juffrouwquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
@:onlogisch @:GGMM
Dit is grammaticaal en qua spelling een niet bijster sterke post.
Inzicht vanuit de RvC bedoel je neem ik aan? Overmars had niet echt een andere keuze natuurlijkquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las net dat Overmars destijds 8 ton wilde betalen voor Frenkie maar dat de RvC het tegenhield. I.p.v. daarvan kreeg Willem 2 een doorverkooppercentage van 10%. Achteraf is het makkelijk praten, maar ook met de kennis van nu vind ik de deal van destijds niet van heel veel inzicht getuigen.
dat was Van Duivenbode nog, die hield wel veel tegen inderdaadquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inzicht vanuit de RvC bedoel je neem ik aan? Overmars had niet echt een andere keuze natuurlijk
Deze manquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik maak met niet zo druk om Ajax. De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
Ben je nou al aan het indekken tegen Willem II?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet, ga gewoon al uit van puntverlies.
Uiteraard, zodat ik na het puntverlies kan zeggen: "Zei het toch!" en dan lijkt het net alsof ik er verstand van heb.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ben je nou al aan het indekken tegen Willem II?
Kieft had toen 29 goals, die had er een neusje voor hihahoquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
• Ajax (96 doelpunten), dat in vier van de laatste zeven competitieduels minstens vier keer tot scoren kwam, kan de eerste ploeg worden die voor de dertigste speelronde tot honderd Eredivisie-doelpunten komt sinds PSV in 1987/88.
Bron
Leuke statistiek
Ja de RvC. Vreemde beslissing als je bedenkt dat Frenkie toen ook al een groot talent was.quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inzicht vanuit de RvC bedoel je neem ik aan? Overmars had niet echt een andere keuze natuurlijk
typisch zo'n actie van ik ben er ook nog al zullen z'n bedoelingen best goed zijn geweest, dan heb ik het over Van Duivenbodequote:Op zaterdag 6 april 2019 13:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja de RvC. Vreemde beslissing als je bedenkt dat Frenkie toen ook al een groot talent was.
Tja je kan er eens een keer naast zitten, zo heeft Ajax ook genoeg spelers gekocht die extreem grote talenten leken maar uiteindelijk er niks van gebakken hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2019 13:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja de RvC. Vreemde beslissing als je bedenkt dat Frenkie toen ook al een groot talent was.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik maak met niet zo druk om Ajax. De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
Hoe verloopt de marketing daar betreft Ajax?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik woon in USA maar ben afgelopen zomer wel in Mexico geweest bij Isla Mujeres. Erg mooi daar.
Ik vind een doorverkooppercentage van 10% bij een groot talent een groter risico dan 8 ton aftikken. Waar maak je mee dat er foute beslissingen worden genomen die miljoenen kosten en niemand die er naar kraait.. dat kan alleen in de voetballerij.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja je kan er eens een keer naast zitten, zo heeft Ajax ook genoeg spelers gekocht die extreem grote talenten leken maar uiteindelijk er niks van gebakken hebben
Achterafquote:Op zaterdag 6 april 2019 13:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind een doorverkooppercentage van 10% bij een groot talent een groter risico dan 8 ton aftikken. Waar maak je mee dat er foute beslissingen worden genomen die miljoenen kosten en niemand die er naar kraait.. dat kan alleen in de voetballerij.
het grote verschil is dat het je geen geld kost alleen minder oplevert, ik weet niet meer hoe het in 2015 was maar misschien was het budgettair moeilijk al is 8ton peanuts.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind een doorverkooppercentage van 10% bij een groot talent een groter risico dan 8 ton aftikken. Waar maak je mee dat er foute beslissingen worden genomen die miljoenen kosten en niemand die er naar kraait.. dat kan alleen in de voetballerij.
Dat is natuurlijk flauwekul wat je zegt, het is geen foute beslissing maar het maakt een geweldige beslissing iets minder goed. Er wordt (uitgaande van 75 miljoen) ruim 67 miljoen winst gemaakt op een speler. Nou nou nou wat een grote foutquote:Op zaterdag 6 april 2019 13:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heeft Frank de Boer daar de fundering voor gelegdquote:Op zaterdag 6 april 2019 13:58 schreef Vollenhoven het volgende:
RVC gierigheids genot
Gelukkig zijn ze daar in 2016 vanaf gestapt door Overmarsgod.
Dan gaat het Peter ook niet lukken Hans.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:15 schreef Vollenhoven het volgende:
Kan Peter R. de Vries geen zoektocht houden naar Hassane Bande? Volgens mij is die zaak ingewikkelder dan de zaak Holloway.
Ik zou even terugkijken in de boeken hoeveel spelers jullie voor 80mil+ hebben verkocht. Protip: dat zijn er niet veel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |