Komt juist door links. Al die allochtonen krijgen voorrang waardoor de echte Nederlander niet maar aan een huis komt. Bedankt linksquote:Op donderdag 4 april 2019 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
Symptoom van een verziekte woningmarkt.
Jarenlang rechts beleid: bedankt.
Het was daarvoor al verziekt en dat is te danken aan rechts beleid.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:56 schreef NoXia het volgende:
[..]
Komt juist door links. Al die allochtonen krijgen voorrang waardoor de echte Nederlander niet maar aan een huis komt. Bedankt links
Ik zou als allochtoon graag weten waar ik al die voorrangsregelingen, gratis woningen en inboedel kan scoren, want ik krijg ze niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:56 schreef NoXia het volgende:
[..]
Komt juist door links. Al die allochtonen krijgen voorrang waardoor de echte Nederlander niet maar aan een huis komt. Bedankt links
Je spreekt ook veel te goed Nederlands.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:09 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik zou als allochtoon graag weten waar ik al die voorrangsregelingen, gratis woningen en inboedel kan scoren, want ik krijg ze niet.
Praat met je broers abi.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:09 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik zou als allochtoon graag weten waar ik al die voorrangsregelingen, gratis woningen en inboedel kan scoren, want ik krijg ze niet.
Niet. Hihaho. Ofzo.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wanneer gaat men eens echt bouwen? Niet een gebouwtje hier of daar maar echt hele wijken en flink verdichten.
nee, nederland is te vol. hou eens op man.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wanneer gaat men eens echt bouwen? Niet een gebouwtje hier of daar maar echt hele wijken en flink verdichten.
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huiszoekers Haten Deze Man Vanwege Truc Om Snel Aan Huis Te Komen
Nooit.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wanneer gaat men nou eens mensen uit nederland schoppen
Onzin.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Snel opsporen en ze hun nieuwe huis uitflikkeren.
Je wacht maar gewoon, net als alle andere mensen.
Laten we inderdaad het beetje natuur wat we nog over hebben vernietigen....quote:Op donderdag 4 april 2019 13:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
slechts 3 jaar wachttijd in rdam op een huurwoning?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:47 schreef Bocaj het volgende:
35 maanden
Wie zich op 18-jarige leeftijd nu bij de stad inschrijft voor een huis, moet 35 maanden wachten. De onderzoekers ontdekten dat de ’opvangtoeristen’ in opkomst zijn.
Het probleem is alleen dat er een enorm tekort aan personeel is in de bouw.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oke maar dan moeten we gewoon meer bouwvakkers uit het midden-oosten halen of afrika.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:37 schreef archito het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat er een enorm tekort aan personeel is in de bouw.
35 maanden in rotterdam??quote:Op donderdag 4 april 2019 13:38 schreef maryen65 het volgende:
Maar als je 18 bent is een wachttijd van 35 maanden toch niet lang?
Jij mag dan in zo'n zelfde hoekje gaan zitten blijkbaar want jouw gewenste oplossing wordt vooralsnog ook niet gerealiseerd.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nooit.
Jij mag natuurlijk in een hoekje ergens lekker gaan zitten wensdenken, maar daarmee worden echte problemen niet opgelost. Bouwen dus. Vooral verdichten en omhoog zodat de natuur ontzien kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |