Dat lijkt me er wel eendje voor Slob.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog een reserve voor als iemand ook een Mathieu UI wil.
Die NOS meid (of wat hij dan ook heeft) is inderdaad wel hopeloos achterhaald.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me er wel eendje voor Slob.
Dat zal niet makkelijk zijn voor jou.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Mathieu de RVV wint neemt het hele topic een Mathieu UI.
Ik photoshop Mathieu en Jessica wel samen, geen enkel probleem.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zal niet makkelijk zijn voor jou.
Join de club, @Slobeend .quote:Op woensdag 3 april 2019 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
HLN-pareltje.quote:Boris Zoetkoek
Lekker dom van Van der Poel. Straks kan hij het niet aan in de finale, omdat hij nu zo nodig moet aanvallen. Zal het nooit leren.
2 uur geleden
@johannes_vermeer en ik doen nog liever een user icon van de befaamde Edward van Cuilenborg.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Kom op jongens, met zijn allen! Handen op de massagetafel en dan sla ik erop. @:el-stinho @:maxi-mus @:johannes_vermeer @:wimderon
Doe nou voor 1 keer eens mee met de opportunistische meute, treurwilg.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Johannes_vermeer en ik doen nog liever een user icon van de befaamde Edward van Cuilenborg.
Wowquote:Op woensdag 3 april 2019 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe nou voor 1 keer eens mee met de opportunistische meute, treurwilg.
Bedankt!quote:Op woensdag 3 april 2019 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat zijn site nog eens terug online komt.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Johannes_vermeer en ik doen nog liever een user icon van de befaamde Edward van Cuilenborg.
Sorry Stijntje, soms moet ik streng zijn.quote:
Ik blijf dichtbij mezelf.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry Stijntje, soms moet ik streng zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |