Tedgenotquote:Op donderdag 11 april 2019 21:34 schreef sasquatsch het volgende:
Ted is back!
Met een interview met Max.
https://streamable.com/3t78t
1 aprilquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:49 schreef Gehrman het volgende:
Ziggo mag geen 1-op-1 interviews meer afnemen met Ricciardo en Hulkenberg omdat ze te negatief over Renault zijn geweest.
Clio-cup?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik verslikte me bijna in een nootje
![]()
https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/371127/bij-renault-eerder-succes-dan-bij-red-bull-verwacht-ricciardo/
Zou wel een idee zou om voor de komende 1000 races een parallel kanaal in te richten waarop je de race van 1000 GP's geleden kunt zien.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:09 schreef JayHovah het volgende:
Op het FIA Formula 1 YouTube kanaal zenden ze rondom de 1000ste races een hoop leuke specials uit. Vanmiddag hadden ze de extended highlights van de GP van Brazilië 1991 (eerst als live uitzending) losgelaten op het kanaal. Ik heb wel ff zitten genieten van toen Formuke 1 nog puur was...
Goed plan. Had bijna naar een Monaco 1996 gezocht bijvoorbeeldquote:Op zondag 14 april 2019 11:00 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zou wel een idee zou om voor de komende 1000 races een parallel kanaal in te richten waarop je de race van 1000 GP's geleden kunt zien.
Dan heb je in elk geval de keuze om te schakelen als het weer eens zo'n slaapverwekkende optocht is.
Je had Engeland 1950 gekregen vandaag.quote:Op zondag 14 april 2019 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goed plan. Had bijna naar een Monaco 1996 gezocht bijvoorbeeld
Ge-Wel-Dig hoe Mol daar deze race mee omging toen de Hulk moest stoppen!quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:49 schreef Gehrman het volgende:
Ziggo mag geen 1-op-1 interviews meer afnemen met Ricciardo en Hulkenberg omdat ze te negatief over Renault zijn geweest.
Ik moest even in m'n wang knijpen of ik wel wakker was.quote:Op zondag 14 april 2019 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ge-Wel-Dig hoe Mol daar deze race mee omging toen de Hulk moest stoppen!![]()
Denk dat we nog veel lol gaan beleven aan de gekke fratsen van Abiteboul en Olav's reactie daar op
quote:Op zondag 14 april 2019 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ge-Wel-Dig hoe Mol daar deze race mee omging toen de Hulk moest stoppen!![]()
Denk dat we nog veel lol gaan beleven aan de gekke fratsen van Abiteboul en Olav's reactie daar op
"Bent u wel eens bij een GP geweest' 'Nee daar hebben we het geld niet voor'. Maar ondertussen wel voor een ton aan Max merchandise in huisquote:Op zondag 14 april 2019 19:54 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Willem (48) is grootste Max Verstappen-fan
Waarschijnlijk veel gekregen.quote:Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Bent u wel eens bij een GP geweest' 'Nee daar hebben we het geld niet voor'. Maar ondertussen wel voor een ton aan Max merchandise in huis![]()
Allemaal even die video doortweeten naar het PR team van Red Bull dus. Misschien zit er nog een tripje Spa voor hem inquote:
Wow in een woord: wowquote:Op zondag 14 april 2019 19:54 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Willem (48) is grootste Max Verstappen-fan
Hoop goedkoop en zelf gemaakt spul ja.quote:Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Bent u wel eens bij een GP geweest' 'Nee daar hebben we het geld niet voor'. Maar ondertussen wel voor een ton aan Max merchandise in huis![]()
Dat hebben ze al een keer gedaan (begin 2000) en zijn ze snel van teruggekomen.quote:Op maandag 15 april 2019 12:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een, euh, bijzonder ideetje van Jan Lammers:
https://racingnews365.nl/(...)ning-in-de-formule-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |