KOM VECHTEN DAN HOOG CATHERIJNE 16:00!!!!quote:Op woensdag 3 april 2019 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moet je vieze smerige rotbek houden pisvlek!!!!!
@Atak kardash waarom moest je grote mond tegen wollah mattie doen?quote:Op woensdag 3 april 2019 10:39 schreef wollah het volgende:
Ewaa
Was zonet in de Appie. Ff bier, peuken en yoghurt halen. Loop zo door de gangpad, staan er 3 Turken midden in de weg. Dus ik zo vragen of ik er langs mag. Gaan ze gelijk met ze allen om me heen staan, grote bek erbij.
Dus ik pak zo een fles cola uit de schappen en sla zo’n gastje vol op ze bek. De tanden vliegen door de winkel en net toen ik de 2e wou klappen renden ze weg. Komt de filiaalmanager erbij en word ik eruit gezet omdat het mijn schuld zou zijn![]()
Klacht: gekke dingen meemaken op een normale woensdagochtend
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moet je vieze smerige rotbek houden pisvlekbek!!!!!
Gast waarom quote je de OP steeds. Is echt irritantquote:Op woensdag 3 april 2019 14:25 schreef stokj het volgende:
[..]
@:Atak kardash waarom moest je grote mond tegen wollah mattie doen?
[..]
Dan valt het op, maar speciaal voor jou ga ik het niet meer in jouw toppa's doen!quote:Op woensdag 3 april 2019 14:26 schreef wollah het volgende:
[..]
Gast waarom quote je de OP steeds. Is echt irritant
Je werkt toch gewoon bij de appiequote:Op woensdag 3 april 2019 10:39 schreef wollah het volgende:
Ewaa
Was zonet in de Appie. Ff bier, peuken en yoghurt halen. Loop zo door de gangpad, staan er 3 Turken midden in de weg. Dus ik zo vragen of ik er langs mag. Gaan ze gelijk met ze allen om me heen staan, grote bek erbij.
Dus ik pak zo een fles cola uit de schappen en sla zo’n gastje vol op ze bek. De tanden vliegen door de winkel en net toen ik de 2e wou klappen renden ze weg. Komt de filiaalmanager erbij en word ik eruit gezet omdat het mijn schuld zou zijn![]()
Klacht: gekke dingen meemaken op een normale woensdagochtend
Correctie.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:38 schreef JimmyDean het volgende:
Het echte verhaal: TS liep in de supermarkt en zag een paar bruine mensen in het gangpad waar hij moest zijn, dus is snel het gangpad ernaast in gevlucht.TS zoog hard uit zijn duim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |