SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben slechts de mannelijke verschijning van @NanKing en de broederlijke verschijning van @noodgang , terwijl we allemaal één zijn. Gelijk de Hindoeïstische goden zegmaar.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:32 schreef Trollscience het volgende:
hmmm,... vraag me af of dit het forum tot goede zou komen,... ik vergelijk het in mijn mind een beetje naar socrates' allogorie van de grot, de gevangene zien schaduwen op de muur maar wat is de bron van de schaduwen?,.. hetzelfde kan gezegt worden voor een moderator op het forum, is hij slechts een schaduw, pure verschijning en oppervlakte, of schuilt ergens een persoon voor een gigan-tische lamp dat zijn figuur projecteerd?,... food for thought, dat zeker ...
We zijn allemaal kloontjes van elkaar?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben slechts de mannelijke verschijning van @:nanking en de broederlijke verschijning van @:noodgang , terwijl we allemaal één zijn. Gelijk de Hindoeïstische goden zegmaar.
Nee, dan zou er een duidelijk onderscheid zijn, we zijn allemaal de manifestatie van Danny-god, de brahman.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
We zijn allemaal kloontjes van elkaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |