ah oké, misschien doen ze het nog als het zometeen wat warmer wordt. Wat is dat precies, een aardbei in de vorm van een ananas?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, na de zomer. Dus ze hebben een half jaar geen water gehad en staan niet in volle grond. Alles mag dood (alsnog wel zonde) alleen mn ananas-aardbeiplantje wil ik echt houden
Heb nu moestuin en daar is ook een imker, hoop dat ik nu veel meer aardbeien ga krijgen
Heb jij kloontjes gemaakt
goed ideequote:Op donderdag 4 april 2019 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga frikandellenbroodjes halen, tot zo
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah oké, misschien doen ze het nog als het zometeen wat warmer wordt. Wat is dat precies, een aardbei in de vorm van een ananas?
Hoe groot is je moestuin?
Nee, die had ik verwijderd en daarna waren de plantjes zo goed als dood
Zijn dit albino aardbeien?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze, super lekkermaar dat zijn geen zelfbestuivers en allemaal gedoe pufpuf
15 m2, moet nog teeltplan maken en wat een gedoe man tering
oh heeeu, dat hoort toch niethad afgelopen zomer ook bietjes gezaaid en die heb ik serieus pas twee weken terug oid uit mn tuin gehaald en opgegeten. Kon gewoon
wow gekke kleurquote:Op donderdag 4 april 2019 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze, super lekkermaar dat zijn geen zelfbestuivers en allemaal gedoe pufpuf
oh heeeu, dat hoort toch niethad afgelopen zomer ook bietjes gezaaid en die heb ik serieus pas twee weken terug oid uit mn tuin gehaald en opgegeten. Kon gewoon
Ziet er prima uit, zoete smaak?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt ook nog frambozen-aardbeien maar dat zijn eigenlijk de originele aardbeien voordat mensen ze gingen verpesten
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
damn mooie foto op aardbeienwiki
wil hier doorheen rennenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
damn mooie foto op aardbeienwiki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |