quote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook bloemen laten bezorgen bij iemand, liefde liefde liefde overal liefde
masterstressquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Myrr het volgende:
Denk dat ik hierna gewoon ook master ga doen. Fuck werken.
heyyyquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja doe, voelt echt goed.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Zo doe je datquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Myrr het volgende:
heb dat nooit gesnapt, hey ik hou van je dus hier zijn wat dingen waar je dagelijks voor moet zorgen en die snel doodgaanquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
daarom heb je dus geen vriendinquote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dat nooit gesnapt, hey ik hou van je dus hier zijn wat dingen waar je dagelijks voor moet zorgen en die snel doodgaan
Snap sowieso niet voor wie je nou precies op school zit want het is gewoon sociaal geaccepteerd dat je als huismoeder de deur niet uitkomt. Je bent op een neerslachtige manier bezig om hetzelfde te bereiken als de moeder van 2 deuren verderopquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Myrr het volgende:
Ja, wat is dit? Ga meteen voor een tweejarige master en loop een jaar uitquote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon een vervolg op dit. Geen idee nog.
Ik snap het kopen van cadeautjes waar iemand niet op zit te wachten ook nietquote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dat nooit gesnapt, hey ik hou van je dus hier zijn wat dingen waar je dagelijks voor moet zorgen en die snel doodgaan
Dat is zo kameraadquote:Op donderdag 4 april 2019 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
makkelijk gezegd als je een vriendin hebt
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, wat is dit? Ga meteen voor een tweejarige master en loop een jaar uit
Waarom koop je die bloemen danquote:Op donderdag 4 april 2019 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het kopen van cadeautjes waar iemand niet op zit te wachten ook niet
dat heeft er toch niks mee te maken truthoelaquote:Op donderdag 4 april 2019 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het kopen van cadeautjes waar iemand niet op zit te wachten ook niet
Fijn toch? Minder mensen die bij het dolfinarium rond struinenquote:
xD niet zulke kiidie antwoorden geven plsquote:Op donderdag 4 april 2019 13:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heeft er toch niks mee te maken truthoela
is jouw act nu ook al zo kut gewordenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
xD niet zulke kiidie antwoorden geven pls
Kappen nou. Ik ben Kiidquote:Op donderdag 4 april 2019 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
xD niet zulke kiidie antwoorden geven pls
Heb een bos staan die kreeg ik 19 maart en de laatste bloemen zijn nu pas aan het verwelken.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel als je zo simpel gaat doen, heb daar toch geen zin inquote:Op donderdag 4 april 2019 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is jouw act nu ook al zo kut geworden
Een mooie steen gaat honderden jaren mee. Veel meer value for moneyquote:Op donderdag 4 april 2019 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb een bos staan die kreeg ik 19 maart en de laatste bloemen zijn nu pas aan het verwelken.
Als je de dooie er steeds uithaalt en opnieuw schikt kun je lang genieten.
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:vanillekwark @:haags_kwartiertje @:hugecooll @:amarantha
of bedoel je die niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |