cliffhangerquote:Op donderdag 4 april 2019 14:09 schreef Dave het volgende:
* plaatsvervangende lapo-stress voor ESF / [2019] Nederland #62: Duncan Laurence - Arcade #4 miljoen streams *
bah vervelend is dat he? een lekkere lange wandeling in het bos maken helpt bij mij ontzettend goed. En dan zoek ik de rustige paden op, wil dan niet teveel mensen zien of spreken. Daarna naar huis en mijzelf verwennen met koffie en iets lekkers erbij. En jezelf inprenten...….het gaat voorbij, morgen voel je jezelf een stuk beter, helpt ook wel iets. Sterkte meid 💐quote:Op donderdag 4 april 2019 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
Af en toe zijn er van die dagen dat ik me om onverklaarbare redenen nogal down voelIk ga zo maar sporten denk ik; misschien helpt het.
Oh, dat is lekker, dat je het gevoel hebt alles weer op de rit te krijgenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaag een gesprekje met afdelingshoofd filosofie en studiebegeleiding gehad, waarbij ik progressie van de afgelopen tijd heb besproken, was zeer fijn. Zat afgelopen 2 weken een beetje in een motivatiedipje, maar ik heb nu een idee hoe ik weer meer motivatie kan krijgen en dat idee wordt gesteund.![]()
Zometeen maar eens de hele printer leegtrekken zodat ik #altijdready ben voor de komende periode, kan ik de momenten dat ik bij mijn ouders ben ook nog voor studie lezen en werken.
Zeker goed bezig.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaag een gesprekje met afdelingshoofd filosofie en studiebegeleiding gehad, waarbij ik progressie van de afgelopen tijd heb besproken, was zeer fijn. Zat afgelopen 2 weken een beetje in een motivatiedipje, maar ik heb nu een idee hoe ik weer meer motivatie kan krijgen en dat idee wordt gesteund.![]()
Zometeen maar eens de hele printer leegtrekken zodat ik #altijdready ben voor de komende periode, kan ik de momenten dat ik bij mijn ouders ben ook nog voor studie lezen en werken.
Ik durf wel uit deze kast te komen: Ik begrijp echt helemaal NIETS van Twitter. Toen het net opkwam heb ik een account gemaakt en die heb ik nog steeds. Ik heb een paar mensen gevolgd en dan zie ik RE:RE:RE:RE: @ANTWOORD @Boven@ DE@ VRAAG.quote:
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik durf wel uit deze kast te komen: Ik begrijp echt helemaal NIETS van Twitter. Toen het net opkwam heb ik een account gemaakt en die heb ik nog steeds. Ik heb een paar mensen gevolgd en dan zie ik RE:RE:RE:RE: @:ANTWOORD @:BOVEN@ DE@ VRAAG.
Gelijk de weg kwijt, snap niets van de volgorde van berichten of wat ik er verder mee moet.
Wie wanneer iets zegt of wat dan de quote is of juist niet: Geen idee.
Groetjes,
De oudere generatie.
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
@:Greys zei net dat Serhat iets had geretweet van ESF_Fok, maar zonder rechtstreeks linkje voor de oudere generatie, dus ik weet niet waar ik moet kijken, en moet haar dus maar op haar, euh, greyze ogen geloven.
snapchat/insta is het ding, en daar snap ik dan weer geen hol van en ik ben toch jong, zou je zeggenquote:Op donderdag 4 april 2019 15:49 schreef Momo... het volgende:
Schijnt dat van de tieners vrijwel niemand twitter meer heeftLopen we alsnog achter
Als je hierop klikt, dan zie je een tweet met daaronder de antwoorden. Staan gewoon in de gewone volgorde. Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik durf wel uit deze kast te komen: Ik begrijp echt helemaal NIETS van Twitter. Toen het net opkwam heb ik een account gemaakt en die heb ik nog steeds. Ik heb een paar mensen gevolgd en dan zie ik RE:RE:RE:RE: @:ANTWOORD @:BOVEN@ DE@ VRAAG.
Gelijk de weg kwijt, snap niets van de volgorde van berichten of wat ik er verder mee moet.
Wie wanneer iets zegt of wat dan de quote is of juist niet: Geen idee.
Groetjes,
De oudere generatie.
Ik ben dan net weer te oud denk ik daarvoor want de meesten van mijn vrienden hebben dat ook nietquote:Op donderdag 4 april 2019 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
snapchat/insta is het ding, en daar snap ik dan weer geen hol van en ik ben toch jong, zou je zeggen
Nou ik zie toch hele kuddes jongelui op Twitter, bv alle jonge fans van Miki en Bilal enzoquote:Op donderdag 4 april 2019 15:49 schreef Momo... het volgende:
Schijnt dat van de tieners vrijwel niemand twitter meer heeftLopen we alsnog achter
deze tweet is dus geretweettwitter:ESF_FOK twitterde op donderdag 04-04-2019 om 11:55:40Sir @serhathpo is on his way to Amsterdam for Eurovision in Concert! ✈️💕🇳🇱🎶#nanana #EiC2019 #EiC #eurovisioninconcert https://t.co/Lh1H2j0LTI reageer retweet
Als ik mijn nichtjes (van 19) moet geloven zit niemand meer op twitterquote:Op donderdag 4 april 2019 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik zie toch hele kuddes jongelui op Twitter, bv alle jonge fans van Miki en Bilal enzo
Ach zolang Bieber in z'n eentje 105 miljoen volgers heeft en alleen al op een 'Thank you' tweet een half miljoen likes krijgt zal het nog wel meevallen.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als ik mijn nichtjes (van 19) moet geloven zit niemand meer op twitter
twitter:
Iets boven schrijven...quote:Op donderdag 4 april 2019 15:51 schreef Greys het volgende:
Of je kunt een tweet retweeten en er dan zelf nog iets boven schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |