En terecht hij is er echt keihard ingetuindquote:
#viesdik was je toch alquote:Op donderdag 4 april 2019 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Dit wordt zo'n goede show, hier moet ik een snack voor bij hebben
Ik vind het vrijwel altijd leuk als er een politiek leider bij Jinek of Pauw zit. Ongeacht de partij.quote:
Jij vertoont verschijnselen van hypersaltyemia. Hyper, betekent hoog. Salty, betekent salty. Emia, betekent aanwezigheid in bloed.quote:
Deze post verdient minimaal 10 jaar in de gierput, want modbashquote:Op donderdag 4 april 2019 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij vertoont verschijnselen van hypersaltyemia. Hyper, betekent hoog. Salty, betekent salty. Emia, betekent aanwezigheid in bloed.
Hoge aanwezigheid van salty in bloed. Zoek gauw een dokter!
Mod nog wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Deze post verdient minimaal 10 jaar in de gierput, want modbash
zekerquote:
Hamas hamas, groningen straks zonder gasquote:
Is toch gewoon actueel vandaag?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Man man man, zit die Klaver en nou alweer met zijn uitgestreken smoel? Heeft die knakker een abonnement bij mevrouw Jinek ofzo. Die gast zit er nog vaker dan Peter R. de Vries bij Boulevard.
Pas mijn post eens aan dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Deze post verdient minimaal 10 jaar in de gierput, want modbash
hahaquote:Op donderdag 4 april 2019 22:59 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Hamas hamas, groningen straks zonder gas
Dan krijg ik klappen van Zoem, maar in GAM doe ik het met liefdequote:
ZOEMEDquote:
beter dan een winddarmquote:
dat is waar, maar liever een winddarm dan een windfarm in mijn achtertuin.quote:
Met kleine Pax ernaast te huilenquote:Op donderdag 4 april 2019 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Jinek gaat vanavond haar benen wel even uit elkaar doen voor deze man.
nee hij gaat straks een stag party houdenquote:Op donderdag 4 april 2019 23:04 schreef BlackNero het volgende:
Hij zou toch echt niet alleen hiervoor naar Amsterdam zijn gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |