hoi, ik woon op mezelfquote:Op woensdag 3 april 2019 17:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Liever mannen die op zichzelf wonen. Maar ik judge niet, soms doet zich een situatie voor waardoor je even niet anders kan.
2 dagen voor carnaval jaquote:Op woensdag 3 april 2019 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tevens, klopt dit wel, was je al gestopt met roken voor carnaval ja?
ik heb vanuit m'n werk een gratis laserbehandeling gekregenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh, nog maar net dus. Gewoon cold turkey, met hulpmiddelen, of geleidelijk aan?
Halloquote:
Zou niet per se mijn ding zijn. Maar als hij het leuk vindt, prima.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
En als hij bomen telt bij de gemeente?
Ok even wat regelen brbquote:Op woensdag 3 april 2019 17:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Zou niet per se mijn ding zijn. Maar als hij het leuk vindt, prima.
Nicequote:Op woensdag 3 april 2019 17:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik heb vanuit m'n werk een gratis laserbehandeling gekregen
Nou de wachttijden zijn in bepaalde streken wel erg lang, ook kopen gaat helaas als starter niet zo gemakkelijk. Maar met een 20 jaar dan vallen de babyboomers om en komen er wel weer huizen vrij.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad alle huizen gaan naar asielzoekers
@Der_Mannquote:Op woensdag 3 april 2019 17:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
En als hij bomen telt bij de gemeente?
Hahaquote:Op woensdag 3 april 2019 17:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze regelt de heetste hunk hier voor jou.
riep iemand mij? HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 3 april 2019 17:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze regelt de heetste hunk hier voor jou.
zit bijna op 35 dagenquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moeder net toen ik met dr bezig was
Wow man jeetje wat zeg je nuquote:Op woensdag 3 april 2019 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moeder net toen ik met dr bezig was
Mag ik haar hebbenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
Die kopjechino is wel echt saai. Geef mij maar een vrouw met een mening
leren we haar welquote:Op woensdag 3 april 2019 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
Die kopjechino is wel echt saai. Geef mij maar een vrouw met een mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |