quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die kop van Waterreus... priceless![]()
Waar ging dit precies over?
quote:Tijdens de uitzending van Studio Voetbal zondagavond deelde Co Adriaanse een compliment uit aan Marcel Brands, de technisch directeur van PSV. Volgens Adriaanse heeft hij het goed gedaan. Aan het gezicht van Waterreus te zien, is hij het hier ab-so-luut niet mee eens.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik maak met niet zo druk om Ajax. De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
Dit is jiskefetquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik maak met niet zo druk om Ajax. De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
Als zij het zegt heb ik er ook opeens vertrouwen inquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:09 schreef Monolith het volgende:
Volgens Hélène gaan we de beker en de landstitel pakken:
https://www.omroepbrabant(...)niet-makkelijk-gehad
Misschien kan ze ook iets zeggen over Champions Leaguequote:Op vrijdag 5 april 2019 17:09 schreef Monolith het volgende:
Volgens Hélène gaan we de beker en de landstitel pakken:
https://www.omroepbrabant(...)niet-makkelijk-gehad
Ik kan dit jammer genoeg niet kijken, zit er een beetje context/commentaar bij of is het gewoon een knip en plak-filmpje?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:19 schreef Droathoah het volgende:
Alle 100 goals van Huntelaar op Fox1 nu. Om 18:00 uur op het open net van Fox.
Met commentaar van de wedstrijden zelf. Gewoon los de filmpjes achter elkaar. Wel weer leuke om allerlei namen te zien. Trabelsi, held.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik kan dit jammer genoeg niet kijken, zit er een beetje context/commentaar bij of is het gewoon een knip en plak-filmpje?
[..]
[..]
Einde verhaal voor Ajax. Gr Gr Helene.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan ze ook iets zeggen over Champions League
Leuk dat je er weer bent. Kost toch altijd weer een paar dagen verwerkingstijd, zo'n verlies in een onderlinge pot hè?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:35 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Einde verhaal voor Ajax. Gr Gr Helene.
Zeker als het verschil zo afgetekend is, kan het hard aankomen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent. Kost toch altijd weer een paar dagen verwerkingstijd, zo'n verlies in een onderlinge pot hè?
Ik wil deze post op een bordjequote:Op vrijdag 5 april 2019 14:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar nog in tokyo, ajax kenden ze daar wel. In t sportcafe. Enige club uit nl die ze kenden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Er gaat nog iemand serieus op inquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar nog in tokyo, ajax kenden ze daar wel. In t sportcafe. Enige club uit nl die ze kenden.
Uitshirt liep btw ook als een tierelier in de vs. Mss dat ze psv buiten nl alleen in mexico kennen en die illegale mexicanen in de vs. Maar probeer dat niet groterbte trekken. Dat wordt nog lachwekkende dan al je vorige posts bijelkaar.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er gaat nog iemand serieus op in
Ja, ik zat ook serieus in tokyoquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er gaat nog iemand serieus op in
Hij is een veel leuker typetje dan PSVCL, yats en Klaas.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:00 schreef fetX het volgende:
ScarfaceGod. Mooie post weer. Prima humor heeft ‘ie.
@onlogisch @GGMMquote:Op vrijdag 5 april 2019 18:04 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar nog in tokyo, ajax kenden ze daar wel. In t sportcafe. Enige club uit nl die ze kenden.
Uitshirt liep btw ook als een tierelier in de vs. Mss dat ze psv buiten nl alleen in mexico kennen en die illegale mexicanen in de vs. Maar probeer dat niet groterbte trekken. Dat wordt nog lachwekkende dan al je vorige posts bijelkaar.
Hulde.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
@:onlogisch @:GGMM
Dit is grammaticaal en qua spelling een niet bijster sterke post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |