SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Hopelijk trekken we nu wat radio4-luisteraars.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]Ik haal het net uit de oven.
@:TT: klassiek.... zo kun je het ook zien.
Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk trekken we nu wat radio4-luisteraars.
En eet smakelijk!
Mijn eten stond al klaar toen ik thuiskwamquote:Op woensdag 3 april 2019 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
En dank je.
Jij ook smakelijk voor zo meteen.
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn eten stond al klaar toen ik thuiskwam![]()
Dus ik heb al gegeten.
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:18 schreef livelink het volgende:
Een regenboog in het donker. Interessant wel.
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:19 schreef brother52 het volgende:
Jimi Hendrix Experience - Voodoo Child (slight return)
Ik dacht zelfs dat het niet mogelijk was, omdat je zonlicht nodig hebt, maar google weet het beterquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat het niet mogelijk was, omdat je zonlicht nodig hebt, maar google weet het beter
https://www.onweer-online(...)regenboog-bij-nacht/
Doe ik ookquote:Op woensdag 3 april 2019 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let op de laatste letter.
Kijk.... dat wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe ik ook
Voodoo Chile is die jam van een kwartier.
Het gaat goed met mij. Vandaag laatste keer fysio gehad en naar de kapper geweest.quote:
Laatste keer naar de kapper geweest?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat goed met mij. Vandaag laatste keer fysio gehad en naar de kapper geweest.![]()
En met jou?
Die uitvoering is dan ookquote:Op woensdag 3 april 2019 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe ik ook
Voodoo Chile is die jam van een kwartier.
Hoi... we luisteren al ff, maar moesten even wat gekregen elpees bewonderen.quote:
Nee laatste keer sloeg op de fysio. Maar de kapper ga ik 3-maandelijks ongeveer.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Laatste keer naar de kapper geweest?
Ga je weer voor het Tina Turner kapsel?
Ik heb die EP hier liggen maar dan met een andere hoes en op groen vinylquote:Op woensdag 3 april 2019 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het een rare titel voor een nummer.
[ afbeelding ]
Hier gaat het ook weer beter. De stress van vorige week is een stuk minder. Tentamenweek van mijn dochter is achter de rug en ging redelijk. Voor mijn zoon hebben we vrijdag een afspraak om te komen kijken op een andere school en van een tweede school de bevestiging dat we hem mogen inschrijven. Dus daar zijn nu ook ontwikkelingen in gelukkig.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat goed met mij. Vandaag laatste keer fysio gehad en naar de kapper geweest.![]()
En met jou?
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee laatste keer sloeg op de fysio. Maar de kapper ga ik 3-maandelijks ongeveer.
Geen Tina Turner kapsel hoor
*tel vingers*quote:
quote:
Goed nieuws.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier gaat het ook weer beter. De stress van vorige week is een stuk minder. Tentamenweek van mijn dochter is achter de rug en ging redelijk. Voor mijn zoon hebben we vrijdag een afspraak om te komen kijken op een andere school en van een tweede school de bevestiging dat we hem mogen inschrijven. Dus daar zijn nu ook ontwikkelingen in gelukkig.
3+quote:
3 plus een rode neus.quote:
Wat fijn! Mooie ontwikkelingen.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier gaat het ook weer beter. De stress van vorige week is een stuk minder. Tentamenweek van mijn dochter is achter de rug en ging redelijk. Voor mijn zoon hebben we vrijdag een afspraak om te komen kijken op een andere school en van een tweede school de bevestiging dat we hem mogen inschrijven. Dus daar zijn nu ook ontwikkelingen in gelukkig.
Is knokkels ook alcoholist dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
3 plus een rode neus.
Dus je bent stiekem knokkels!
Goeie cijfers dus.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan heeft zijn toetsweek goed gedaan. Slechts 1 net onvoldoende (5,3) en die mag/gaat hij herkansen.
Ik had al het idee dat ik dit kende.quote:
Dat weet hij zelf volgens mij niet eens.quote:
Ik wacht nog steeds op de sequel:quote:Op woensdag 3 april 2019 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat ik dit kende.
Mijn zoon snapt dat het onontkoombaar lijkt, maar had het liefst gewoon op deze school gebleven. Dat hadden wij zelf ook het liefst, maar als we geen indicatie meer krijgen houdt het ook gewoon op.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat fijn! Mooie ontwikkelingen.![]()
Daar valt wel een last van jullie schouders. Hoe vind je zoon het zelf?
Twan heeft zijn toetsweek goed gedaan. Slechts 1 net onvoldoende (5,3) en die mag/gaat hij herkansen.
En maar hopen dat ze daar de bas niet zo ver naar beneden schroeven dat je hem niet meer hoort.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de sequel:
Metallica - Two
Waarom? Meestal is een vervolg niet zo goed.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Metallica - Two
Dit was alleen van de oneven nummers van de straat.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Metallica - Two
Ja zo’n verschil met vorig jaar. Hij heeft rappportcijfers en cijfers voor het School Examen volgend jaar. En geen enkel (gemiddeld) cijfer onder de 6. Zelfs Engels niet...quote:
Ja. Denk dat hebben van een vriendin wel goede invloed heeft.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:37 schreef livelink het volgende:
En fijn dat het met Twan nu zo goed gaat op school. Is voor jullie ook wel een geruststelling, denk ik.
Nice. Doet ie goed.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zo’n verschil met vorig jaar. Hij heeft rappportcijfers en cijfers voor het School Examen volgend jaar. En geen enkel (gemiddeld) cijfer onder de 6. Zelfs Engels niet...
Ja erg jammer. Maar fijn dat hij het wel snapt. Dat is in ieder geval al iets.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon snapt dat het onontkoombaar lijkt, maar had het liefst gewoon op deze school gebleven. Dat hadden wij zelf ook het liefst, maar als we geen indicatie meer krijgen houdt het ook gewoon op.
Ik vind het begin wel goed om te horen. Hoe verder het nummer gaat, hoe slechter het wordt (vind ik).quote:Op woensdag 3 april 2019 19:38 schreef livelink het volgende:
Voor Metallica-begrippen vind ik dit nog wel prima aan te horen.
Zekerquote:Op woensdag 3 april 2019 19:37 schreef livelink het volgende:
En fijn dat het met Twan nu zo goed gaat op school. Is voor jullie ook wel een geruststelling, denk ik.
Een blijvertje, hopelijkquote:Op woensdag 3 april 2019 19:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja. Denk dat hebben van een vriendin wel goede invloed heeft.
Bij mij is het dan net weer andersomquote:Op woensdag 3 april 2019 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het begin wel goed om te horen. Hoe verder het nummer gaat, hoe slechter het wordt (vind ik).
Geef haar ouders gewoon een bruidsschat. Ringen er omheen, feestje, klaar.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn, maar je weet het nooit. Ze zijn nog jong....
Ken je haar dan?quote:
Ik ken haar niet, maar kennelijk is ze goed voor Twan. Ze mag dus blijvenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ken je haar dan?
Misschien is het wel een enorme bitch.
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar kennelijk is ze goed voor Twan. Ze mag dus blijven
Oh, en just me mag ook blijven, waarom zij dan niet? *maak plekje aan de muur vrij voor hoofd*
nou dat gaat me iets te kort door de bocht.... Laat ze nog maar even lekker.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geef haar ouders gewoon een bruidsschat. Ringen er omheen, feestje, klaar.
Zo goed kende ik het nietquote:
En Lennon?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
Net even met Lennon de groep 8 rekentoetsquiz gedaan op AD. Alle vragen goed![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
Net even met Lennon de groep 8 rekentoetsquiz gedaan op AD. Alle vragen goed![]()
Ik niet. Mijn man vroeg me net iets tijdens die pannekoekvraag. En toen was ik afgeleidquote:
Foei...quote:Op woensdag 3 april 2019 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn man vroeg me net iets tijdens die pannekoekvraag. En toen was ik afgeleid
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn man vroeg me net iets tijdens die pannekoekvraag. En toen was ik afgeleid
Ja, maar ik vind het zo lekker. En ik eet het bijna nooit.quote:
op www.ad.nlquote:Op woensdag 3 april 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Waar staat die rekentoets? Nu wil ik ook wel even weten of ik nog kan rekenen.
Is er een pannenkoekenhuis in Leuven?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het zo lekker. En ik eet het bijna nooit.
Is ook lekker.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Kon 'm daar zo snel niet vindenquote:
Af en toe heb ik er ook zin in. Alleen die kinderen van ons vinden pannenkoeken niet lekker.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, laten we het in huize Diaan eens over wel of niet eten lusten beginnen...quote:Op woensdag 3 april 2019 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alleen die kinderen van ons vinden pannenkoeken niet lekker.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)it-groep-8~a455442d/quote:Op woensdag 3 april 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Kon 'm daar zo snel niet vinden
Hoi Mad.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, laten we het in huize Diaan eens over wel of niet eten lusten beginnen...![]()
Dankquote:Op woensdag 3 april 2019 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)it-groep-8~a455442d/
Zo beter
Vanavond hebben we iets gegeten wat we allemaal lusten, gisteren ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, laten we het in huize Diaan eens over wel of niet eten lusten beginnen...![]()
Friet?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanavond hebben we iets gegeten wat we allemaal lusten, gisteren ook.
quote:
Pizza twee dagen achter elkaarquote:Op woensdag 3 april 2019 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanavond hebben we iets gegeten wat we allemaal lusten, gisteren ook.
Goedenavond![]()
Niet eensquote:
Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Gisteren nasi en vandaag gekookte aardappelen met groente en vlees. We kunnen het wel.![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de volgende playback foto's te zien krijgt...
Je bedoelt Patat..quote:
quote:
Nee, ik bedoel friet.quote:
quote:
Net nog een patatje gegeten, bezorgd door de halal snackbar.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel friet.
Patat bestaat niet.
Friet ken ik niet, maar patat is lekker.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net nog een patatje gegeten, bezorgd door de halal snackbar.
Goei man!
Eén keer gehad. Drie weken ziek geweest.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Friet ken ik niet, maar patat is lekker.
Had je misschien niet voor 10 euro patat moeten opeten.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eén keer gehad. Drie weken ziek geweest.
quote:
10 euro patat doe ik tussen de soep en de aardappelen door.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had je misschien niet voor 10 euro patat moeten opeten.
Deze ken ik door de cover van Hayseed Dixiequote:Op woensdag 3 april 2019 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij weet echt soms de meest vreemde dingen.
Het meeste weet ik niet van die rock dingen, maar deze had ik wel gewetenquote:Op woensdag 3 april 2019 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij weet echt soms de meest vreemde dingen.
In België zeggen ze dan.... tussen de soep en de patatten door.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
10 euro patat doe ik tussen de soep en de aardappelen door.
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze ken ik door de cover van Hayseed Dixie
Aha dus je eet dan twee keer aardappelen.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
10 euro patat doe ik tussen de soep en de aardappelen door.
Daarom hebben we dat deel van Nederland ook afgestoten...quote:Op woensdag 3 april 2019 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
In België zeggen ze dan.... tussen de soep en de patatten door.
Mijn zwager is aardappelboer. Tja.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aha dus je eet dan twee keer aardappelen.
Sta jij soms op dat schilderij?
Dit schilderij?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aha dus je eet dan twee keer aardappelen.
Sta jij soms op dat schilderij?
Dat is geen schilderij.quote:
Heb ik al eens gekeken inderdaad. Dat ene meisje.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor na de show:
Kids react is echt leuk
Weet je zeker dat het niet dat andere liedje is?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet dat andere liedje is?
Dat zou wel héél stom van brother zijn om dat andere liedje te bedoelen!quote:Op woensdag 3 april 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die andere is It's a long way to the top en die klinkt anders.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, helder. Zelf twijfelde ik nog.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die andere is It's a long way to the top en die klinkt anders.
Eens.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:24 schreef brother52 het volgende:
Klinkt heel erg naar All day and all of the night van the kinks maar is hem niet.
Dat dacht ik ook al, maar volgens mij zijn het the kinks wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:24 schreef brother52 het volgende:
Klinkt heel erg naar All day and all of the night van the kinks maar is hem niet.
Verplicht ze!quote:Op woensdag 3 april 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb zo elders verplichtingen, dus ik ben hier weg.
Dank Melting!
Fijne avond.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Ohja, Emmen moet voetballen.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:25 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zo voetbal kijken, dus zeg alvast: dank melting
Dat begint pas over een kwartier.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:25 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zo voetbal kijken, dus zeg alvast: dank melting
Klopt.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar volgens mij zijn het the kinks wel.
Welke vraag was dat ook alweer?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had ook 8/8 goed bij die rekentest, al vond ik persoonlijk de inleiding bij die laatste vraag wel erg, ehm hoe zeg je dat netjes, vaag.
Moet mijn Ajax pyjama nog aandoen en joden joden roepen op straat..quote:Op woensdag 3 april 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat begint pas over een kwartier.
Fijne avond.
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Ik denk dat Diaan je dan aan je oren naar binnen haalt.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet mijn Ajax pyjama nog aandoen en joden joden roepen op straat..
Hij moet ook nog even roken...quote:Op woensdag 3 april 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat begint pas over een kwartier.
Fijne avond.
Ach wat kan me hier gebeuren? Hier is enkel ooit de overbuurman neergeschotenquote:Op woensdag 3 april 2019 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat Diaan je dan aan je oren naar binnen haalt.
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Idd, zomaar in z'n pyjama op straat gaan lopenquote:Op woensdag 3 april 2019 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
8 x iets = iets en 28 x iets = ?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
8 x iets = iets en 28 x iets = ?
Weet hem niet precies meer, maar de logica ontging me.
De logica was dat je eerst de uitkomst kreeg wat 'iets x 7' was en toen gevraagd werd wat dat iets dan x 28 was. Je hoefde dan alleen de uitkomst van de eerste som x 4 te doen.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
8 x iets = iets en 28 x iets = ?
Weet hem niet precies meer, maar de logica ontging me.
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Grrr, verdraai ik de TV al om voetbal te kijken, zet ik hem niet aan. Moet ik weer opstaan
Oh ik deed het initiële getal gewoon x 28quote:Op woensdag 3 april 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
De logica was dat je eerst de uitkomst kreeg wat 'iets x 7' was en toen gevraagd werd wat dat iets dan x 28 was. Je hoefde dan alleen de uitkomst van de eerste som x 4 te doen.
Grrr, verdraai ik de TV al om voetbal te kijken, zet ik hem niet aan. Moet ik weer opstaan
Er moet een potje thee gezet,quote:Op woensdag 3 april 2019 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ja, dat kan net zo goed.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh ik deed het initiële getal gewoon x 28
Een favoriet van m'n neefje en nichtje.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een favoriet van m'n neefje en nichtje.
Vond mn zus niet leuk toen ze dat zingen in de winkel toen ze in de rij stonden
Dan gok ik op Eagles, hoewel het niet zo klinkt.quote:
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan gok ik op Eagles, hoewel het niet zo klinkt.
Oh, dat had ik dan weer niet verwacht. Ik dacht dat je het wegens je Eagles-haat niet wilde typenquote:
Puntje van mijn tong.quote:
Deze hebben wij bij een training over leiderschap als voorbeeld voor de slachtofferrol te zien gekregen. Erg treffend.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een favoriet van m'n neefje en nichtje.
Vond mn zus niet leuk toen ze dat zingen in de winkel toen ze in de rij stonden
Er is gelukkig meer dat ik niet weet dan dat ik wel weetquote:Op woensdag 3 april 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat had ik dan weer niet verwacht. Ik dacht dat je het wegens je Eagles-haat niet wilde typen![]()
Ik ga er eigenlijk vanuit dat je alles wel weet.
Ja, nou je het zegt.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Op dat gitaarrifje zing ik Footloose mee.
Fixed.quote:
Ik was dus niet de enige.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Op dat gitaarrifje zing ik Footloose mee.
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:41 schreef brother52 het volgende:
Bob Dylan - Rainy day women 12 & nog een nummer
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:46 schreef brother52 het volgende:
Toch wel erg wanneer je een nummer herkent aan de hoest...
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:46 schreef brother52 het volgende:
Toch wel erg wanneer je een nummer herkent aan de hoest...
Vanwege de rochel?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken het niet (maar had om een of andere vreemde reden wel Black Sabbath of Ozzy gegokt).
Als je daarmee Ozzy's stem bedoelt, dan jaquote:
Een beetje maarquote:Op woensdag 3 april 2019 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is jou dingetje ja?![]()
[ afbeelding ]
Nee.... maar het is wel een Nederlandse band.quote:
Urban Dance Squad?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... maar het is wel een Nederlandse band.
Dat is een zanggroepje.quote:
quote:
Erg lastig inderdaad.quote:
quote:
quote:
Nog steeds niet goed.quote:
Weet jij hem dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
Ah, moeten we nu net doen alsof we deze niet kennen
Het was ook een Nederlandse band volgens Melting.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:59 schreef livelink het volgende:
Jullie zitten wel erg in de Nederlandse hoek.
Wij kennen geen obscure liedjesquote:Op woensdag 3 april 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jullie hem niet wisten.
Nooit van gehoord....quote:Op woensdag 3 april 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Het lag op het puntje van mijn tong (de tong die ik had ingeslikt)quote:Op woensdag 3 april 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Loer ze.quote:
Goedemorgenquote:
Goedemorgen Koen.quote:Op donderdag 4 april 2019 06:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Net even voor m'n wekker wakker. Ontbijtje nu, dan richting werk
Succesquote:Op donderdag 4 april 2019 07:25 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Competitie golf start vandaag
![]()
5 donderdagen vroeg op
Have fun!quote:Op donderdag 4 april 2019 07:25 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Competitie golf start vandaag
![]()
5 donderdagen vroeg op
Beter wel, als ik de drukte voor wil blijvenquote:Op donderdag 4 april 2019 06:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Koen.
Ben je er een gewoonte van aan het maken om zo vroeg op te staan?
Vandaag niet goed.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe is het met je nek en hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |