Ik zat gisteren tijdens het eten van die kwark al na te denken welke smaak ik deze week nog meer ga halenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal weet ik me prima te beheersen, maar vandaag ging ik met honger de AH in, dat is nooit goed
Nou, bij deze de suggestiequote:Op woensdag 3 april 2019 19:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren tijdens het eten van die kwark al na te denken welke smaak ik deze week nog meer ga halen
curry is goddelijk, zou het alleen niet snel bij een burger doen denk ikquote:Op woensdag 3 april 2019 19:49 schreef Peter het volgende:
[..]
zonder tomaat en ui, hawaïburger zonder curry (curry)
Waar is de pindasausquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat heet een Mexicano hier.
Voor zolang het nog mag, ik hoor de Mexicano-discussie al aan komen.
Een hawaiiburger moet met ketchup. Zeg ik als ex-snackbaremployeequote:Op woensdag 3 april 2019 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
curry is goddelijk, zou het alleen niet snel bij een burger doen denk ik
quote:Op woensdag 3 april 2019 19:52 schreef Momo... het volgende:
Al dat gepraat over gefrituurde snacks hier![]()
Een buitenlander op mijn studie noemde het UFO's :Unindentified Fried Objects
ja, precies, zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 3 april 2019 19:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een hawaiiburger moet met ketchup. Zeg ik als ex-snackbaremployee
Die zat toen nog in de bekerquote:
Ik had gewoon een beker pindasaus erbij.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goeie spoetnik. Jammer van geen saus.
Ik heb net gegeten en nu krijg ik weer trekquote:
Redelijk, al wel ver doorgebruind. Al heb ik zelf al wel eens halfverbrande uienringen er uit zitten pluizen.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zat toen nog in de beker
Anders kon Dave de bruining der uien niet keuren.
Ze noemen een berehap ook wel een Spoetnikquote:Op woensdag 3 april 2019 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Een UFO zou wel de verwarring rondom de berehap kunnen verklaren
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had gewoon een beker pindasaus erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |