prima, ik had besloten om vandaag niet productief te zijn, en dat lukt best wel aardig, ik ben het helemaal zat, dus ik heb morgen weer motivatie om aan de slag te gaanquote:
Klinkt lekker en tegelijkertijd standaardquote:Op woensdag 3 april 2019 21:13 schreef HPLC het volgende:
had vandaag lekker witte rijst met stukjes kip. Heerlijk
Vriend van mij met een petje had het gemaakt. Hoefde het alleen nog op te warmen en wat sambal erbij en klaar is keesquote:Op woensdag 3 april 2019 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klinkt lekker en tegelijkertijd standaard
lekker hoor, ik gooi net een krokante kipschnitzel in de panquote:Op woensdag 3 april 2019 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vriend van mij met een petje had het gemaakt. Hoefde het alleen nog op te warmen en wat sambal erbij en klaar is kees
Wel iets leuks gedaan?quote:Op woensdag 3 april 2019 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
prima, ik had besloten om vandaag niet productief te zijn, en dat lukt best wel aardig, ik ben het helemaal zat, dus ik heb morgen weer motivatie om aan de slag te gaan
quote:Op woensdag 3 april 2019 21:13 schreef HPLC het volgende:
had vandaag lekker witte rijst met stukjes kip. Heerlijk
Culinair wonder jij!quote:Op woensdag 3 april 2019 21:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga binnenkort ook rijst met kip maken voor mijn gasten.
ik heb er 6,50 voor overquote:Op woensdag 3 april 2019 21:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga binnenkort ook rijst met kip maken voor mijn gasten.
Ik heb begrepen dat 1 van mijn gasten fan is van dit gerecht.quote:
Heet een van die gasten Hans en de andere Etto?quote:Op woensdag 3 april 2019 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat 1 van mijn gasten fan is van dit gerecht.
Zou kunnenquote:Op woensdag 3 april 2019 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heet een van die gasten Hans en de andere Etto?
Ja nu je het zegt ik ook.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja weet het niet zeker, maar dat meen ik me te herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |