Gewoon eerlijk over communiceren. Dat werkt in een relatie niet anders. Communicatie is keyquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja no shit, maar snap niet dat je daarom gaat zeuren als ik overduidelijk geen zin heb om je aandacht te geven. Dat werkt alleen maar averechts
maar je zegt in de buurt en dit is toch in de buurt gvdquote:Op donderdag 4 april 2019 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat telt niet
iemand zei laatst 'je moet je gedachten eens 360 graden draaien' ofzoiets. 360 graden, dat wordt m niet he
Ik hoop wel dat er op het vakantiepark internet is anders moeten jullie mij 4 dagen missenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar je zegt in de buurt en dit is toch in de buurt gvd
Echt iedereen snapt dit maar wel leuk dat je wil laten zien da jij hem ook snaptquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan maak je gewoon een volledige draai
Was dat een domme koe die dat zei toevallig?
verdrinkse hequote:Op donderdag 4 april 2019 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er op het vakantiepark internet is anders moeten jullie mij 4 dagen missen
ja is meestal met gretige jongens tochquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja no shit, maar snap niet dat je daarom gaat zeuren als ik overduidelijk geen zin heb om je aandacht te geven. Dat werkt alleen maar averechts
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar je zegt in de buurt en dit is toch in de buurt gvd
Blijkbaar niet he aangezien jij gesprekken voert met mensen die dat niet snappenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt iedereen snapt dit maar wel leuk dat je wil laten zien da jij hem ook snapt
Dat is vroeg.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is tijd voor lunch.
Oh wacht heb het al op hahaha
Jammer dat hij niet meespeeltquote:Op donderdag 4 april 2019 11:57 schreef Kiid het volgende:
Vanavond spelen we tegen Heerenveen trouwens boys. Wat verwachten we? Ik denk een zakelijke 3-0. 3x van Persie
HAHAHAHAHAHHAHAHAHA VREETZAKquote:Op donderdag 4 april 2019 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is tijd voor lunch.
Oh wacht heb het al op hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |