Ow dat was dit weekend, vergeten te kijkenquote:Op zondag 7 april 2019 10:38 schreef MaGNeT het volgende:
Toch knap, met een wildcard aan de 8 uur durende endurancerace beginnen en 'm dan winnen
Rudy en Max
ik zou het leuker vinden als Max een WK met Red Bull paktquote:Op zondag 7 april 2019 10:49 schreef Fer het volgende:
Die Toto is niet dom, die heeft altijd een sluw plannetje.Wellicht broeit hij op een nieuw idee, Max en Hamilton naast elkaar in 2021. Dat is gegarandeerd vuurwerk en megaveel aandacht voor Mercedes.
Grote kans dat een nummer 1 in een Ferrari de titel wegkaapt, maar wellicht is de aandacht voor Mercedes en de WCC punten wel net zoveel waard. Verslagen of niet, daarna kan Hamilton waardig met pensioen en Mercedes weer verder met titels binnenharken.
Denk ook persoonlijk, dat in 2021 de auto’s wat gelijkwaardiger worden en motorvermogen iets minder belangrijk. Redbull heeft dan een serieuze kans.quote:Op zondag 7 april 2019 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou het leuker vinden als Max een WK met Red Bull pakt
Is het ook, met een optie voor 2020.quote:Op zondag 7 april 2019 10:56 schreef potjecreme het volgende:
Dacht dat het contract van Bottas maar met 1 jaar is verlengd.
Is er al wat bekend dan over 2021?quote:Op zondag 7 april 2019 11:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk ook persoonlijk, dat in 2021 de auto’s wat gelijkwaardiger worden en motorvermogen iets minder belangrijk. Redbull heeft dan een serieuze kans.
Maar wie weet, China is meer georienteerd op de voorwielen, wellicht maken ze nu al een kans.
Max gaat in de tweede helft van het seizoen gewoon meedoen. De bedoeling van dit jaar is om in de eerste helft van het seizoen niet teveel punten te laten liggen.quote:Op zondag 7 april 2019 11:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk ook persoonlijk, dat in 2021 de auto’s wat gelijkwaardiger worden en motorvermogen iets minder belangrijk. Redbull heeft dan een serieuze kans.
Maar wie weet, China is meer georienteerd op de voorwielen, wellicht maken ze nu al een kans.
een tijd niet hier gezienquote:Op zondag 7 april 2019 12:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Max gaat in de tweede helft van het seizoen gewoon meedoen. De bedoeling van dit jaar is om in de eerste helft van het seizoen niet teveel punten te laten liggen.
Red Bull & Honda weten dondersgoed dat dit een leer-jaar is.
En ALS Max voor de zomerstop niet te ver achter ligt dan zijn WK-aspiraties nog haalbaar, imo.
Go Newey!!!
De top zal altijd weer sneller ontwikkelen dan de middenmoot, die die komen wel weer los tijdens het seizoen en volgend jaar. Ik hoop dat McLaren dan een beetje kan bijblijven met de top.quote:Op zondag 7 april 2019 12:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Is er al wat bekend dan over 2021?
En voorlopig lijkt het nu al gelijkwaardiger te zijn geworden. Als het zo door gaat kan je in 2020 ook eens andere podiums dan de top 3 verwachten
De motoren blijven waarschijnlijk hetzelfde tot 2025 en de huidige aero wordt aangepast om het inhalen op de baan te verbeteren.quote:Op zondag 7 april 2019 13:16 schreef Kickinalfa het volgende:
De jaarlijkse regelwijzigingen zorgen ook voor een grote uitgave post.
Zo mogen best tot 2023 met de huidige motoren/vleugels rijden wat mij betreft.
Ik vermoed dat het veld dan wel dichter bij elkaar komt.
quote:Op zondag 7 april 2019 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dat was dit weekend, vergeten te kijken
Dit is het Voetbal Inside van de F1 dus niet teveel waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Af en toe schiet dit programma te ver door met hun gebash. Eerst de Italiaanse pers een sneer geven omdat ze wel erg hard zijn, en vervolgens 10 minuten lang het zelf ook doen. Het is natuurlijk niet zo dat Vettel ineens een eerste klas prutser is....
Heeft die man eigenlijk een lintje en waarom niet?quote:
De huidige auto is eigenlijk een echt mengelmoesje van snelle wisselingen geworden. Die nieuwe voorvleugel werkt maar tijdelijk. Waarschijnlijk hebben tegen het einde van het seizoen de top 3 alweer een versie, waarmee ze net zoveel vuile lucht genereren als in 2018.quote:Op zondag 7 april 2019 13:16 schreef Kickinalfa het volgende:
De jaarlijkse regelwijzigingen zorgen ook voor een grote uitgave post.
Zo mogen best tot 2023 met de huidige motoren/vleugels rijden wat mij betreft.
Ik vermoed dat het veld dan wel dichter bij elkaar komt.
quote:
Wayne Bradyquote:
Die presenteerde ook F1 in de jaren 90quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 14:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die presenteerde ook F1 in de jaren 90
Precies! Altijd het ondergeschoven F1 presentator kindje geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |