Hm, juist dat je foto's hebt en je werk invult maakt het voor mij niet anoniem. Dat er hier op FOK dingen worden geroepen is logischer. Maar als ik weet wie je bent en waar je werkt... zag ook in het begin letterlijk dickpics in de profielen. Heel bizarquote:Op donderdag 4 april 2019 15:22 schreef Tja..1986 het volgende:
Het aanbod is gewoon groter geworden omdat je digitaal in een veel grote vijver kan vissen dan analoog. Verder is het, (semi)anoniem. Het is veel makkelijk om 'heej, neuken!' te zeggen via een app dan recht in iemand gezicht. Verder kan je het in een app 100x op een dag proberen bij honderd verschillende vrouwen. In een kroeg niet.
Maar heb je verder nog een bepaalde vraag of iets wat je wil? Of wat is de bedoeling precies?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:27 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Hm, juist dat je foto's hebt en je werk invult maakt het voor mij niet anoniem. Dat er hier op FOK dingen worden geroepen is logischer. Maar als ik weet wie je bent en waar je werkt... zag ook in het begin letterlijk dickpics in de profielen. Heel bizar
In de OP staat een vraag.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar heb je verder nog een bepaalde vraag of iets wat je wil? Of wat is de bedoeling precies?
Ik snap je niet. Wat in mijn attitude dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:32 schreef M1stral het volgende:
@:BoTheParakeet:
Ik denk dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt, door teveel te analyseren waarom wel of waarom niet. Leef gewoon. Er komt vanzelf iets op je pad.
Even teruggrijpend op mijn opmerking over neukvee zijnde, waarmee je stelde alleen mannen te willen die eisen stellen.
Juist daarom zou ik een vrouw als jou niet daten, omdat ik eisen stel. Leuk dat jij voldoet aan ieders plaatje, maar schijnbaar is dat een soort illusie die je tussen je oren in stand houd, want anders had je wel al een leuke kerel aan de haak geslagen.
Waarmee ik direct stel dat je wellicht knap bent, goede eigenschappen hebt en voldoet aan een bepaalde standaard, maar je attitude al deze pro’s compleet omzeep helpt. En daar zit jouw probleem, niet de eisen, maar de houding.
Huh, waar dan????quote:Op donderdag 4 april 2019 15:36 schreef mossad_agent het volgende:
Ik ervaar dat vrouwen tegenwoordig veel minder schaamte hebben. Zo zie ik ze regelmatig staren naar mijn kruis als ik in mijn slim fit stretch jeans rondloop. Ook kunnen sommigen het niet laten om ineens uit het niets tussen mijn benen te graaien, hallo ik ben ook een mens he! Vroeger was dit gewoon niet aan de orde. Wellicht komt het omdat ik verloofd ben ik daardoor uitstraal dat ik geen interesse in andere vrouwen heb? Herkent iemand dit ook of ben ik de enige?
Nee ik bedoel, in de kroeg? Ik heb dat nooit iemand zien doen eigenlijk.quote:
Hoe is die vraag serieus dan? Ja mannen worden ook zo benadert. En nu? Of het alternatief, nee, mannen worden echt nooit zo benadert. En nu?quote:
Nouja, ik vraag me af of dat iets van nu is en waarom mannen of vrouwen dit doen. En bij wie.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoe is die vraag serieus dan? Ja mannen worden ook zo benadert. En nu? Of het alternatief, nee, mannen worden echt nooit zo benadert. En nu?
Dan kunnen we elke aangifte wel wegzetten met deze stelling.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
Jij hebt andere fasoensnormen dan anderen. Dat is een ding. Wen er aan.
Maar hoe ben jij daar dan mee geholpen? Want alles wat je niet bevalt sla je in de wind, dus je blijft halsstarrig vasthouden aan je eigen beeld dat je hebt van jezelf. Het krijgen van een man is geen problrem zeg je, maar hem behouden wel. Je uiterlijk zal in die tijd niet drastisch veranderen lijkt me, dus zal het toch aan je persoonlijkheid en/of houding liggen.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:43 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag me af of dat iets van nu is en waarom mannen of vrouwen dit doen. En bij wie.
Nee gewoon op straat, bij café's, restaurants...noem maar op.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, in de kroeg? Ik heb dat nooit iemand zien doen eigenlijk.
De vraag is of je op bepaalde plekken niet meer moet komen...
ATTITUDEquote:Op donderdag 4 april 2019 15:37 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Wat in mijn attitude dan?
In het vorige topic trok je de discussie een hele andere kant op en taalde je niet meer naar die vraag. Ik vind het dus onwaarschijnlijk dat dat je echte vraag is.quote:
Huh?! Op klaarlichte dag? Hoe reageer je dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Nee gewoon op straat, bij café's, restaurants...noem maar op.
Ja, een relatie is voor mij belangrijk. Voor iedereen wel bijna. De hele huizenmarkt is gericht op stellen, dus het is ook een norm binnen de samenleving.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar hoe ben jij daar dan mee geholpen? Want alles wat je niet bevalt sla je in de wind, dus je blijft halsstarrig vasthouden aan je eigen beeld dat je hebt van jezelf. Het krijgen van een man is geen problrem zeg je, maar hem behouden wel. Je uiterlijk zal in die tijd niet drastisch veranderen lijkt me, dus zal het toch aan je persoonlijkheid en/of houding liggen.
Meerdere vragen. Dit is mijn topic dus ik bepaal waar het heen gaat.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:48 schreef Chia het volgende:
[..]
In het vorige topic trok je de discussie een hele andere kant op en taalde je niet meer naar die vraag. Ik vind het dus onwaarschijnlijk dat dat je echte vraag is.
Wie zegt dat dat de norm is? Jij? Wie zegt dat jij je aan de norm die jij hebt gesteld moet voldoen?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja, een relatie is voor mij belangrijk. Voor iedereen wel bijna. De hele huizenmarkt is gericht op stellen, dus het is ook een norm binnen de samenleving.
Welke houding zou mij dan wel helpen? Hoe moet ik me gedragen om een leuke man aan te trekken en hem te houden?
Tsja, je kan er altijd aan werken.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:49 schreef Softfeel het volgende:
Helaas is mijn uiterlijk niet om naar huis te schrijven. Dus kan ik geen ervaringen delen.
En ervaar ik je vraag helaas niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |