heb liever the humming catsquote:Op donderdag 4 april 2019 11:29 schreef Trollscience het volgende:
wat vinden jullie van de bandnaam "an autumn for crippled children"
he kutquote:Op donderdag 4 april 2019 11:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zit al weer op mijn kompjoeter, kan zien wat het is en was wel te verwachten ja
Ik ga denk ik maar weer op zwart nuquote:Op donderdag 4 april 2019 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
Vinden jullie het ook zo naar dat elke mongool tegenwoordig blauw kan worden?
jaquote:Op donderdag 4 april 2019 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heee sgatje hihihi heehoi kijk jij GoT
wil je samen kijken onder mijn snuggie?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heee sgatje hihihi heehoi kijk jij GoT
oh wist niet dat dat een ding was? waar is dat te zienquote:Op donderdag 4 april 2019 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga jij live kijken 14e, mag ik mee kijken
zei ik kiddingquote:
Eigenlijk doe ik daar ook veel te weinig mee. Ik heb een onuitputtelijke bron aan legitimatiebewijzen, persoon- en bankgegevens hier.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe voelt het om in Danny's toekomstige la van identiteitsfraude te liggen met je id kaart
dat is gewoon begin nieuw seizoenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh wist niet dat dat een ding was? waar is dat te zien
ja same mag ik op je feestje komen dan :$$quote:Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is gewoon begin nieuw seizoenmaar ik weet niet waar je dat live kunt zien, wil er ook wel voor betalen hier feestje geven
MAAR WAAR DAN KANNIE VINDEN
Het idee is juist dat mensen juist gemotiveerder zijn om hier te blijven als ze mod worden. Dus hoe meer mods er zijn des te meer mensen actief blijvenquote:
Mag ik ook op je feestje komenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is gewoon begin nieuw seizoenmaar ik weet niet waar je dat live kunt zien, wil er ook wel voor betalen hier feestje geven
MAAR WAAR DAN KANNIE VINDEN
Kun je zo lang waker blijvenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja same mag ik op je feestje komen dan :$$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |