ik neem hem dan onder me arm mee, maar doe het wel heel weinigquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:18 schreef junkiesietze het volgende:
Rijden jullie er ook een supermarkt mee in? of is dat raar?
Ben er laatst gewoon mee op een terras gaan zitten van luxe eettentquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:18 schreef junkiesietze het volgende:
Rijden jullie er ook een supermarkt mee in? of is dat raar?
Jammer; controleer de bandenspanning eens.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:08 schreef RoW_0 het volgende:
Heb ‘m nu een paar dagen. Ik ben er niet echt blij mee. Hij hangt vaker aan de lader dan dat ik ‘m kan gebruiken. Hij laadt ook supertraag op. Ik denk dat ik ‘m op marktplaats pleur
Goeie. Zal ik zo even checken. Heb nu 50km gereden waarvan 4 keer aan de lader al...quote:Op zondag 9 juni 2019 23:04 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Jammer; controleer de bandenspanning eens.
Opladen duurt 5 uur.
Tot nog toe 20 km. aan een stuk op gereden en had nog wat sju over. Gaat prima met een zitje.
Das 12,5 km per keer. Is niet veel.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Goeie. Zal ik zo even checken. Heb nu 50km gereden waarvan 4 keer aan de lader al...
Doe maar geen moeite. Lees het begin van dit topic er nog maar eens op na. Ik heb het bij 5 á 6 bedrijven geprobeerd, maar lees hieronder ook maar eens; dat geeft hoopquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:42 schreef RoW_0 het volgende:
In ieder geval wilde ik ‘m laten verzekeren. Nu bij twee bedrijven geweigerd. Zelfs als ik een VIN-nummer in zou laten slaan :’(
ze moeten dus nog langs de RDW.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:08 schreef gepromoveerT het volgende:
Wil dit topic toch up-to-date houden, dus...
De volgende link werd vanmiddag geappt.
https://spark-mobility.com/
Nou, ben benieuwd
De mijne ging langzamer rijden, dus bandenspanning gecontroleerd bij een Tango.quote:Op woensdag 12 juni 2019 12:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vandaag maar weer eens bandenspanning gemeten 2.5v en a moet zijn 3.6
Dus maar weer ff bijgepompt
Hoi.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:13 schreef RoW_0 het volgende:
Weet iemand waar de speaker is gelokaliseerd? De speaker piept echt keihard, sommige mensen denken dat ik naar hun toeter of oid. Ik wil het dichtplakken. Anyone?
Bron?quote:Op woensdag 27 november 2019 23:53 schreef gepromoveerT het volgende:
Update.
Over een maandje wordt de e-step waarschijnlijk wettelijk toegestaan. Nog effe wachten.
https://www.rotterdam.nl/nieuws/grip-op-deelvoertuigen/quote:
Dan koop/huur je hem toch niet. Zal mij een zorg wezenquote:Op donderdag 28 november 2019 14:18 schreef Snowballed het volgende:
Goed voor je gewrichten al dat gerammel op die veel te kleine wieltjes..
En dat ze na al die jaren nog steeds het bandenprobleem niet hebben weten te tackelen is ook niet echt een pluspunt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |