Gefeliciteerd met je zoon en welkom 1299! Vervelend van het prutoogje, hopelijk gaat het vanzelf over. Dat kan inderdaad even duren, mijn beide kinderen hebben ook een prutoogje gehad (en voor de statistieken, beide thuis geboren

). Voor wat betreft de fles, ik vond de Dr. Brown fles hier altijd heel traag gaan, trager dan de tuut 0 op de avent flessen waarop we daarna zijn overgestapt. Maar dat zou misschien ook aan de manier van zuigen, en dus het kind, kunnen liggen.
NJ, wat schrikken dat Spookje van het bed is gevallen! En ik snap dat je vriendin zich schuldig voelt. Jewel is toen ze 8,5 maand was van het bed gerold toen we op vakantie waren, ik heb denk ik harder gehuild dan zij. Wat voel je je op zo'n moment machteloos en schuldig, maar feit is dat een ongeluk in een klein hoekje zit en dat dat soort dingen helaas kunnen gebeuren. Dat maakt je geen slechte ouder. Wat een mooie foto's trouwens

Aure, wat fijn van de goede nachten van Jip! En wat een leuke speelplek, wil de kat die wel delen?

Loj, wat doet Li het goed! Fijn

Dat eten komt hopelijk vanzelf, de één kan daar sneller in zijn dan de ander.
Welpje aan de appel, volgens mij vindt hij het wel lekker

ToT, ik zou verwachten dat de harde ontlasting niet zozeer door de toegevoegde wortel komt, maar door de hapjes ansich. Vlokje haar ontlasting is ook harder geworden sinds ze naast de flesjes vast voedsel krijgt, datzelfde had Jewel ook als baby zijnde. De darmpjes moeten er ook gewoon even aan wennen. Wil je het echt zeker weten, dan zou ik inderdaad zoals Jentin ook al aangaf gewoon eens proberen wortelvrij te koken om te kijken hoe dat gaat. En dan alleen wortel geven om te kijken of de ontlasting dan inderdaad harder wordt. Misschien heeft hij een wortel-allergie, dat zal vast bestaan
Tink, leuk he die hapjes

En mijn duimen draaien overuren voor je, wanneer horen jullie meer?
Krijgertje, wij zijn een paar weken terug pas begonnen met een bedritueel voor Vlokje, toen was ze 9 maanden. Erg laat dus, en we zijn er nu alweer op teruggekomen omdat het hier gewoon (nog) niet werkt. Ze wil niet slapen, behalve bij ons. Het zal dus echt van het kind af moeten hangen vrees ik. Mijn oudste ging met 3 maanden in haar eigen ledikantje, rond een uur of 7 en met een vast ritueel. Zo verschillend kan het dus zijn.
Hier gaat het op dit moment vrij belabberd. Vlokje heeft al voor de vierde dag op rij 39,5 graden koorts ondanks zetpillen. Gisteren leek de koorts iets te zakken maar ben ik wel met haar naar de huisarts geweest, omdat ze zo hangerig is en constant kreunt en steunt. Huilen doet ze niet meer, als je haar neerlegt blijft ze liggen, als je haar neerzet beweegt ze zich ook niet, alsof alles haar teveel energie kost. Ze is zo zielig nu dat mijn hart ervan breekt. De huisarts kon echter niets vinden en gaf aan dat het gewoon griep zal zijn en dat ze het ergste gehad heeft omdat ze gisteren op ruim 38 graden koorts zat in plaats van 39. Maar vandaag werd ze dus weer wakker met 39,4 dus het schiet weer omhoog

Morgen maar weer opnieuw met haar naar de huisarts dus, al ben ik bang dat die nog steeds niets gaan doen zolang er geen risico is op uitdroging. Heeft iemand hier ervaring met langere periodes hoge koorts en een kind dat er bijna apathisch onder is? Ik maak mij best wel zorgen namelijk..