We hoeven er alleen maar voor te zorgen dat iteejer 'plotsklaps' verhinderd is, dan wordt er met sjoelen niet gesjoemeldquote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel dan nog even de andere bak saboteren. En dat Greys niet onze valsspeel-ideeën met de tegenpartij gaat delen.
Om dat nu zo maar in de groepsapp te gooien gaat wel wat ver...quote:Op woensdag 3 april 2019 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil Matt meteen... Maar dat gaat niet
Trustenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker slapen liefjes......
Ik heb ook een mooi accentquote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aflevering van Zaai met die "meet en greet" en dan met zo'n mooi accent
Slaap lekker!quote:Op woensdag 3 april 2019 22:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Trusten en lekker dromen van je fysioquote:Op woensdag 3 april 2019 22:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ben ook 90% van de tijd niet serieusquote:
Dat was echt grappigquote:Op woensdag 3 april 2019 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Per ongeluk.
Vol enthousiasme het verraden aan de verkeerde
Durf ik niet te zeggenquote:
Trusten!quote:Op woensdag 3 april 2019 22:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
"Gooi gewoon nog een keer joh dat ziet de andere bak toch nietquote:Op woensdag 3 april 2019 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was echt grappig
Maar Roger zat ook wel heel sneaky bij onze bak te hangen.
Das nog 10 procent te weinig dan héquote:Op woensdag 3 april 2019 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook 90% van de tijd niet serieus
Toen ik in Engeland woonde, dachten ze vaak te kunnen horen dat ik Zweeds was. Schijnbaar klinkt mijn accent zo in het Engelsquote:Op woensdag 3 april 2019 22:56 schreef MaGNeT het volgende:
In het westen "oh, jij komt zeker niet uit deze regio, dat is wel te horen".
In Friesland "oh, jij bent zo te horen geen Fries?".
Zo?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik in Engeland woonde, dachten ze vaak te kunnen horen dat ik Zweeds was. Schijnbaar klinkt mijn accent zo in het Engels
Mwah, ik wil ook wel eens serieus genomen worden als ik echt iets te melden hebquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was echt grappig
Maar Roger zat ook wel heel sneaky bij onze bak te hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |