Oh zo. Het klonk nogal vaag alsof je niet wist waar je fiets was.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan ga ik al op weg naar de VU, terwijl ik normaal gesproken pas om 12 uur ergens daar aankak
Wat is dit nu ineens. Naatje blauw?quote:Op donderdag 4 april 2019 09:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan ga ik al op weg naar de VU, terwijl ik normaal gesproken pas om 12 uur ergens daar aankak
quote:Op donderdag 4 april 2019 09:32 schreef HPLC het volgende:
haha naatje moet je eens in mijn notes kijken, echt lachen hè
Ja is wel nodig ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk eindelijk een neutraal iemand die jou op je vingers tikt
Had ik met alle liefde voor je gedaan. Als je aan Hans komt dan kom je aanquote:Op donderdag 4 april 2019 09:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk eindelijk een neutraal iemand die jou op je vingers tikt
Faka Gquote:Op donderdag 4 april 2019 09:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had ik met alle liefde voor je gedaan. Als je aan Hans komt dan kom je aan
Meh, moet weer oogdruppels gebruiken, oog is nog onrustig.. Over twee weken weer terug.. Qua zicht konden ze ook nog niks voor mij betekenenquote:
Godver wat kutquote:Op donderdag 4 april 2019 09:50 schreef I. het volgende:
[..]
Meh, moet weer oogdruppels gebruiken, oog is nog onrustig.. Over twee weken weer terug.. Qua zicht konden ze ook nog niks voor mij betekenen
Balen.......quote:Op donderdag 4 april 2019 09:50 schreef I. het volgende:
[..]
Meh, moet weer oogdruppels gebruiken, oog is nog onrustig.. Over twee weken weer terug.. Qua zicht konden ze ook nog niks voor mij betekenen
Dat is kutquote:Op donderdag 4 april 2019 09:50 schreef I. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 09:50 schreef I. het volgende:
[..]
Een uitzichtloze situatiequote:Op donderdag 4 april 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het einde is nog niet in zicht.
quote:Op donderdag 4 april 2019 09:55 schreef I. het volgende:
Jup.. Wel balen, had gehoopt op beter nieuws, ze kunnen later nog wel iets doen aan m'n zicht zeiden ze, maar dat heeft nu geen prio, en die druppels zouden daar nu ook niet aan bijdragen qua zicht verbetering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |