quote:Op woensdag 10 april 2019 20:02 schreef NicolasJoy het volgende:
Wat is het toch heerlijk dat het nu weer is dat we onze kleintjes mee naar buiten kunnen nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mijn vriendin gaat het ietsje minder, ze heeft sinds gisteren koorts. En 1 tepel wil maar niet legen, er zit een verstopping. We hebben inmiddels al van alles geprobeerd om het weer een beetje los te krijgen:
• Extra kolven
• Harde borst masseren
• Heet douchen
• Borst warm maken met een gel pack
• Borst in een zoutbad
• Handkolven
• Tandenborstel op het harde punt in de borst
Even voor de duidelijkheid, borst geven ging niet, Guus wilde niet goed aanleggen (platte tepels). Na veel slapeloze nachten en gedoe besloten om te kolven en dat in de fles te geven.
Verloskundige zegt joh bel morgen maar de huisarts als het niet beter wordt. Ik blijf maar kolven, maar het is nogal frustrerend als er continue bijna niks uit komt.
Dus morgen even afwachten. Ik ben bang dat ze volgende week een full blown borstontsteking heeft en dan ben ik weer lekker aan het werk en moet ze alles alleen opknappen thuis.
[ Bericht 1% gewijzigd door 1299 op 10-04-2019 22:31:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat merk ik ook elke keer!quote:Op donderdag 11 april 2019 09:55 schreef Elleska het volgende:
We zijn door de sprong heen en mijn baby is nog leuker![]()
quote:Op donderdag 11 april 2019 09:57 schreef Solodelphi het volgende:
Ik ga proberen ook mee te posten hier.
In december ben ik bevallen van een tweeling, een jongen en een meisje. Ze waren 5 weken te vroeg, maar na 8 dagen mochten we al naar huis.
Inmiddels wegen ze allebei dik 5 kg en groeien ze als kool 😀.
Oef, dat klinkt pittig. Maar wat fijn dat het goed met je gaat en dat jullie nu een gezin zijn!quote:Op donderdag 11 april 2019 11:07 schreef Solodelphi het volgende:
Met mij gaat het goed, na een behoorlijke herstelperiode (zwangerschapsvergiftiging/keizersnede en knip).
Volgende week ga ik alweer aan t werk, zal wennen worden.
Het zijn onze eerste kindjes, we kunnen niet trotser zijn! Zeker als je de voorgeschiedenis bekijkt, we hebben er 7 jaar op moeten wachten.
Kruidvat opvolgmelk, pyjama-papje, geprakte banaan met geraspte peer er doorheen (inclusief schil), Olvarit-kloon van Jumbo en Kruidvat, wat eigeel, soms een lepeltje pindakaas voor baby's (om allergie te voorkomen) en soms wat zelfgemaakte hapjes van groenten met aardappelen en versnipperd vlees, maar daar houdt hij niet van.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Welkom SolodelphiKlinkt pittig. Fijn dat je eer hersteld bent.
Leuk Elleska!
Goede stats Helsinki!
Wel een leuk tem mopper aapie
Wat eten en drinken jullie baby's van de rond de 7 maanden??
Merk dat ik er nog een beetje onzeker over ben en vooral nog veel borstvoeding geef.Dus doe graag inspiratie op!
Wij zaten toen nog op groentehapjes en wat fruit.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Welkom SolodelphiKlinkt pittig. Fijn dat je eer hersteld bent.
Leuk Elleska!
Goede stats Helsinki!
Wel een leuk tem mopper aapie
Merk dat ik er nog een beetje onzeker over ben en vooral nog veel borstvoeding geef.Dus doe graag inspiratie op!
de kater is gek op voeten, helemaal kopjes geven enzo. heeft ook goed door dat voeten een stuk veiliger zijn dan de grijpgrage babyhandjes.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:07 schreef aapieannie het volgende:
Ahaha elleska dat beente door de boks! Kat denkt ook hey dat is een leuk speeltje!
ja zelfs als je denkt het kan niet leuker.quote:
L dronk toen enkel borstvoeding en met de lunch een oefenslokje water. Nu met 11 maand nog steeds enkel water als drinken naast de borstvoeding.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Merk dat ik er nog een beetje onzeker over ben en vooral nog veel borstvoeding geef. Dus doe graag inspiratie op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |