Wutang=
quote:...en nog nóóit op tv geweest. Van die 1,6 miljoen dollar hadden ze dus beter wijnflessen en zakken weed kunnen kopen.
Op 01 december 2000 16:38 schreef Eazy_E het volgende:
het lied "Wu-Tang Clan - Triumph" kostte de clan maar liefst 1,6 miljoen dollar...
Ik vind Wu-Tang trouwens wel okee, vooral "Liquid Swords".
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 01-12-2000 16:40]
quote:Ik kijk bijna nooit meer naar TMF, maar is The Pitch er dan niet meer? Dat was altijd lachen, met die presentatoren die amper een Nederlandse zin konden uitkramen zonder twintig "fucks" en "shits" en andere Engelse termen er doorheen te gooien.
Op 01 december 2000 16:45 schreef Eazy_E het volgende:
worden jullie nou niet helemaal lijp van al die alto kutzooi op TMF? altijd maar Nirvana dit, Guns 'n Roses dat.. flikker op met die kutzooi en geef rapfans ook es wat om naar te kijken..
"Yo kijkers, hier is da newest phat record van da Clan, you dig..."
Wu Tang is goed maar nou de best rapcrew van de wereld, nee!!
Er komt 1 nieuw album uit sinds jaren, die nog niet eens zo goed is, en Wu is de best, n o t !! Fuck it, ik ken zo een paar crews opnoemen die beter zijn dan de "W" maar niet zo commercieel zijn ingesteld!!
Outlawz; Ride wit' us or Colide wit' us!.. dat is pas een album!!
holla!
holla
Heeft iemand ze wel eens 'live' gezien?
quote:
Op 02 december 2000 10:49 schreef Eazy_E het volgende:
Enne, BEezzzz gozer.. waarom zeg je in elke topic dat je de Outlawz zo cool vind?! na 2 of 3 keer weten we het wel hoor!
omdat de Buitenwetteljken gewoon roelen!
ech wel
en ondertussen zag je dna nog welels een videoclip op een cd aankondiging oen iedereen in van die wu Tang Shirts en broeken enzo lopen.. nee niet commercieel, maar wel de groootste merchendise omzet van alle bands in die tijd
ach, ik vind ze nogsteeds niets, sterker nog, t wordt alleenmaar slechter. ik bedoel alleen die titel van die nieuwe CD, "W" een w? jah dus? verzin iets origineels ofzo?
nee sorry tis niet mijn stijl
-edit-
als ze een Wu Tang weekend ozuden doen, kijken er misschien nog maar 3 mensjes ofzo naar TMF en dat brengt geen geld in het laadje, daarom niet
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 02-12-2000 12:10]
leg "Black Rain" maar eens tegenover "Gravel Pit" dan snap je wat ik bedoel...
quote:Volgens mij heeft het gewerkt... Is Wu-Tang nu niet superclip bij TMF?
Op 01 december 2000 16:31 schreef Eazy_E het volgende:
Als we nou met z'n allen een vette dreigbrief vaan TMF sturen! dan krijgen we tenminste echt shit te zien!
V
quote:wie ben jij man, The Outlawz zijn helemaal geen "band" stumpert, zoiets noemen we een "crew" of een "clique" t'is maar wat je lekker vindt klinken...
Op 02 december 2000 13:52 schreef Vork het volgende:
beluistert dan nog eens een nummer van een fatsoenlijke band die wel muziek maken.. en proef dan het verschil
quote:Beezz, Beezz, Beezz...
Op 02 december 2000 16:53 schreef Beezz het volgende:
wie ben jij man,... stumpert... tyf een eind op ... want dan kan je het krijgen ook snap je!?
Rieleks
V
Is alles nu weer goed?
(heeft echt lol)
De otter lacht nog harder
[Dit bericht is gewijzigd door FuTilE op 02-12-2000 23:35]
quote:disrespekten?? waar kom jij vandaan man??
Op 02 december 2000 23:32 schreef FuTilE het volgende:
Zoiets noemen we "dissen" of "disrespekten",
tis maar wat je lekkerder vindt klinken..De otter lacht nog harder
quote:Ik kom uit Polen.. ik ben de eerste Crip in Polen...
Op 02 december 2000 23:37 schreef Beezz het volgende:
disrespekten?? waar kom jij vandaan man??
Dissen komt van disrespect... ik wist zo snel geen ander woord te bedenken, ik ben niet zo thuis in het nederlandse wigger-geneuzel... nee.. laat ik het 'polder-slang' noemen..
Daarmee wilde ik maar ff aangeven hoe bewonderenswaardig ik de opmerking "zoiets noemen we crew, of clique" vond..
De Otter lacht harrrrrrrrrrrd...
[Dit bericht is gewijzigd door FuTilE op 03-12-2000 02:19]
quote:ik anders vraag ik het niet
Op 03 december 2000 17:59 schreef FuTilE het volgende:
Who cares?Wie is beezzzz? -
Killa Beezzz? Beezzz nuts?
ik ben beezz
quote:Da is un beezzzzje da in ut wâôter leefd
Op 03 december 2000 13:51 schreef Beezz het volgende:
wie is otter??
quote:L.A., in The House of Blues (zo heete die tent), september 1997
Op 02 december 2000 10:38 schreef Ritalin het volgende:
Wu tang is de shit.
Meth en ghostface zijn volgens mij de beste.Heeft iemand ze wel eens 'live' gezien?
uh...BACK BACK BACK
quote:Shit man je hebt gelijk, als jij nou even zegt wat je naam is en niet verschuilt onder een kloon... Forever, ik hoop dat je de Forever bedoelt van de Wu Tang en niet de van Puff Daddy...
Op 08 december 2000 07:20 schreef THE 2PAC FAN het volgende:
Shit man je heb gelijk maak je eigen klote topic met het onderwerp Outlawz ik heb die shit van Outlawz nog nooit gehoord alleen het nummer met 2Pac Baby don't cry en ik ben dan wel 2Pac fan maar als ik eerlijk moet weze vond ik het helemaal niks.
Maak je eigen Outlawz topic en dan ken je zoveel over Outlawz lullen als je wil.
Dat kan ik van Wu-Tang niet zeggen alles wat ik van Wu-Tang heb gehoord is gewoon goed Wu-Tang lijkt gewoon wel de uitvinder van Hip-Hop.
ik heb de nieuwe cd van ze die is goed maar als ik weer naar FOREVER ga luisteren is die beter.
en die "W" vind ik verschrikkelijk tegen vallen!! ODB, één van de beste staat er niet eens op!! als dit de comeback is had ik wel wat sterkers verwacht want het in een zwakke cd...
voorderest reageer ik er niet op, gaat over 'de' almachtige commercieele wu tang
[Dit bericht is gewijzigd door RIDAA op 09-12-2000 14:03]
quote:
Op 09 december 2000 14:04 schreef RIDAA het volgende:
Forever, ik hoop dat je de Forever bedoelt van de Wu Tang en niet de van Puff Daddy...
[ontopic]
Ik vind wu-tang forever een goede cd, maar the 36 chambers vind ik stront. Noch muzikaal noch lyricaal (of hoe zeg je dat?) brengt het iets over. Imo natuurlijk. En ja over de rest van de cd's heb ik geen mening, omdat ik ze nog niet gehoord heb.
[/ontopic]
[Dit bericht is gewijzigd door David op 11-12-2000 18:31]
quote:Ik dacht toch echt dat je die van the Spice Girls bedoelde.
Op 10 december 2000 18:57 schreef THE 2PAC FAN het volgende:
Tuurlijk bedoel ik FOREVER van Wu-Tang.
Ik vind 36 chambers trouwens wel relaxed...
quote:even voor de duidelijkheid; ik ben een "Bone Thugs ~n~ Harmony" "The Outlawz" "Gangstarr" "Dead Prez" fan en beslist geen "Wu-Tang Clan" fan... maar dat betekent niet dat ik hier mijn mening over het nieuwe album mag geven, dat ODB op nummer 6 zit is mij niet opgemerkt, ik sla zo'n nummer met Snoop Dogg over omdat die vent niet eens meer weet welke Side 'ie hoort, k'heb 'em wel een paar keer geluisterd, dan heb ik me vergist.. 1 nummer met ODB vind ik te weinig!!
Op 11 december 2000 19:31 schreef Eazy_E het volgende:
RIDAA, jij bent een fake Wu fan blijkbaar want als je ODB zo goed vind waarom is het jou dan niet opgevallen dat nummer 6 op "the W" ODB is samen met Snoop Dogg??! shit man dat nummer MC Conditioner kan elke mongool toch horen dat dat de ODB is die aant rapppen is! shit dat noemt zich een Wu fan... verder wil ik ff zeggen dat Soep v/d Dag gelijk heeft want ik zelf vind dat nummer met Isaac Hayes (Can't Go To Sleep) ook heel vet.. vooral die violen zijn dope... hoe vaker je naar het nieuwe album gaat luisteren hoe geiler je hem vind... duidelijk? dank u...
quote:ik mag snoops stem gewoon niet, net zoals ik de stem van eminem niet mag.. en die cd van xzibit, die heb ik hier in haarlem nog niet kunnen vinden!!..
Op 11 december 2000 22:44 schreef Eazy_E het volgende:
misschien komt dat wel omdat ie de afgelopen 7 maanden al vast zit? shit man denk je dat ze hem vanuit de jail laten rappen?! dat nummer met snoop is gewoon een ouwe opname die ze nog hadden liggen en hebben ze snoop gevraagd om het nummer af te maken... en snoop rapt gewoon heel goed in dat nummer als ik eerlijk mag zijn hoor... trouwens vanmiddag nieuwe album van Xzibit gekocht.. VETTE SHIT! zekerz een aanrader... da was ut.. mzzls
quote:Sja , maar ze zijn het niet.
Op 08 december 2000 07:20 schreef THE 2PAC FAN het volgende:
Wu-Tang lijkt gewoon wel de uitvinder van Hip-Hop.
btw. sinds 36 chambers en Triumph zijn zoveel verschillende solo albums uitgebracht dat je niet echt meer over originele shit op hun nieuwe album kan spreken >
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 12-12-2000 11:04]
quote:'t lijkt wel een fitness video
Op 06 december 2000 00:29 schreef Priscella het volgende:
Back Back
Forward forwarduh...BACK BACK BACK
Ik vond het na Forever een beetje downhill gaan, met als dieptepunt de rotzooi die er de afgelopen 1 á 2 jaar uitkomt (The W, Bobby Digital 2, Cappadonna). De hoop: Ghostface. Ik vond Supreme Clientele al erg goed, en zijn nieuwe album (Bulletproof Wallets) lijkt ook erg goed te worden, heb net een 10 track promo gedownload. Erg apart, hij wijkt duidelijk af van de standaard Wu-sound, maar daar heb ik zo onderhand wel genoeg van gehoord, tijd voor vernieuwing.
wat zijn nou hun beste nummers volgens jullie?!?!?
(of moet hier een nieuwe topic van gemaakt worden??)
Graag jullie reactie!
Thanxxx
quote:Kijk, hier hebben we een kenner.
Op zondag 04 november 2001 22:26 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
dat mensen 36 Chambers bagger durven te noemen zeg... wordt alom gezien als één van de 10 meest invloedrijke en beste hiphopalbums allertijden. Samen met Liquid Swords en Cuban Linx hebben ze de eastcoast destijds weer op de map gezet... in een tijd dat de hele rapscene door Dre&Snoop klonen werd gedomineerd.
Enter The Wu-Tang is 1 van de beste hiphop albums al-ler-tijd-en !
Pastor Troy - I'm Made
Pastor Troy - Help me Rhonda
Pastor Troy - Champion
Pastor Troy Rulezz...laat horen wat je van Pastor Troy vind op dit forum..ik ben wel benieuwd!
Peace,
Dopeboy
quote:Niggaz With Attitude
Op woensdag 07 november 2001 22:53 schreef DopeBoy het volgende:
Kijk maar naar het laatste album van N.W.A (Niggaz4life)
*proest *
Ook zeer goed vind ik de Gravediggaz, behoort niet echt tot de Wu-family maar bevat wel de RZA.
quote:Gravediggaz is zekerz cool...
Op vrijdag 09 november 2001 00:36 schreef Mza het volgende:
Hier meldt zich weer een Wu fanMijn favoriet uit de clan is nog altijd de GZA en dan vooral met zijn album Liquid Swords. Damn die is goed. Eigenlijk zijn alle Wu-albums voor Wu-Tang Forever zeer goed, daarna is het allemaal een beetje bergafwaards gegaan. Lang niet slecht, maar bij lange na niet de klasse van eerst.
Ook zeer goed vind ik de Gravediggaz, behoort niet echt tot de Wu-family maar bevat wel de RZA.
alleen vind ik ze nog wel oke
zeker method man (helemaal als ie et met redman doet)
mensen ga goede hiphop luisteren niet deze poep
btw ik heb ze live gezien en als heel de clan compleet is dan ist best grappig
The Iron Flag
17 december in de winkel
ERRUG vet album.. ouderwetse Wu
quote:Vind je? heb net de eerst 5 tracks gedownt maar vind er niet veel aan eik.
Op donderdag 06 december 2001 17:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
hmmn net als je ze hebt afgeschreven...The Iron Flag
17 december in de winkel
quote:Inderdaad ouderwetse Wu weer!
hmmn net als je ze hebt afgeschreven...
The Iron Flag
17 december in de winkel
Ik weet niet of het al bekend was bij jullie maar :
Poetic, of the rap group Gravediggaz, died Sunday in Los Angeles after a two-year battle against metastatic colon cancer, Launch.com reports. Poetic, whose real name was Anthony Berkeley, was 35. The cancer was diagnosed in 1999, after Berkeley collapsed in a recording studio. He was given only four months to live. He continued to record with Gravediggaz, and will be featured on the group's Aug. 23 release, Nightmare In A-Minor. He is survived by his wife, Dee Dee Hill.
quote:Damn, dat wou ik net posten ....
Op vrijdag 07 december 2001 23:42 schreef AcidFog het volgende:
Ik weet niet of het al bekend was bij jullie maar :Poetic, of the rap group Gravediggaz, died Sunday in Los Angeles after a two-year battle against metastatic colon cancer.
quote:Ja, maar ik hoorde het v/d week pas eigenlijk.
Op zaterdag 08 december 2001 01:27 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
die gast is al MAANDEN dood...
quote:Je ben DOM!!! je komt lullen over bullshit, wat er met jou? Je zegt die mensen zijn moordenaars verkrachters enz. maar ken je ze? ken je ze persoonlijk? nee, dus fuck jou en houd je mond, punk bitch!!
Op vrijdag 01 december 2000 16:35 schreef Peppi-en-kokki2 het volgende:
[vooroordeel]
Wutang zijn gewoon een stelletje moordende, criminele verkrachters...
En ze zijn nog slecht ook!
[/vooroordeel]Wutang=
quote:go scarecrown go scarecrown...
Op donderdag 13 december 2001 17:07 schreef Scarecrown het volgende:[..]
Je ben DOM!!! je komt lullen over bullshit, wat er met jou? Je zegt die mensen zijn moordenaars verkrachters enz. maar ken je ze? ken je ze persoonlijk? nee, dus fuck jou en houd je mond, punk bitch!!
de wu tang clan zijn gewoon lui die hip-hop naar van een undergound gebeuren dat maar een klein aantal mensen luisterden tot een van de meest gewilde muziekstijlen op dit moment hebben geholpen... en ok ze zijn wat commercieler dan vroeger maar als ik geld zou kunnen verdienen (en bovendien omdat ze vroeger arm waren en nooit geld gehad hebben) zou ik ook commerciel gaan... dus zeiken jullie maar raak die lui hebben wel dikke $$$ en kunnen nu goed voor zichzelf en hun kindertjes zorgen en dat moeten wij allemaal nog maar es zien te bereiken...
groetjes... Buddha_Monk (vroeger Eazy_E)
quote:Idd ! Zeker nr. 12 !!!
hmmn net als je ze hebt afgeschreven...The Iron Flag
17 december in de winkel
quote:Als ze voor hun kindertjes willen zorgen lijkt het me beter dat ze eens UIT de gevangenis blijven...
Op donderdag 13 december 2001 17:37 schreef Buddha_Monk het volgende:[..]
kunnen nu goed voor zichzelf en hun kindertjes zorgen en dat moeten wij allemaal nog maar es zien te bereiken...
Met Forever was het voor mij gedaan met de Wu-Tang, stonden maar een paar goede nummers op naar mijn mening, zoals Reunited en It's Yours! Na het horen van 36 chambers was ik echt hooked, daarna is het naar mijn mening alleen maar bergafwaarts gegaan! Meest goede albums vind ik toch nog wel, met op nummer 1 Liquid Swords van GZA en IronMan van Ghostface Killah! De echte oude sjit vind ik echt het beste! Take me back 2 da 36 chambers!quote:Op donderdag 22 april 2004 21:40 schreef AgeEll het volgende:
ze zijn wel echt vet goed. vooral wu-tang forever. vet geode liedjes
favo is U-god, Method Man en ODB
Ik be altijd vriendelijk. Je hoeft idd niet naar die commerciële bagger te luisteren en je mag ook zeker naar je echte underground dark-metal luisteren.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:06 schreef JanaX het volgende:
Wat zijn de Rap/hip-hop fans weer vriendelijk vandaagvloek dagje vandaag? ben ik ff blij dat ik niet naar die bagger hoef te luisteren, allemaal ongeinspireerde commerciele bagger maar ja das mijn mening
Ben ik ff blij dak metal luister
Kijk, iemand die volledig begrijpt wat ik bedoel! IronMan was echt een masterpiece!quote:Op donderdag 22 april 2004 22:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Na Iron Man van Ghostface is het volgens mij snel achteruit gegaan. Jammer dat ze hun stijl van de 36 Chambers hebben verlaten
Ice Cream!quote:Op donderdag 22 april 2004 22:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Yup.
Ik zat net nog te luisteren naar Ice Cream van Raekwon, als je dan wat nummer van Iron Flag hoort vraag je je af waar (en vooral waarom) ze de fout zijn in gegaan
Das nog altijd Black Metalquote:Op donderdag 22 april 2004 22:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik be altijd vriendelijk. Je hoeft idd niet naar die commerciële bagger te luisteren en je mag ook zeker naar je echte underground dark-metal luisteren.
Dat was een hoax. Meth is nog steeds lid van de Clan.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:53 schreef Copycat het volgende:
Zie ze in juli op Rock Werchter.
Hoe zit het eigenlijk met Meth, is mijn favoriet er wel gewoon bij? Meen namelijk ergens gelezen te hebben dat hij en de rest van de Clan een fall out hebben gehad.
Het is beiden offtopicquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:15 schreef JanaX het volgende:
Das nog altijd Black Metal
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:13 schreef AboruAsli het volgende:
Dat was een hoax. Meth is nog steeds lid van de Clan.
(Nog) Niet. Het schijnt al een paar jaar in de planning te staan, net zoals het album van Masta Killah en de 2e van U-God., maar eerlijk gezegd zou het me verbazen als één van die drie albums nog uit zou komen in Wu-beheerquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Weet iemand of onze nederlandse Wu-member Cilvaringz al een album heeft?
Staat the Wu-empire op afbrokkelen dan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
(Nog) Niet. Het schijnt al een paar jaar in de planning te staan, net zoals het album van Masta Killah en de 2e van U-God., maar eerlijk gezegd zou het me verbazen als één van die drie albums nog uit zou komen in Wu-beheer
GZA schijnt zaterdag een nieuw album uitgebracht te hebben in een zeer beperkte oplage van slechts 5000 stuks,quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:07 schreef Zander het volgende:
"Liquid Swords" van GZA vond (en vind) ik ook altijd vet, maar eigenlijk volg ik al die Wu-knakkers niet echt meer.
De intro van dat nummer zit in Kill Bill 2quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:07 schreef Zander het volgende:
"Liquid Swords" van GZA vond (en vind) ik ook altijd vet, maar eigenlijk volg ik al die Wu-knakkers niet echt meer.
Hmm z'n laatste cd is echt baggerquote:Op maandag 1 november 2004 23:23 schreef RjD2 het volgende:
HAHAAHA
BEEZ je bent een randdebiel
ik had van elke westsiiiide, westcoast for life, tupac is alife kerel iig nog verwacht dat ie slim genoeg was om Wutang boven the outlawz te stellen
ik bedoel, check method man..die kerel s fenemonaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |