quote:Op zondag 28 april 2019 08:39 schreef opreis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
de verwachtingen lagen gewoon enorm hoog na Avengers, maar ook zeker na Winter Soldier. En dan moest er nog teveel in gesneden worden omdat Whedon het verhaal te lang had gemaakt, o.a. de scène van Selveig en Thor in de Water of Sights.quote:Op zondag 28 april 2019 11:33 schreef Elzies het volgende:
[..]
Age of Ultron vond ik idem geen slechte film.
En dat vond ik persoonlijk bij AoU minder goed. Ik stoorde me meer aan een moordende AI robot met continue cynische opmerkingen dan eenquote:Maar net als bij Endgame soms iets teveel flauwe grappen en grollen.
SPOILER: Endgame spoiler!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Typisch Whedon trekje om er teveel van die one-liners er in te doen.
Al met al is AoU een prima tussenfilm die een deel van de toekomstige (sub)plots een aanzet geeft, en dat maakt de film als je 'm voor Endgame nog eens herkijkt mijn inziens iets beter.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 28-04-2019 13:17:34 ]
quote:Op zondag 28 april 2019 13:03 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ik kon het niet laten en heb hem in slechte kwaliteit gezien. Naar mijn mening wat leuker dan AoU en IW.Films als deze in slechte kwaliteit kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2019 13:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Films als deze in slechte kwaliteit kijkenIk vond de Avengers serie niet zo goed t/m IW. Doctor Strange, Iron Man en Thor vond ik wel goed gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1,2 miljardquote:Op zondag 28 april 2019 21:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het eerste weekend heeft de film blijkbaar al 1.1 miljard dollar binnen gehaald
Das echt geen verrassing hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 21:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het eerste weekend heeft de film blijkbaar al 1.1 miljard dollar binnen gehaald
quote:Op zondag 28 april 2019 13:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Films als deze in slechte kwaliteit kijkenEh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2019 02:58 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Eh..Ehhh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Kevin Smith is ook geweldigquote:Op maandag 29 april 2019 06:53 schreef KingRadler het volgende:
Iemand deze al gezien:
Grace die in huilen barst van emoties. Als je echt alle films hebt gezien is deze zeker een tranentrekker.
quote:Op maandag 29 april 2019 02:58 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Eh..Je hebt echt geen bal begrepen van de film hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op maandag 29 april 2019 10:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Sommigen letten gewoon niet op of zitten te trollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op maandag 29 april 2019 11:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |