krijg je eindelijk die warme worst waar je al maanden zin in hebtquote:Op donderdag 4 april 2019 13:39 schreef HPLC het volgende:
daar zou ik mijn worst wel tussen willen stoppen
echt hequote:Op donderdag 4 april 2019 13:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijg je eindelijk die warme worst waar je al maanden zin in hebt
wel eens naar de hoeren gegaan? Kan niet zeggen dat ik een hoerenganger ben, dus hoerenproleet lijkt me correctquote:
Je hebt dus wel een teringbek?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel eens naar de hoeren gegaan? Kan niet zeggen dat ik een hoerenganger ben, dus hoerenproleet lijkt me correct
Haha loserquote:Op donderdag 4 april 2019 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben de eerste bij wie de ziekte is teruggekomen in Europa, RIP
weet niet of @Crack_ het gehoord heeft, misschien nog een keer zeggenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:45 schreef Speciale het volgende:
[..]
Dit zeg ik tegen je denkbeeldige vriendin
ZE LEEST HET TOCH JOH, MANMANMANquote:Op donderdag 4 april 2019 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet niet of @:crack_ het gehoord heeft, misschien nog een keer zeggen
Meestal als ik iets zeg, dan is het de bedoeling dat dat gehoord wordt, niet dat het gelezen wordt, maar misschien werkt dat bij jou andersquote:
hey petjesmeneerquote:Op donderdag 4 april 2019 13:48 schreef Der_Mann het volgende:
altijd gezegd weg met de zwarten maar bedoelde niet op deze manier
Wat ben jij een naar mannetje, komt daar je username vandaan?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal als ik iets zeg, dan is het de bedoeling dat dat gehoord wordt, niet dat het gelezen wordt, maar misschien werkt dat bij jou anders
iedereen die de discord niet uit is geknikkerd weet dat maar al te goedquote:Op donderdag 4 april 2019 13:49 schreef Kiid het volgende:
Vraag me af of braddie nog leeft uberhaupt
Welkom in KLB SCquote:Op donderdag 4 april 2019 13:49 schreef Speciale het volgende:
[..]
Wat ben jij een naar mannetje, komt daar je username vandaan?
Hahaha, ja vanwege de opmerking tegen Amaquote:Op donderdag 4 april 2019 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen die de discord niet uit is geknikkerd weet dat maar al te goed
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook bloemen laten bezorgen bij iemand, liefde liefde liefde overal liefde
masterstressquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Myrr het volgende:
Denk dat ik hierna gewoon ook master ga doen. Fuck werken.
heyyyquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja doe, voelt echt goed.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Zo doe je datquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Myrr het volgende:
heb dat nooit gesnapt, hey ik hou van je dus hier zijn wat dingen waar je dagelijks voor moet zorgen en die snel doodgaanquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
daarom heb je dus geen vriendinquote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dat nooit gesnapt, hey ik hou van je dus hier zijn wat dingen waar je dagelijks voor moet zorgen en die snel doodgaan
Snap sowieso niet voor wie je nou precies op school zit want het is gewoon sociaal geaccepteerd dat je als huismoeder de deur niet uitkomt. Je bent op een neerslachtige manier bezig om hetzelfde te bereiken als de moeder van 2 deuren verderopquote:Op donderdag 4 april 2019 13:51 schreef Myrr het volgende:
Ja, wat is dit? Ga meteen voor een tweejarige master en loop een jaar uitquote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon een vervolg op dit. Geen idee nog.
