En ik maar denken dat ik vrouwen een beetje begon te begrijpen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het is misschien ook wel toppunt van vrouwenlogica
Niet aan beginnenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:37 schreef I. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik vrouwen een beetje begon te begrijpen.
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:37 schreef I. het volgende:
[..]
Michael van Praag is een sportbestuurder, hij was onder meer jarenlang voorzitter bij Ajaxquote:Op woensdag 3 april 2019 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
@:sked of @:skysherrif kun een van jullie @:haags_kwartiertje even uitleggen wie MVP is, dan kan ik naar de winkel
Hahaha, hoe kom je bij die idiote gedachte danquote:Op woensdag 3 april 2019 17:37 schreef I. het volgende:
[..]
Besgquote:Op woensdag 3 april 2019 17:39 schreef skysherrif het volgende:
Zou besg kunnen dat ik ook erik tegen hem zei net
Jezus wat slechtquote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Michael van Praag is een sportbestuurder, hij was onder meer jarenlang voorzitter bij Ajax
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ok, dan ga ik wel niet naar de winkel
Ja geen idee joh, als je met vrouwen praat lijk je ze soms opeens meer te begrijpen enzo.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hahaha, hoe kom je bij die idiote gedachte dan
Ga weg.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ok, dan ga ik wel niet naar de winkel
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik zeg dit al de hele da
En het wil wr niet meer uit
Dat je in dat soort illusies traptquote:Op woensdag 3 april 2019 17:40 schreef I. het volgende:
[..]
Ja geen idee joh, als je met vrouwen praat lijk je ze soms opeens meer te begrijpen enzo.
Nee.......mannenlogica is wel te begrijpenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hahaha, hoe kom je bij die idiote gedachte dan
Precies.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee.......mannenlogica is wel te begrijpen
Jij snapt hetquote:Op woensdag 3 april 2019 17:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee.......mannenlogica is wel te begrijpen
DAT STAAT ER NIET!!quote:Op woensdag 3 april 2019 17:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:monopoly flips wil je
[..]
voor haags heh, niet voor mezelf
Wat verschrikkelijk dat hij zichzelf dit soort dingen aan doet of dan niet leert om fatsoenlijk te presenteren. Zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 3 april 2019 17:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, mjah
Het leuke was dat ie op een gegeven moment maar live dumpert ging reeten
Hij is een vreselijk slechte presentator en best een beetje socially awkward, wat ook wel weer leuk was
ik moet heel even plassenquote:
ugh opgever gespotquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:37 schreef I. het volgende:
[..]
Jij snapt vrouwen toch? Wat betekent het als je een vrouw mee uit vraagt en diegene moet eerst plassenquote:
Beetje wel af en toe, maar voor de rest ben ik de mannelijkheid zelve hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]! misschien ben je zelf ook wel een vrouw (met een baard)
ik wilde de juf roepenquote:
hehehe duidelijkquote:Op woensdag 3 april 2019 17:51 schreef I. het volgende:
[..]
Beetje wel af en toe, maar voor de rest ben ik de mannelijkheid zelve hoor.
laten we het erop houden dat het decadent is en ik niet betaal maar mijn collega's gelukkig welquote:
Dan gaan ze de vagina spoelen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij snapt vrouwen toch? Wat betekent het als je een vrouw mee uit vraagt en diegene moet eerst plassen
owquote:Op woensdag 3 april 2019 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan gaan ze de vagina spoelen.
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat het decadent is en ik niet betaal maar mijn collega's gelukkig wel
Ach hij vangt er veel voorquote:Op woensdag 3 april 2019 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAT STAAT ER NIET!!
[..]
Wat verschrikkelijk dat hij zichzelf dit soort dingen aan doet of dan niet leert om fatsoenlijk te presenteren. Zo moeilijk is het niet
[..]
ik moet heel even plassen
[..]
ugh opgever gespot
[..]! misschien ben je zelf ook wel een vrouw (met een baard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |