Iers ja?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is Iers, vraag @:hplc maar.
Hoef niet per se een dickpic in mijn DMquote:Op woensdag 3 april 2019 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stuur maar foto'tje dan stuur ik ook een foto van mezelf
Ik ken alleen een bepaalde district in India die ik hier niet mag benoemenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is Iers, vraag @:hplc maar.
je bent zowaar jonger, dat zie ik niet meer zo vaak op FOK!quote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iers ja?
[..]
Hoef niet per se een dickpic in mijn DM
Ben een jonge spruit jaquote:Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent zowaar jonger, dat zie ik niet meer zo vaak op FOK!
Nee, gewoon een normale foto. Zo ben ik nietquote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iers ja?
[..]
Hoef niet per se een dickpic in mijn DM
Spruiten is moeilijk vies vriendquote:
Ik vandaag ookquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werd gisteren weer twee keer om mijn ID gevraagd
Ik hoef nooit mijn ID te laten zien, word altijd ouder geschatquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik twee minuten geleden nogquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
Nu ben ik HELEMAAL benieuwdquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, scheelt dat ik wel lekker ben.
Heb je zo'n ouwe grafkop?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik hoef nooit mijn ID te laten zien, word altijd ouder geschat
Is nogal wat om over jezelf te zeggen maar ik geloof je meteenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, scheelt dat ik wel lekker ben.
Je hebt zeker al rimpelsquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik hoef nooit mijn ID te laten zien, word altijd ouder geschat
Nee hoor. Kom volwassenen over, blijkbaar.quote:
Ben jij niet gewend natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2019 16:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is nogal wat om over jezelf te zeggen maar ik geloof je meteen
Dit is KLB vrindquote:Op woensdag 3 april 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe wil je kans maken op de modschap bij ONZ als je je zo uitlaat tegen mensen
Was een grapje hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is nogal wat om over jezelf te zeggen maar ik geloof je meteen
Ben al begonnen met anti rimpelcrême smerenquote:
Neh, onzin.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt, maar wel gewoon nog fok en daar heb je een voorbeeld functie ongeacht de onverdeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |