunng aan. Ze gaan een album met niet eerder uitgebracht materiaal uitbrengen binnenkort. Vandaag is de track "Heatwave" gelanceerdquote:Op donderdag 4 april 2019 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Dan zou het bijna zo slecht moeten zijn dat het weer briljant wordt maar dat is niet het geval.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kensington is zo mogelijk nog slechter...
Ik ga mezelf over niet al te lange tijd verplaatsen naar bed. Ik weet niet of het door de zomertijd komt, maar ik ben de hele week al moe.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga mezelf even verplaatsen naar de bank. Dat zit toch even wat lekkerder.
Nope nog niet. Beiden niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nieuwe single "Patience" al gehoord? Er komt trouwens ook "nieuw" materiaal van Tunng aan. Ze gaan een album met niet eerder uitgebracht materiaal uitbrengen binnenkort. Vandaag is de track "Heatwave" gelanceerd
Gewoon vrij nemen tot de wintertijd weer ingaat.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga mezelf over niet al te lange tijd verplaatsen naar bed. Ik weet niet of het door de zomertijd komt, maar ik ben de hele week al moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |