Verschilt ook per person maar in ieder geval nooit voor de natte tongtornado gaan op een eerste datequote:
Nee dat is niet heel relaxt neequote:Op donderdag 18 april 2019 11:25 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Verschilt ook per person maar in ieder geval nooit voor de natte tongtornado gaan op een eerste dateof eigenlijk uberhaupt, ooit
Dan is het nog niet lekker, alleen heb je er minder last vanquote:Op donderdag 18 april 2019 11:42 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nee dat is niet heel relaxt nee
Of je moet heel geil en dronken tegelijk zijn
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hopelijk is er in de toekomst een vriendje die met mij wil zoenen. Ik vind het wel spannend worden, want want tot nu toe alleen maar kusjes op de wang gegeven
Ik vind bijna alles lekker danquote:Op donderdag 18 april 2019 11:43 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dan is het nog niet lekker, alleen heb je er minder last van
Je vergeet degenen die heul de mond niet open doen en slechts een beetje knabbelen. Een flinke afknapper is dat.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:52 schreef Bamboee het volgende:
Op een dronken avond in de kroeg heb ik met vrienden ooit eens een theorie bedacht:
Er zijn twee verschillende "tongers".
- De goudvis heeft maar een korte tijd zijn/haar mond open en 'hapt' dus als het ware. (vandaar de naam) zoent voornamelijk met een zachte en brede tong.
- De aal heeft bijna constant zijn/haar mond open en blijft de andere tong opzoeken om daar omheen te blijven glibberen. Veelal met een harde en smalle tong.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Eerste keer was met een 11 jarig meisje. Man dat was heerlijk.
Watquote:Op donderdag 18 april 2019 11:45 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind bijna alles lekker dan
Als je zelf 12 of 13 was dan is dit wel okquote:Op donderdag 18 april 2019 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Eerste keer was met een 11 jarig meisje. Man dat was heerlijk.
Oh ja... wat zullen we die voor naam geven?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:19 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
[..]
Je vergeet degenen die heul de mond niet open doen en slechts een beetje knabbelen. Een flinke afknapper is dat.
Moet het moment zijn. Ben zelf 31 en kan inderdaad beamen dat het minder gaat worden. Heeft misschien ook een beetje met fatsoen te maken. Vroeger was het ook heel ruig om keihard gas te geven met je brommer of in het openbaar je joint te roken. Doe je nu ook niet meer.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:23 schreef TATW het volgende:
Ik ben nu dertig, en wat me opeens opviel, is dat ik mensen van rond mijn leeftijd eigenlijk nooit meer zie tongen, of daarover hoor praten, of uberhaupt weet dat ze dit nog wel eens doen.
Toen ik 16 was, was dit helemaal de bom, om in de kroeg met een meisje te tongen. Maar ik merkte dat ik op een gegeven moment op een leeftijd kwam, waarop dit een beetje not done werd.
Het is, nu ik erbij nadenk, ook echt super lang geleden dat ik mensen met elkaar heb zien tongen. Voor het laatst toen ik nog uit ging in plekken zoals het cooldown cafe ofzo, en dat is al jaren terug.
Vroeg me dus af : doen jullie dit nog bijvoorbeeld in een kroeg? Of als je een vaste partner hebt : ga je nog wel eens 's avonds op de bank een flink potje zitten tongen? Of alleen tijdens seks, of eigenlijk nooit ?
Waar bemoei je je meequote:Op vrijdag 19 april 2019 00:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je zelf 12 of 13 was dan is dit wel ok
Anderen prikkelt?quote:Op maandag 15 april 2019 01:16 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik heb anders vaak genoeg stelletjes van 16 gezien die heel lang met de mond op mekaar innig zoenen en tongen. Is dat niet innig genoeg?
Soms zag je ook een soort verbindintenislijn of spuugsliert wanneer ze dan ontkoppelen en dit hadden ze dan niet door.
Op het topic. Nu ik erover nadenk is uitgebreid met elkaar tongen in bijzijn van anderen toch best onbeschoft. Je weet dat dit anderen prikkelt. En als de anderen niet hebben, hebben ze het toch maar te pikken van jullie twee.
Je weet wel. Of weet je niet?quote:
Denk doordat ze werd geprikkeldquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:30 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Je weet wel. Of weet je niet?
Beetje off-topic. Hoe leer je tongen?
Hoe leerde jij tongen en wanneer werd je goed erin?
Terwijl jij echt zo eentje bent die van wanten weet. Hier date daar date overal date. Vind je hem dan niet ontzettend preuts en saai met alleen wangzoentjes?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hopelijk is er in de toekomst een vriendje die met mij wil zoenen. Ik vind het wel spannend worden, want want tot nu toe alleen maar kusjes op de wang gegeven
Die laatste ken ik eerder als de wasmachine.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:52 schreef Bamboee het volgende:
Op een dronken avond in de kroeg heb ik met vrienden ooit eens een theorie bedacht:
Er zijn twee verschillende "tongers".
- De goudvis heeft maar een korte tijd zijn/haar mond open en 'hapt' dus als het ware. (vandaar de naam) zoent voornamelijk met een zachte en brede tong.
- De aal heeft bijna constant zijn/haar mond open en blijft de andere tong opzoeken om daar omheen te blijven glibberen. Veelal met een harde en smalle tong.
[ afbeelding ]
Niet meer hoor. Lig aan de ketting.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Terwijl jij echt zo eentje bent die van wanten weet. Hier date daar date overal date. Vind je hem dan niet ontzettend preuts en saai met alleen wangzoentjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |