SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij een hoepel tussen zijn tanden heeft, door de single afdruk.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij een hoepel tussen zijn tanden heeft, door de single afdruk.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Phil Collins - Groovy kind of love
Google zegt me idd dat John Phillips een Papa was. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 4 april 2019 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg de Mama’s en Papa’s niet met country verenigd in mijn hoofd
En de papa van o.a. chyna Philips, van Wilson Phillipsquote:Op donderdag 4 april 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Google zegt me idd dat John Phillips een Papa was. Weer wat geleerd
Hier kun je best op dansen, toch?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, nu hoop ik even te kunnen blijven zitten....
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier kun je best op dansen, toch?
Je hebt tot zaterdagavond.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, geef me dan ff de tijd om dat plaatje "ik ken het, maar weet de titel en artiest niet" te maken!
Ja, ik ken hem natuurlijk wel, maar ik heb hem verdrongen sinds de show van peaceman.quote:
had goed in mijn uitzending van afgelopen vrijdag gepastquote:
TMIquote:Op donderdag 4 april 2019 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij kwam van heeeeeel ver binnen
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem natuurlijk wel, maar ik heb hem verdrongen sinds de show van peaceman.
Toen Koen nog zat te tongen terwijl het volgende nummer al gestart was. Het komt allemaal weer terugquote:Op donderdag 4 april 2019 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
had goed in mijn uitzending van afgelopen vrijdag gepast
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen Koen nog zat te tongen terwijl het volgende nummer al gestart was. Het komt allemaal weer terug
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pas op dat de pickupnaald niet nat wordt
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen Koen nog zat te tongen terwijl het volgende nummer al gestart was. Het komt allemaal weer terug
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonder gekreun is het natuurlijk een bar slecht nummer.
Met gekreun ook, trouwens.
feeflusquote:
Niet echt...quote:Op donderdag 4 april 2019 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier kun je best op dansen, toch?
Hm.. moet dat?quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
Je hebt je weer overtroffen vanavond Melting. En ondertussen ook nog je werk van de ondergang gered![]()
Dank je wel.
mag, maar dan moet je niet spieken...quote:Op donderdag 4 april 2019 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
French Kiss - Lil louis?
Oh we hoeven niet meer te raden
kun je de tags niet uitzetten?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
mag, maar dan moet je niet spieken...
nee dat kan niet in Mixxxquote:
ja leuk en daarna alles weer hernoemen zeker?quote:
Die heb ik al verstopt op een ander vensterquote:Op donderdag 4 april 2019 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gewoon de website niet open laten staan.
Krijg je wel interessante showsquote:
Ik heb hem nooit openstaan.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik al verstopt op een ander venster
Daar ben je dan klaar mee.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn hele muziekcollectie op mijn toenmalige pc was door een ‘expert’ hernoemd naar getallenreeksen
Je kunt Static artist en title instellen bij de preferences van live broadcasting.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja leuk en daarna alles weer hernoemen zeker?
Oh fijnquote:Op donderdag 4 april 2019 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn hele muziekcollectie op mijn toenmalige pc was door een ‘expert’ hernoemd naar getallenreeksen
Staat bij mij standaard open.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit openstaan.We luisteren via de iPad.
hmm volgende keer eens proberen... kan ik tijdens de uitzending niet wijzigen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt Static artist en title instellen bij de preferences van live broadcasting.
Volgende keer dat ik draai ga ik echt een heel mooi nummer van hem draaienquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Nu is de vraag: is Untitled echt de titel of is er geen titel en is standaard Untitled ingevoerd als titel?
Ja, ik lees het in mijn Taskbar bij VLCquote:
Intersnor?quote:
Dr Pol, wat hebben we dat veel gekeken, de puber was nogal fan (en deed toen opleiding voor dierenartsassistente en durfde regelmatig niet te kijken)quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dr Pol, wat hebben we dat veel gekeken, de puber was nogal fan (en deed toen opleiding voor dierenartsassistente en durfde regelmatig niet te kijken)
quote:
Ik vind hem echt vreselijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dr Pol, wat hebben we dat veel gekeken, de puber was nogal fan (en deed toen opleiding voor dierenartsassistente en durfde regelmatig niet te kijken)
Die Pol ken ik welquote:
Van oorsprong Nederlandse dierenarts die in de VS werkt.quote:
Vandaar dat ik hem niet ken. Ik heb daar geen dieren rondlopen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van oorsprong Nederlandse dierenarts die in de VS werkt.
Ik zie hem alleen 's nachts als ik niet kan slapen. Dan kom ik uit bij zenders als Discovery, Animal Planet, TLC en zo.quote:
Ik ookquote:
Wie niet.quote:
Dit nummer ken ik niet van ze.quote:
nu welquote:Op donderdag 4 april 2019 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit nummer ken ik niet van ze.
Portishead - Sour Timesquote:
Dat kon best samen gaan.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij had geen tijd, jij moest BZN aanhoren
Ik las andere dingen...quote:
Sjeesus.. er is toch wel aangifte gedaan wegens kindermishandeling?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij had geen tijd, jij moest BZN aanhoren
quote:
De echte bibliotheek wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik las andere dingen...
Pol hadden we niet en in de schoolbieb blijkbaar ook niet
Kafka en Tolstoy zeker?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik las andere dingen...
Pol hadden we niet en in de schoolbieb blijkbaar ook niet
Dat las ik op de kleuterschoolquote:
Spelen en zingen gaat dan weer helemaal niet...quote:
.. om op je 6e al zware medicatie te slikken en in een gesloten afdeling te verblijven.quote:
... met BZN en Kafka.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:40 schreef peaceman het volgende:
Crosby, Stills, Nash & Young - Teach Your Children
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
jammer dat ik de foto's van mijn playback act (jaja ook deze heb ik geplaybackt) niet voorhanden heb.
Dat je French Kiss - Lil Louis niet geplaybackt hebt, joh..:Dquote:Op donderdag 4 april 2019 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
jammer dat ik de foto's van mijn playback act (jaja ook deze heb ik geplaybackt) niet voorhanden heb.
Het ziet er lekkerder uit dan dat het is.quote:
destijds waarschijnlijk de schoonmakerquote:
Honing is lekker.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ziet er lekkerder uit dan dat het is.
Een vriendin van mij... haar strak gekamd, in mannenkleding.quote:
Het lag vast aan haarquote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij... haar strak gekamd, in mannenkleding.![]()
We hebben toen net niet gewonnen...
Nee niet eens. Het lag aan een andere act die eigenlijk slechter was, maar het nummer was wat hipper/bekender geloof ik.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben een heel klein visje in een zee van blood
That turned goth quickly..
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben een heel klein visje in een zee van blood
That turned goth quickly..
Die ene band die op de hele lange lijst staat om meer naar te luisterenquote:
Fout.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die ene band die op de hele lange lijst staat om meer naar te luisteren
En er zomaar van uitgaan dat ik die niet weetquote:Op donderdag 4 april 2019 22:02 schreef peaceman het volgende:
...And You Will Know Us by the Trail of Dead - Another Morning Stoner
ow sorryquote:Op donderdag 4 april 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
En er zomaar van uitgaan dat ik die niet weet
Qua aantal letters zat ik toch aardig in de buurtquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Qua aantal letters zat ik toch aardig in de buurt
eerste keer dat je naar mij luistert? gaat altijd alle kanten op.quote:
peaceman hè. Doe je niks aan. Zelfs medicatie helpt niet.quote:
Klap in z’n nek ook nietquote:Op donderdag 4 april 2019 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
peaceman hè. Doe je niks aan. Zelfs medicatie helpt niet.
En ik ben er trots opquote:Op donderdag 4 april 2019 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
peaceman hè. Doe je niks aan. Zelfs medicatie helpt niet.
Misschien moet ie harder?quote:
Veel toffer. En dit is het origineel.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Dit is toffer dan de koffiekopjesversie
Daar is hij nu inmiddels ook achterquote:Op donderdag 4 april 2019 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel toffer. En dit is het origineel.
Heb ik altijd gevonden.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar is hij nu inmiddels ook achter
Goed dat je een keer het eerst bent.quote:
Ik wist dat het niet van Triggerfinger was, maar ik heb het origineel blijkbaar gewoon nooit gehoordquote:Op donderdag 4 april 2019 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel toffer. En dit is het origineel.
Niks mis met Kyliequote:Op donderdag 4 april 2019 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed dat je een keer het eerst bent.
Dat het dan net bij dit nummer is, is dan weer jammer...
Ik schaam me nergens voorquote:Op donderdag 4 april 2019 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij eindigt straks ook in de prullenbak, let maar opquote:Op donderdag 4 april 2019 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij eindigt straks ook in de prullenbak, let maar op
Ik word vaak verknipt..quote:Op donderdag 4 april 2019 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij eindigt straks ook in de prullenbak, let maar op
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geef hem straks nog wel een klap in de nek.
[..]
[..]
Het kan nog veel erger hoorquote:
Sow dan. Je kan ook gewoon scheiden en een ander huis zoeken, hoorquote:Op donderdag 4 april 2019 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
of livelink...quote:Op donderdag 4 april 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wacht op de foto's van Diaan die dit playbackt.
Dat is veel meer gedoe...quote:Op donderdag 4 april 2019 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sow dan. Je kan ook gewoon scheiden en een ander huis zoeken, hoor
No wayquote:Op donderdag 4 april 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wacht op de foto's van Diaan die dit playbackt.
Ik ben het zonnetje dan wel dat opkomt zodra dit nummer voorbij is.quote:
Jammer van dit nummer dan weerquote:Op donderdag 4 april 2019 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kijk, voor dat soort reacties draait peaceman
Dan kan hij beter iets anders draaien.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kijk, voor dat soort reacties draait peaceman
quote:
Doe er wat mee...quote:
mwah... dat valt dus mee.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan kan hij beter iets anders draaien.
Ik ben ergens geweest waar jij niet bent geweestquote:Op donderdag 4 april 2019 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, IJsland. Moet ik ook nog naartoe.
Bruggequote:Op donderdag 4 april 2019 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ergens geweest waar jij niet bent geweest![]()
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ergens geweest waar jij niet bent geweest![]()
quote:
ciaoquote:Op donderdag 4 april 2019 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Mooi slaapliedje dit![]()
Dank voor de muziek en fijne avond nog allemaal![]()
Ate a manha
Truste Symphquote:Op donderdag 4 april 2019 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Ate a manha
Truste!quote:Op donderdag 4 april 2019 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Gezondheid!quote:Ate a manha
Welterusten Symph. Ik neem aan dat DDM nog even gezellig bij ons blijft.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Ate a manha
Ik was al halverwege de trapquote:Op donderdag 4 april 2019 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Symph. Ik neem aan dat DDM nog even gezellig bij ons blijft.
Kom maar weer terug dan.quote:
En dan niet zoals Johan Derksen mag ik hopen...quote:
Symph heeft zo'n knop waarmee hij van de trap een glijbaan maakt. Speciaal voor dit soort gelegenheden.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan niet zoals Johan Derksen mag ik hopen...
Nee, dat is zeker niet de bedoeling. Heftig hoor.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan niet zoals Johan Derksen mag ik hopen...
Nou idd. Anders hadden we zélf het huishouden moeten doenquote:
ja en we zijn geen wijven natuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou idd. Anders hadden we zélf het huishouden moeten doen
ja dan hadden we de homo's aan het werk gezet.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Als jullie ons niet hadden.. als mannen zijnde... he
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en we zijn geen wijven natuurlijk.
Dan waren we van dit seksistisch gezeur afquote:Op donderdag 4 april 2019 22:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Als jullie ons niet hadden.. als mannen zijnde... he
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan waren we van dit seksistisch gezeur af
Echt hoor, hiervoor was het toch wel minder.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt op een goed moment in
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt op een goed moment in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |