Voor mensen die meerdere dagen willen en zich ook flink lam willen zuipen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:50 schreef vosss het volgende:
In nederland is er toch geen enkele noodzaak om een hotel te boeken? Waar je ook woont, met een paar uur ben je weer thuis. Ik niet snap.
X tijd (uren?) heenreis, daarna weer de terugreis. Dag er na nog een keer hetzelfde rondje.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:50 schreef vosss het volgende:
In nederland is er toch geen enkele noodzaak om een hotel te boeken? Waar je ook woont, met een paar uur ben je weer thuis. Ik niet snap.
Denk dat de mensen met campertjes ook wel inventief gaan worden dat weekendquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
X tijd (uren?) heenreis, daarna weer de terugreis. Dag er na nog een keer hetzelfde rondje.
Waarom zou je daarvoor kiezen als een weekendje weg ook gewoon leuk en ontspannen is?
Absolute noodzaak is er inderdaad niet. Maar voor die paar uurtjes kijken naar snel rijdende autootjes is het erg prettig
Haha inderdaad dat gaat leuke toestanden opleveren.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Denk dat de mensen met campertjes ook wel inventief gaan worden dat weekend
Ben jij retorische vragen aan het stellen?quote:
Zo is dat. Hoe ik thuis kom zie ik wel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:04 schreef F1gamer het volgende:
Voss, heeft geen bob nodig. Alleen genoeg bier en nootjes
Voor zover ik weet doet Apple niet aan dat soort apps.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:20 schreef vosss het volgende:
Iemand ervaring met IOS telefoon of tablet en acestreams kijken?
Vriendin van mij zit in Sri Lanka en wil kijken aankomend weekend.
Welke app heeft ze nodig en kan ze dan uit de voeten als ik haar een acestream link stuur? Ik heb alleen android in huis, vandaar mijn vraag
Klinkt vrij bazig.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:54 schreef Kreator het volgende:
Weekendjes formule 1 zijn niet te vergelijken met op tv kijken. Met een paar vrienden in een ranzige camper naar Italië is gewoon vakantie. Elke dag BBQ, bier drinken, ouwehoeren, pokeren en tussendoor een beetje racen kijken.
Ben ondertussen paar keer in Duitsland geweest, Spa, Monza, red bull ring, hungaroring En Monaco. Stuk voor stuk geweldige ervaringen.
Eerste keer met een verhuisbus met vier matrassen erin, -5 's nachts. Laatste keer met een Alpine naar Monaco, tegenover het zwembad gezeten.
Ook al krijg je dan iets minder vd wedstrijd mee en kost het wat knaken, het zijn geen weekenden om 's avonds weer voor naar huis te rijden.
Volgens haar werkt dat niet buiten de EU.quote:
Niet? Met VLC kan je toch ook acestreams kijken; is die er niet op IOS??quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Voor zover ik weet doet Apple niet aan dat soort apps.
Wel met vpn aan, heb anderhalf jaar geleden op het vliegveld van maleisie nog een gp gekeken op de ipad via ziggo goquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens haar werkt dat niet buiten de EU.
Welke vpn is snel genoeg om te streamen en zijn er op ios die simpel genoeg zijn voor een leek?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Wel met vpn aan, heb anderhalf jaar geleden op het vliegveld van maleisie nog een gp gekeken op de ipad via ziggo go
Ja, VLC is er voor iOS. Maar ik weet niet of-ie ook alle features van de desktopversie heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet? Met VLC kan je toch ook acestreams kijken; is die er niet op IOS??
Ik heb vorig jaar in Italie ook via VPN naar KPN gekeken waarbij mijn ipad met VPN via een lokale sim in mijn mifi verbonden was. Geen centje pijn.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:20 schreef vosss het volgende:
Iemand ervaring met IOS telefoon of tablet en acestreams kijken?
Vriendin van mij zit in Sri Lanka en wil kijken aankomend weekend.
Welke app heeft ze nodig en kan ze dan uit de voeten als ik haar een acestream link stuur? Ik heb alleen android in huis, vandaar mijn vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |