ben geen pedo en dat weet ik want ik geil niet op meisjes van 3quote:Op woensdag 3 april 2019 10:28 schreef Banaanvragen het volgende:
TS is PEDO
3 pedoberen voor dit topic
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Aan je omschrijving in de OP te zien zijn jongetjes van 3 inderdaad meer je ding.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:32 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
ben geen pedo en dat weet ik want ik geil niet op meisjes van 3
Als je geilt op 9 jarige jochies ben je net zo goed een pedoquote:Op woensdag 3 april 2019 10:32 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Pedo gespot.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:32 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Ja jammer he. Laat pedos met rust!!quote:Op woensdag 3 april 2019 13:31 schreef Hdero het volgende:
Dat krijg je helaas door de moderne dag heksenjacht op pedofilie. Je hersens ervaren dat dan als een taboe dn verzetten zich daar tegen door het stiekem te proberen te trotseren. Een soort van psychologisch weerkaatsingseffect. Net zoals je ook hebt bij incest en vele andere seksfetisjen. Wat verboden is, wordt juist onbewust nagestreefd in de eeuwige zoektocht naar vrijheid en zelf-uitdrukking.
Nee, je geilt blijkbaar op jongetjes van 9. Zeg je zelf in de OP.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:32 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Voor de AIVD.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:27 schreef dagobertE6 het volgende:
gegroet volk,
bij de lokale gym traint een nieuw meisje
ze is aziatisch (mijn favo type)
ik wil haar aanspreken maar ben bang dat er iemand komt om te vragen 'why don;t you get a seat?'
- ze is denk ik niet eens 1,50
- ze weegt niet eens 40kg dnek ik
- geen tieten
- geen ass
- ze lijkt op een 9-jarig jongetje maar dan zonder de kort, pittig kapsel
ik wil niet aangetrokken voelen
maar willen is niet zelfde als kunnen
voel me vies
voel me verkeerd
terwijl ik heus wel weet dat ze 20+ is
toch?
klacht: vies voelen van barely legal chicks in de gym