Ik snap het kopen van cadeautjes waar iemand niet op zit te wachten ook nietquote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb dat nooit gesnapt, hey ik hou van je dus hier zijn wat dingen waar je dagelijks voor moet zorgen en die snel doodgaan
Dat is zo kameraadquote:Op donderdag 4 april 2019 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
makkelijk gezegd als je een vriendin hebt
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, wat is dit? Ga meteen voor een tweejarige master en loop een jaar uit
Waarom koop je die bloemen danquote:Op donderdag 4 april 2019 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het kopen van cadeautjes waar iemand niet op zit te wachten ook niet
dat heeft er toch niks mee te maken truthoelaquote:Op donderdag 4 april 2019 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het kopen van cadeautjes waar iemand niet op zit te wachten ook niet
Fijn toch? Minder mensen die bij het dolfinarium rond struinenquote:
xD niet zulke kiidie antwoorden geven plsquote:Op donderdag 4 april 2019 13:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heeft er toch niks mee te maken truthoela
is jouw act nu ook al zo kut gewordenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
xD niet zulke kiidie antwoorden geven pls
Kappen nou. Ik ben Kiidquote:Op donderdag 4 april 2019 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
xD niet zulke kiidie antwoorden geven pls
Heb een bos staan die kreeg ik 19 maart en de laatste bloemen zijn nu pas aan het verwelken.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel als je zo simpel gaat doen, heb daar toch geen zin inquote:Op donderdag 4 april 2019 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is jouw act nu ook al zo kut geworden
Een mooie steen gaat honderden jaren mee. Veel meer value for moneyquote:Op donderdag 4 april 2019 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb een bos staan die kreeg ik 19 maart en de laatste bloemen zijn nu pas aan het verwelken.
Als je de dooie er steeds uithaalt en opnieuw schikt kun je lang genieten.
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:vanillekwark @:haags_kwartiertje @:hugecooll @:amarantha
of bedoel je die niet
Ja idd, die halven die hier naartoe kruipen vanuit hun eigen suffe subforum neem ik niet serieus. Verwacht ook niet dat ze denken dat ze daadwerkelijk wat te vertellen hebbenquote:
ja maar de ontvanger moet er zijn best voor doen, aan bloemen heb je helemaal niksquote:Op donderdag 4 april 2019 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb een bos staan die kreeg ik 19 maart en de laatste bloemen zijn nu pas aan het verwelken.
Anders kan je niet communiceren met de meesten hierquote:Op donderdag 4 april 2019 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel als je zo simpel gaat doen, heb daar toch geen zin in
sowieso effect van bloemen krijgenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja eerst bachelor toch.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, wat is dit? Ga meteen voor een tweejarige master en loop een jaar uit
Dan houden we er hier maar weinig over. Dan is alleen huge nog mod hierquote:Op donderdag 4 april 2019 13:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja idd, die halven die hier naartoe kruipen vanuit hun eigen suffe subforum neem ik niet serieus. Verwacht ook niet dat ze denken dat ze daadwerkelijk wat te vertellen hebben
heyyyyquote:Op donderdag 4 april 2019 13:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja idd, die halven die hier naartoe kruipen vanuit hun eigen suffe subforum neem ik niet serieus. Verwacht ook niet dat ze denken dat ze daadwerkelijk wat te vertellen hebben
Je kunt er mooie pigmenten mee maken.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar de ontvanger moet er zijn best voor doen, aan bloemen heb je helemaal niks
xDquote:Op donderdag 4 april 2019 13:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ontvang liever choco karamel zeezout dan een paar bloemen die het een paar dagen uithouden
De eerste 3 erken ik nietquote:Op donderdag 4 april 2019 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:vanillekwark @:haags_kwartiertje @:hugecooll @:amarantha
of bedoel je die niet
Gewoon. Omdat we vrienden zijnquote:Op donderdag 4 april 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
waarom blijf je eigenlijk tegen me pratenwel lief hoor maar je posts boeien me niet zo
Zeker, maar de mensen die je echt serieus neemt zijn maar op 1 vinger te tellen. Dus dat zegt niet zoveel ondanks dat je het wel typt. Beetje overbodigquote:Op donderdag 4 april 2019 13:59 schreef Speciale het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon een punt hoor
Naatje?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
waarom blijf je eigenlijk tegen me pratenwel lief hoor maar je posts boeien me niet zo
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar kun je er ook rijst mee koken of een bruin brood mee bakken
dan is het toch nutteloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |