Wie?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Matthieu van de Poel gaat vele klassiekers op zijn naam schrijven
Heeft je meest waardeloze act toch een keer gelijkquote:
Dit is onwaar. Dit is niet zijn meest waardeloze act.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeft je meest waardeloze act toch een keer gelijk
hij was laatst toch nog ernstig gevallen?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Matthieu van de Poel gaat vele klassiekers op zijn naam schrijven
Ik heb altijd gelijk grote vriendquote:Op woensdag 3 april 2019 16:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeft je meest waardeloze act toch een keer gelijk
Welke dan wel?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is onwaar. Dit is niet zijn meest waardeloze act.
Nooitquote:Op woensdag 3 april 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, doe toch eens normaal.
Prima val.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij was laatst toch nog ernstig gevallen?
Ja, en de koers daarop won hij meteenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij was laatst toch nog ernstig gevallen?
Gewoon tactiekquote:Op woensdag 3 april 2019 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en de koers daarop won hij meteen
Iers ja?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is Iers, vraag @:hplc maar.
Hoef niet per se een dickpic in mijn DMquote:Op woensdag 3 april 2019 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stuur maar foto'tje dan stuur ik ook een foto van mezelf
Ik ken alleen een bepaalde district in India die ik hier niet mag benoemenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is Iers, vraag @:hplc maar.
je bent zowaar jonger, dat zie ik niet meer zo vaak op FOK!quote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iers ja?
[..]
Hoef niet per se een dickpic in mijn DM
Ben een jonge spruit jaquote:Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent zowaar jonger, dat zie ik niet meer zo vaak op FOK!
Nee, gewoon een normale foto. Zo ben ik nietquote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iers ja?
[..]
Spruiten is moeilijk vies vriendquote:
Ik vandaag ookquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werd gisteren weer twee keer om mijn ID gevraagd
Ik hoef nooit mijn ID te laten zien, word altijd ouder geschatquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik twee minuten geleden nogquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
Nu ben ik HELEMAAL benieuwdquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, scheelt dat ik wel lekker ben.
Heb je zo'n ouwe grafkop?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik hoef nooit mijn ID te laten zien, word altijd ouder geschat
Is nogal wat om over jezelf te zeggen maar ik geloof je meteenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, scheelt dat ik wel lekker ben.
Je hebt zeker al rimpelsquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik hoef nooit mijn ID te laten zien, word altijd ouder geschat
Nee hoor. Kom volwassenen over, blijkbaar.quote:
Ben jij niet gewend natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2019 16:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is nogal wat om over jezelf te zeggen maar ik geloof je meteen
Dit is KLB vrindquote:Op woensdag 3 april 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe wil je kans maken op de modschap bij ONZ als je je zo uitlaat tegen mensen
Was een grapje hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is nogal wat om over jezelf te zeggen maar ik geloof je meteen
Ben al begonnen met anti rimpelcrême smerenquote:
Neh, onzin.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt, maar wel gewoon nog fok en daar heb je een voorbeeld functie ongeacht de onverdeling
ook nu geloof ik je meteenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was een grapje hoor.
[..]
Ben al begonnen met anti rimpelcrême smeren
Wist niet dat ik zo geloofwaardig over kwam.quote:
kom je nietquote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wist niet dat ik zo geloofwaardig over kwam.
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
NG is kennelijk te goed van vertrouwen als het op het vrouwelijk geslacht aankomt
Nehquote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iers ja?
[..]
gewoon ja en amen zeggen op alles wat vrouwen zeggen tochquote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wist niet dat ik zo geloofwaardig over kwam.
Dat doet wanhoopquote:Op woensdag 3 april 2019 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
NG is kennelijk te goed van vertrouwen als het op het vrouwelijk geslacht aankomt
Wie wordt kampioen?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
gewoon ja en amen zeggen op alles wat vrouwen zeggen toch
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
liever nietquote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
en hier de bevestigingquote:Op woensdag 3 april 2019 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nou idd crack ben ik het helemaal mee eensquote:
ghehetwitter:sportzeloot twitterde op woensdag 03-04-2019 om 16:53:52Van der Poel heeft alleen dit kalenderjaar al meer zeges geboekt dan Feyenoord het hele seizoen in de Eredivisie. https://t.co/pu6hZJucgt reageer retweet
Heerlijke vent ben je ookquote:Op woensdag 3 april 2019 17:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nou idd crack ben ik het helemaal mee eens
Wie?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
ghehetwitter:sportzeloot twitterde op woensdag 03-04-2019 om 16:53:52Van der Poel heeft alleen dit kalenderjaar al meer zeges geboekt dan Feyenoord het hele seizoen in de Eredivisie. https://t.co/pu6hZJucgt reageer retweet
welkom in de mooiste sc van heel fokquote:
Eensquote:Op woensdag 3 april 2019 17:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
welkom in de mooiste sc van heel fok
Ik ben haar aan het neggenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe wil je kans maken op de modschap bij ONZ als je je zo uitlaat tegen mensen
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
welkom in de mooiste sc van heel fok
Wat vind jij van mensen die rokenquote:
Die krijgen best wel vaak kankerquote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die roken
Haha pikquote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef scrupuleus het volgende:
Blijf je even in Kopje investeren Noel?
Pik ik haar over een tijdje wel op.
Hetzelfde als mensen die niet rokenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die roken
wat vind je van mensen die drugs gebruikenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hetzelfde als mensen die niet roken
Wat vind je van kinderbueno ijsquote:Op woensdag 3 april 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hetzelfde als mensen die niet roken
Er wordt niet onderhandeld over mij..quote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef scrupuleus het volgende:
Blijf je even in Kopje investeren Noel?
Pik ik haar over een tijdje wel op.
Moeten mensen zelf wetenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat vind je van mensen die drugs gebruiken
quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
He wacht even, "Hetzelfde als mensen die niet roken", mensen die niet roken vinden rokers vaak kut, maar je identificeert je er niet mee, dus je bent een roker, haat rokers, ergo je haat jezelf als roker
Beter stopt ze. Er gaat een wereld voor haar openquote:Op woensdag 3 april 2019 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
He wacht even, "Hetzelfde als mensen die niet roken", mensen die niet roken vinden rokers vaak kut, maar je identificeert je er niet mee, dus je bent een roker, haat rokers, ergo je haat jezelf als roker
Ben jij gestopt?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beter stopt ze. Er gaat een wereld voor haar open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |