Okee; weet jij een goed alternatief voor iemand die slecht ter been is?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:05 schreef Elan het volgende:
Gelijk verbieden, net als die achterlijke minibikes destijds.
- doe s lief -
Als je geld genoeg heb ?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:28 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Okee; weet jij een goed alternatief voor iemand die slecht ter been is?
Jaquote:Op woensdag 3 april 2019 20:28 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Als er een app op zit dat je 'de vrouw' kunt uitschakelen, ga ik voor optie1quote:Op woensdag 3 april 2019 20:35 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Als je geld genoeg heb ?
Gouden stoel met draag steunen .
En lekkere golddiggers als vrouwen
Die jouw op je gouden stoel rond dragen .
Nu de waarheid .
De step is inderdaad een leuke optie .
En ja ze zijn er met kenteken .
Heb er zelf een gezien hier in het dorp
https://we-all-wheel.com/(...)ndividuele-toelating
https://www.elektrastunte(...)s/62897291/Products/"Elektrische+step+Cityped"&Locale=nl_NL
hoezo is dat flauw? dat is wel je enige echt legale optie, daarnaast lijkt een apparaat waarbij je je benen continue belast en ook nog moet gebruiken niet een geschikte optie als je slecht ter been bentquote:
Onzin; een step zonder gaspedaal, maar met bijsteppen alszijnde gaspedaal (lees je effe in) kan je zonder beperkingen gebruiken.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo is dat flauw? dat is wel je enige echt legale optie, daarnaast lijkt een apparaat waarbij je je benen continue belast en ook nog moet gebruiken niet een geschikte optie als je slecht ter been bent
daarnaast is het gebruik ervan op de stoep een gevaarlijke actie;
ik ben al vaak genoeg bijna onder een fietser gelopen die het nodig vond om op de stoep te fietsen alsof het de rijbaan is, als volwassene kan je prima stoppen, een kind ligt er zo onder.
en met zo'n apparaat ga je gemiddeld genomen nog harder.
ook in wijken met veel scootmobiels ben je je leven niet zeker op de stoep.
Ik kom elke dag iemand tegen die zit op een soort electrisch stepje maar dan met een zadel er nog op ook en die is ook slecht ter been. Dat lijkt me dan wel fijner.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:28 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Thanks; heb het reeds gezienquote:Op donderdag 4 april 2019 13:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom elke dag iemand tegen die zit op een soort electrisch stepje maar dan met een zadel er nog op ook en die is ook slecht ter been. Dat lijkt me dan wel fijner.
Die van hem is wel wat groter en robuuster heb ik het idee, maar dit lijkt me voor kleine stukje wel heel handig voor je ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:20 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Thanks; heb het reeds gezien![]()
https://nl.aliexpress.com(...)-ae1c-6f89293b0fe8-1
Net effe van de Metro naar je werk of naar het winkelcentrum 4 km. verderop.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die van hem is wel wat groter en robuuster heb ik het idee, maar dit lijkt me voor kleine stukje wel heel handig voor je ja.
Een Alinker.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:28 schreef gepromoveerT het volgende:
Vertel,vertel,vertel!!!quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:14 schreef Brammos85 het volgende:
Heb hem gisteren binnen gehad. Het is awesome! Dat ding gaat hard!
499, kan je hem direct afhalen in de winkel hier in Roffa (of ergens anders natuurlijk).quote:
Niet breder dan een rolstoel. En heel stabiel inderdaad. Je vroeg naar een goed alternatief voor iemand die slecht ter been is. Dat is dit. Ik heb er zelf eentje. Beter dan een scootmobiel, want je ben zelf in beweging in plaats van je te laten vervoerenquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:28 schreef gepromoveerT het volgende:
Te breed en ik vind hem niet mooi. Het oog wil ook wat. Meer iets voor een hipster, maar om daarom m'n baard te laten groeien vind ik ook zowat. Is wel stabiel, lijkt mij![]()
Trouwens nog niks van m'n verzekering gehoord.
[ afbeelding ]
Okequote:Op vrijdag 5 april 2019 15:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet breder dan een rolstoel. En heel stabiel inderdaad. Je vroeg naar een goed alternatief voor iemand die slecht ter been is. Dat is dit. Ik heb er zelf eentje. Beter dan een scootmobiel, want je ben zelf in beweging in plaats van je te laten vervoeren
O en ik ben geen hipster met een baard![]()
Nee, geen hulpmotor, gewoon zelf lopenquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:50 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Oke![]()
Is dus waarschijnlijk met hulpmotor waardoor je, net als bij een fiets, geen beperkingen hebt.
Mijn Philips scheerapparaat draait ook overuren, maar om het nu over scheerapparaten te hebben hier
Ohw!quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, geen hulpmotor, gewoon zelf lopen
https://www.bright.nl/tip(...)maar-blijft-illegaalquote:Als u schade veroorzaakt met of door een auto of ander motorrijtuig
Veroorzaakt u met een auto of een ander motorrijtuig schade aan iemand anders, of aan de spullen van iemand anders? Dan betalen we niet voor de schade. Het maakt niet uit of dit een motorrijtuig van uzelf is of niet. Het kan ook een motorrijtuig zijn dat niet van u is, maar dat u voor uzelf gebruikt. Of een motorrijtuig van een ander waar u op past of dat u bestuurt
Met uw aansprakelijkheidsverzekering bent u daarmee volgens de voorwaarden helaas niet verzekerd voor schade die wordt veroorzaakt door het gebruik van uw elektrische step (of welk ander motorrijtuig dan ook).
Ik lees hier te weinig. Op een volle accu afgelopen weekend zo'n 24km gehaald, leek mij niet slecht. App is easy, installeren en linken via bluetooth. Duidelijk aangegeven wat huidige snelheid is, hoeveel er al gereden is en hoeveel batterij er nog over is.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:37 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Vertel,vertel,vertel!!!![]()
Het is mooi weer; rij de accu eens leeg, want ben wel heel benieuwd.
Ik heb slechts een proefritje in de winkel kunnen rijden![]()
Hoe doet tie het op gewoon plaveisel? Tril je dan niet je armen naar de gallemiezen?
En werkt de app een beetje normaal?
Heeft de popo er al wat van gezegd?
Voor je he voor de eerste keer gebruikt moet je hem wel eerst nogmaals aan de sju leggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hier ook zo een ding net binnen en![]()
![]()
Alleen de accu gaat de eerste keer snel leeg, na 4 km is 35% weg![]()
Naja misschien worden de accus beter na een paar keer laden
Heb maar ff de bandenspanning gecontroleerdquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:42 schreef gepromoveerT het volgende:...
....Voor je he voor de eerste keer gebruikt moet je hem wel eerst nogmaals aan de sju leggen.....
Mooi zo!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heb maar ff de bandenspanning gecontroleerddie moet zijn 55psi = 3.6 bar
was 0,8 bar![]()
![]()
Nu opeens veel sneller met minder accugebruik
hoe meet jij dat op? bij een tankstation ofzo?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heb maar ff de bandenspanning gecontroleerddie moet zijn 55psi = 3.6 bar
was 0,8 bar![]()
![]()
Nu opeens veel sneller met minder accugebruik
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:27 schreef sanger het volgende:
Over de app, je zoud e Segway app kunnen proberen. Die Xiaomi dingen komen uit de Segway (nou ja, Ninebot by Segway) fabriek namelijk.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:34 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
De app is zwaar klote.Oké, je kan een pincode instellen (aan te raden) en cruise control instellen, maar, als je de app hebt aanstaan en je gebruikt de step een paar minuten niet, schakelt de step elektra zichzelf uit en kan je hem weer opnieuw aanmelden op je foon.
Het beste antwoord hierop wordt beloondquote:Op woensdag 5 juni 2019 00:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hoe meet jij dat op? bij een tankstation ofzo?
Met een handpompje met accu en metertjequote:Op woensdag 5 juni 2019 00:43 schreef gepromoveerT het volgende:
Het beste antwoord hierop wordt beloond
Heb een Chinees U-slot meebesteld. Ding ziet er niet uit; is grof afgewerkt en heb geen zin om daar een dispuut over te starten.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:47 schreef Oscar. het volgende:
Heb alleen nog een slot nodig. Zou zo motorslot iets zijn?
ik neem hem gewoon maar mee naar binnenquote:Op donderdag 6 juni 2019 00:02 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Heb een Chinees U-slot meebesteld. Ding ziet er niet uit; is grof afgewerkt en heb geen zin om daar een dispuut over te starten.
Die Mi is een subtiel en mooi apparaat en dan met zo'n kutslot aan te komen.
Heb uiteindelijk een Axe kabelslot gekocht, zo'n dikke kabel dat het moeilijk is te bevestigen, op de markt voor door het achterwiel. Met angst en beven laat ik de step achter.
Vanavond weer 'geparkeerd' rond een paal.
toen wilde ik hem op 'voorwielblokkeren' zetten en bleek dat je de elektro dan niet uit kan zetten; dus de lichtjes blijven branden.
Als dat geen uitnodiging is, voor een onverlaat, om er even naartoe te lopen. Grrr, Chinese software hè
In het café, de super, het restaurant, de dokter?quote:Op donderdag 6 juni 2019 00:04 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik neem hem gewoon maar mee naar binnen
Zet hem altijd voor de super op een kabelslot. Meenemen naar binnen heeft geen zin, want er zit geen bakje of zo aan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:18 schreef junkiesietze het volgende:
Rijden jullie er ook een supermarkt mee in? of is dat raar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |